Adviesbureus en zo! Nee, geen idee, ik weet alleen dat de baanmogelijkheden nu erg goed zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij verdienen politicologen helemaal niet zoveel. Welk bedrijf wil nu een politicoloog hebben?
Die 2 dagen per week die ik nu wegkwijn op kantoor zijn zo suf dat zo'n traineeship me echt bijzonder onderhoudend lijkt. En het feit dat ik niet meer in m'n vrije tijd hoef te denken aan dingen die niet af zijn doet me ook goed.quote:Maar waar ik op doelde was eigenlijk: wil je nu echt een baan die je leuk lijkt, of moet je gaan werken voor de poet. Want uiteindelijk moeten we dat -bijna- allemaal.
Ja, leuke foto's en je dag lijkt ook leuk, maar dat kind lijkt echt op een gnoom.quote:Op maandag 23 april 2007 19:07 schreef LXIV het volgende:
...
Een foto zo goed dat hij weer slecht (bijna kitscherig) is. Toch echt nog geen drie uur geleden genomen.
...
Leuke dag toch?![]()
Ik ben wat gewend. Ik ga daaro ok niet voor de leuk zitten, maar absolute macht.quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
DOE HET NIET, POPE. Ik heb er vorig semester een vak gevolgd en ik ben ontzettend tolerant, maar geloof me, als je de hele tijd tussen die zeikerige amerikaanse meisjes met hun zeikerige stemmen en hun 'I was like' gezeik moet zitten word je binnen tien minuten TOTAAL GEK.
Juist. Ik geef mijn ouders ook altijd de schuld. En terecht.quote:Op maandag 23 april 2007 18:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Precies, je bent gewoon slecht opgevoed.
Het komt allemaal op hetzelfde neer. Behaviouristisch gebaseerd gespeculeer. Niets tegen de psychologie an sich, maar de huidige gangbare psychologie, op psychotherapie na, vind ik echt shit.quote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, het is niet dat type psychologische test. Tenminste, dat mag ik hopen.
Ik wil alleen een BAAN.
Er volgt vanzelf weer iets waar je onrustig van wordt hoor IR.quote:Op maandag 23 april 2007 18:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die rust kan ik veel beter vinden als m'n scriptie af is en ik geen voorzitter van m'n studentenvereniging meer ben. En die Leffe kan ik zonder topsalaris ook wel kopen.
Dit hoor ik dus geregeld letterlijk zo, onder de studentenpopulatie.quote:Op maandag 23 april 2007 19:41 schreef JAM het volgende:
So I was like, you know...basically, I was like, you know.
The land of the brave.quote:Op maandag 23 april 2007 19:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit hoor ik dus geregeld letterlijk zo, onder de studentenpopulatie.
Namibia, land of the brave,quote:
Waarom doet ze je dat dan ook aan?quote:Op maandag 23 april 2007 19:20 schreef Gellius het volgende:
De TB gaat volgende maand voor haar werk naar Kaboel. Ik lig nù al wakker.
Het ziet er geweldig uit.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 18:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik lees het nu pas, maar alsnog eenvoor Lienekien!
Dat is wat ze wil, Claudia. Ik ben er ook niet tegen, integendeel. Ik lig alleen maar wakker.quote:Op maandag 23 april 2007 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom doet ze je dat dan ook aan?
Zit je écht in Afghanistan? Daar hebben ze toch geen internet!quote:Op maandag 23 april 2007 19:15 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ook nog een filmpje, van militairen die de kinderen "Hoofd, schouders, knie & teen" leren. Helaas is dat te groot om vanaf hier te uploaden.
Ze zijn dan ook uitgezonden zonder gevechtsinstructie, voor de wederopbouw.quote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb liever dat hij daar zit te fokken dan te vechten.
Zou dat handig metselen, zo'n wapen op je rug?quote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef Thisbe het volgende:
Ze zijn dan ook uitgezonden zonder gevechtsinstructie, voor de wederopbouw.![]()
Geen idee broer, maar ik zie ze het wel doen die stoere jongens, ferme knapen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:22 schreef broer het volgende:
Zou dat handig metselen, zo'n wapen op je rug?
Mijn ex-TB zat er van '04 tot '06, en die kneep 'm alleen als ie het binnenland in moest. Kaboel schijnt best mee te vallen, vooral als ze niet denken dat je een Amerikaan bentquote:Op maandag 23 april 2007 19:20 schreef Gellius het volgende:
Nou, dat gaat me dan toch nét iets te ver.quote:Op maandag 23 april 2007 23:33 schreef Thisbe het volgende:
Overigens vind ik wel dat ze wat meer support verdienen. Bij deze dus L.![]()
Oefenen, oefenen, oefenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:33 schreef thaleia het volgende:
Ik lig tegenwoordig een hele dag ziek op bed na vijf Leffes. Mijn leven heeft geen zin meer.
In Kabul is niet veel aan de hand hoor. Daar hoef je niet wakker van te liggen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:20 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het wel attent dat ze alvast een strop omheeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:37 schreef JAM het volgende:
Is het jullie weleens opgevallen wat een lelijke spuugkop prinses Laurentien heeft? Ik denk, ik meld het nog maar eens even. Daar zou ik m'n hond nog van afschoppen.
[afbeelding].
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind het wel attent dat ze alvast een strop omheeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |