quote:Laurentien werd geboren te Leiden als Petra Laurentien Brinkhorst.
Dat heet dan erfelijkheid. Op zich een goede zaak, want het zou geen gezicht zijn, oerlelijke ouders met een beeldschoon kind of vice versa.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef Frollo het volgende:
Prinses Petra is ze nooit geweest, ze heette allang Laurentien toen ze wat met prins ... kreeg.
Overigens was ze een paar jaar geleden nog veul lelijker. Je kunt merken dat ze zich realiseert dat ze nu in de spotlights staat en daarom een goede kapper, visagist en stylist om zich heen verzameld heeft.
Dat dochtertje van haar, dat arme kind is ook al zo lelijk!
Heb nu geen tijd om foto's te uploaden naar een webspace zónder kikkers, maar ik zou zeggen: Google eens op Eloise Laurentien. Chucky is er niks bij, en dat overdrijf ik niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef Frollo het volgende:
Dat dochtertje van haar, dat arme kind is ook al zo lelijk!
Die kwam ik een paar maanden geleden dansend op een stellage in Hotel Arena tegen. Kan ik ook afraden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef LXIV het volgende:
Lousewies v/d Laan, die vind ik pas lelijk.
WTF dansend op een stellage? Zij is nota bene lijsttrekster geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die kwam ik een paar maanden geleden dansend op een stellage in Hotel Arena tegen. Kan ik ook afraden.
Dat voorhoofd, bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat een oppervlakkigheid.
Het getuigt zelfs van een walgelijke lafheid mijnerzijds. Absoluut. Ik bied de gehele boven mij geplaatste rataplan mijn nederigste excuses aan. Het is een wolk van een kind.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef LXIV het volgende:
Ik vind haar eerder eng dan lelijk, eerlijk gezegd.
Het is natuurlijk eigenlijk wel laf, zo een klein kind aanvallen. Maar wat is dat moet gezegd worden, zo is het nu ook wel weer.
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat een oppervlakkigheid.
Paarlen voor de zwijnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:18 schreef Gellius het volgende:
Ik verwacht nu wel dat je met iets inhoudelijks en diepzinnings komt, Lienekien.
Ja sorry en zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef LXIV het volgende:
Het is natuurlijk eigenlijk wel laf, zo een klein kind aanvallen.
En los gaan, dat houdt in dat je je maar moet verlagen.quote:
Het inhoudsloze, het oppervlakkige, de wreedheid en de gevoelloosheid.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef Gellius het volgende:
Maakt het je bàng, Liene? Dat verlagen? Vrees je het volkse?
Dat bedoel je vast heel lief, maar ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er íemand volks is, dan vind ik dat Lienekien wel.
Ik ben het ook een beetje kwijt, zonet wist ik nog ongeveer wat ik bedoelde, maar dat is ook verdwenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat bedoel je vast heel lief, maar ik snap niet wat je bedoelt.
Nee, mensen belachelijk maken om hoe ze eruit zien, daar heb ik ronduit en absoluut een schurfthekel aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef Gellius het volgende:
Kom. Je moest onwillekeurig lachen. Geef het maar toe.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En los gaan, dat houdt in dat je je maar moet verlagen.![]()
Da's ook wel eens leuk om te horen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het ook een beetje kwijt, zonet wist ik nog ongeveer wat ik bedoelde, maar dat is ook verdwenen.
En ja, het was aardig bedoeld.
Ik denk dat ik jou het meest normaal vind, tussen al die extremen hier. Zoiets bedoel ik. Vriendeljik en aardig, dat wel.
Waarom valt 'naar het uiterlijk kijken' onder één of meerdere van bovenstaande begrippen? Dat snap ik nooit zo goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het inhoudsloze, het oppervlakkige, de wreedheid en de gevoelloosheid.
'Het uiterlijk beoordelen', iemand belachelijk maken om zijn of haar uiterlijk'.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Waarom valt 'naar het uiterlijk kijken' onder één of meerdere van bovenstaande begrippen? Dat snap ik nooit zo goed.
Kindjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:59 schreef Z het volgende:
M'n spruit is ook hardstikke verkouden, en dan door alle snot, hoesten en ontstoken ogen heen kreeg ik toch nog een klein waterig lachje net
Omdat ik niet in [OUD] post moet het maar even hier.
Viezeloes von der Wahn ontvangt de 'Zwarte Dildo'quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:57 schreef Frollo het volgende:
Ah, Lousewies 'Het Voorhoofd' van der Laan
Dat breekt mijn hart ook. Wanneer m'n spruit, ondanks haar (keel, oor, buik,doorhalen wvn toepassing is)-pijn toch haar best doet om naar me te lachen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:59 schreef Z het volgende:
M'n spruit is ook hardstikke verkouden, en dan door alle snot, hoesten en ontstoken ogen heen kreeg ik toch nog een klein waterig lachje net
Omdat ik niet in [OUD] post moet het maar even hier.
Toendertijd werd het toch echt te gek met haar. En het topic bleek welhaast profetische waarde te hebben...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
Hola. Jij hebt wel echt issues met Loesewies, hè?
Oef! Dat deed pijn!quote:
Gewaagde uitspraak voor iemand die al jaren klaagt dat zijn haargrens wijkende is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat voorhoofd, bedoel je?
KUT, Gellius, ronduit KUT. Ik heb geen idee wat ik me bij de honeytrap moet voorstellen, maar het is KUT, want ALLES is - kut -.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Dag JAM. Hoe's de honeytrap vandaag?
En beoordelen op innerlijk of belachelijk maken om het innerlijk mag wel? Of is dat ook oppervlakkig? Wat wil oppervlakkig dan zeggen? "Judgemental" dan alleen nog. Of is dat niet oppervlakkig? Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Het uiterlijk beoordelen', iemand belachelijk maken om zijn of haar uiterlijk'.
Iemand beoordelen op innerlijk is in ieder geval al een stuk minder oppervlakkig. Dan gaat het over wezenlijker eigenschappen van een mens dan dikke wenkbrauwen of een hoog voorhoofd. Maar sowieso vind ik 'oordelen' over iemand anders wel een heikel punt, al maak ik mezelf daaraan heus ook schuldig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
En beoordelen op innerlijk of belachelijk maken om het innerlijk mag wel? Of is dat ook oppervlakkig? Wat wil oppervlakkig dan zeggen? "Judgemental" dan alleen nog. Of is dat niet oppervlakkig? Waarom niet dan?
En: Hoe zit het met: het uiterlijk mee laten wegen?
En jij bent een botte hork.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:22 schreef JAM het volgende:
Niets oordelen, keiharden feiten. De prinses is een lelijk kind.
Juist niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:26 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is weer een inhoudelijke belediging, zeg eens iets over z'n uiterlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |