quote:Laurentien werd geboren te Leiden als Petra Laurentien Brinkhorst.
Dat heet dan erfelijkheid. Op zich een goede zaak, want het zou geen gezicht zijn, oerlelijke ouders met een beeldschoon kind of vice versa.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef Frollo het volgende:
Prinses Petra is ze nooit geweest, ze heette allang Laurentien toen ze wat met prins ... kreeg.
Overigens was ze een paar jaar geleden nog veul lelijker. Je kunt merken dat ze zich realiseert dat ze nu in de spotlights staat en daarom een goede kapper, visagist en stylist om zich heen verzameld heeft.
Dat dochtertje van haar, dat arme kind is ook al zo lelijk!
Heb nu geen tijd om foto's te uploaden naar een webspace zónder kikkers, maar ik zou zeggen: Google eens op Eloise Laurentien. Chucky is er niks bij, en dat overdrijf ik niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef Frollo het volgende:
Dat dochtertje van haar, dat arme kind is ook al zo lelijk!
Die kwam ik een paar maanden geleden dansend op een stellage in Hotel Arena tegen. Kan ik ook afraden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef LXIV het volgende:
Lousewies v/d Laan, die vind ik pas lelijk.
WTF dansend op een stellage? Zij is nota bene lijsttrekster geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die kwam ik een paar maanden geleden dansend op een stellage in Hotel Arena tegen. Kan ik ook afraden.
Dat voorhoofd, bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat een oppervlakkigheid.
Het getuigt zelfs van een walgelijke lafheid mijnerzijds. Absoluut. Ik bied de gehele boven mij geplaatste rataplan mijn nederigste excuses aan. Het is een wolk van een kind.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef LXIV het volgende:
Ik vind haar eerder eng dan lelijk, eerlijk gezegd.
Het is natuurlijk eigenlijk wel laf, zo een klein kind aanvallen. Maar wat is dat moet gezegd worden, zo is het nu ook wel weer.
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat een oppervlakkigheid.
Paarlen voor de zwijnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:18 schreef Gellius het volgende:
Ik verwacht nu wel dat je met iets inhoudelijks en diepzinnings komt, Lienekien.
Ja sorry en zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef LXIV het volgende:
Het is natuurlijk eigenlijk wel laf, zo een klein kind aanvallen.
En los gaan, dat houdt in dat je je maar moet verlagen.quote:
Het inhoudsloze, het oppervlakkige, de wreedheid en de gevoelloosheid.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef Gellius het volgende:
Maakt het je bàng, Liene? Dat verlagen? Vrees je het volkse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |