Een zwembadquote:Op maandag 23 april 2007 22:02 schreef popolon het volgende:
Nou dan begin ik maar. Al gepost op de laatste pagina maar toen ontaarde het in een nutteloze discussie en toen was het topic vol.
Nog een weekje wachten dan ziet het er weer zo uit in de tuin:
[afbeelding]
Drie meter diep in het diepe, 30 centimer diep in het ondiepe gedeelte.
In de winter is het trouwens niet zo'n eyecatcher:
[afbeelding]
Meer een mini-ijsbaan.
Poolbiljart in de basement, vinden mensen ook altijd grappig:
[afbeelding]
De basement is net opnieuw gedaan dus ziet er op die foto nog weat kaal uit. Ondertussen voorzien van bankstel, tv, stoelen etc.
Van mei is 'ie open tot halverwege oktober ongeveer dus het is niet het hele jaar door. Ik zwem niet dagelijks, ik relax meer op een luchtbedje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Een zwembadwil ik 'later' ook!
Lijkt me heerlijk.
Hoevaak zwem je er in eigenlijk? Dagelijks?
Het is dat het in Amerika is in Nederland kost dit een godsvermogenquote:Op maandag 23 april 2007 22:02 schreef popolon het volgende:
Nou dan begin ik maar. Al gepost op de laatste pagina maar toen ontaarde het in een nutteloze discussie en toen was het topic vol.
Nog een weekje wachten dan ziet het er weer zo uit in de tuin:
[afbeelding]
Drie meter diep in het diepe, 30 centimer diep in het ondiepe gedeelte.
In de winter is het trouwens niet zo'n eyecatcher:
[afbeelding]
Meer een mini-ijsbaan.
Poolbiljart in de basement, vinden mensen ook altijd grappig:
[afbeelding]
De basement is net opnieuw gedaan dus ziet er op die foto nog weat kaal uit. Ondertussen voorzien van bankstel, tv, stoelen etc.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef timbob het volgende:
Ik had een stuk lege muur over, dus daar moest wat aan gedaan worden:
*Foto*
Het is een plexiglas plaat met U-profiel Alumenemilium erachter, zodat je een plaat uit je platencollectie kan showen (soort van wissellijst, zegmaar.)
En als extra: Je kan 'm ook als whiteboard gebruiken.
*Foto*
Ik was in totaal ongeveer 17 euro aan materiaal kwijt. dus dat is best te overleven.
*Foto*
Die is in U-profieltjes geschovenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zo dat is echt gaaf!
![]()
Hoe blijft die plaat in dit geval achter het plexiglas?
wow, mooi charisma, erg leuk ingericht ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef Charisma het volgende:
ik heb ook twee eyecatchers
het zal wel niet altijd in de smaak vallen van iedereen maar ik ben trots op![]()
gelukkig vind jij het mooi, Wat een afzichtelijke lamp. Maar gelukkig verschillen de smakenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:18 schreef truttebosje het volgende:
[..]
wow, mooi charisma, erg leuk ingericht ook![]()
en helemaal mijn smaak hoor.
ja stel je voor dat iedereen zn huis er hetzelfde uitzag...vreselijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:20 schreef komrad het volgende:
[..]
gelukkig vind jij het mooi, Wat een afzichtelijke lamp. Maar gelukkig verschillen de smaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |