Als je je plaats maar kentquote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wij vrouwen kunnen erg moeilijk kiezen. Kijk elke week weer te beslissen of ik bijvoorbeeld libelle of "mijn vriendin" zal gaan kopen valt echt niet mee hoor. Maar gelukkig staat mijn man mij ter zijde en gaan we de winkel uit met de actueel![]()
en als je coupe brian maar goed zitquote:
dat had ik idd meegekregen, maar nergens in de serieuze pers.quote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eén woord: zijonline.![]()
Wat saai is dit.![]()
nee dat zijn de bijwerkingen van de kerastasequote:Op maandag 23 april 2007 20:43 schreef 2live het volgende:
[..]
dat had ik idd meegekregen, maar nergens in de serieuze pers.
Heeft Brian vandaag de zwabber op zijn hoofd gezet?
Tuurlijk is het niet serieus.quote:Op maandag 23 april 2007 20:43 schreef 2live het volgende:
[..]
dat had ik idd meegekregen, maar nergens in de serieuze pers.
Heeft Brian vandaag de zwabber op zijn hoofd gezet?
quote:Op maandag 23 april 2007 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stond in "zijonline" voor wat het waard is natuurlijk. Om psychisch leed te voorkomen is het handig om je al vast mentaal op dit slechte nieuws in te stellen.
vrijwel constant maar ik job van stream naar stream en zorg dat ik een compilatie kan maken.quote:Op maandag 23 april 2007 20:43 schreef crimescene het volgende:
zijn er toevallig meer mensen die last hebben van steeds wegvallende streams??
Sterk spul hequote:Op maandag 23 april 2007 20:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee dat zijn de bijwerkingen van de kerastase
de story en mijn vriendin bieden uitkomst.quote:Op maandag 23 april 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
wat moet ik dan met mijn leven gaan doen?
Als ik zo lees.. kan Jaap beter zijn borst natmakenquote:Op maandag 23 april 2007 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
hoi get lost maak je borst maar nat dan!
Om Erica Hysterica Actueel te blijven:Maak eens een leuke verhaallijn waarbij een PR dame van Kerastase naar DGK komt, en smoor verliefd wordt op jullie idool Niels.quote:Op maandag 23 april 2007 20:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee dat zijn de bijwerkingen van de kerastase
Hahaha, mijn man kijkt eens weer op omdat ik weer eens in de ruimte lachquote:
in de parijse salons wordt dit coupe poedelier genoemd. En de kapster komt elke maandag om deze creatie bij te werken en een kuur te geven met kerastasequote:
blijven er toch, pak m beet 23 uur overquote:Op maandag 23 april 2007 20:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de story en mijn vriendin bieden uitkomst.
filmpje van dat dansgebeurenquote:Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef CartWOman het volgende:
Op de bank, eindelijk!
quote:Op maandag 23 april 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
blijven er toch, pak m beet 23 uur over![]()
positief is dat mijn huis een stuk opgeruimder is als het zover komt![]()
huh..................... ons idool nielsquote:Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Om Erica Hysterica Actueel te blijven:Maak eens een leuke verhaallijn waarbij een PR dame van Kerastase naar DGK komt, en smoor verliefd wordt op jullie idool Niels.![]()
Ik vanmiddag ook, en toen ik 'm net opzocht wéer. Die kapster moeten ze een lintje geven, serieus.quote:Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha, mijn man kijkt eens weer op omdat ik weer eens in de ruimte lach
hij weet me toch weer te verrassen, en dat bedoel ik niet positiefquote:
Dilemmaquote:Op maandag 23 april 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
Verdomme, de reclame van Greys Anatomy is bijna afgelopen, en nu komt er 'iets'
quote:Op maandag 23 april 2007 20:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook, en toen ik 'm net opzocht wéer. Die kapster moeten ze een lintje geven, serieus.![]()
Nee tochquote:
Mijn oproep was aan alle dames gericht, en ik heb heel veel kwijlies voorbij zien komen van allerlei dames, met de daarbij behorende sopperige commentaren.quote:Op maandag 23 april 2007 20:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huh..................... ons idool niels? Deze zwerver zou mijn schoenen nog niet mogen poetsen. Ik ga nog steeds voor hupiedepupie
![]()
Hij zei niks, dus: nee. Ze mocht alleen het minimale knippen, hij wil het lang laten groeien, met krulletjes.quote:
Gadverdarrie, ja.quote:Op maandag 23 april 2007 20:55 schreef the_undertaker het volgende:
Over een half uur heeft Brian zijn motorrijlessen
Te pletterquote:Op maandag 23 april 2007 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen vliegt al, en als hij nog meer wil vliegt hij er maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |