Zwaar. Zo rot als je lang samen bent geweest. Kan het me niet voorstellen dat dan een van de twee wegvalt, verschrikkelijkquote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef Etcetera het volgende:
bijna ingestort, helemaal moe en kapot van de afgelopen weken (ze heeft nauwelijks slaap gehad)
veel huilen, af en toe sliep ze een beetje en toen we terug kwamen van de opbaarplek (hoe heet zo iets) was het helemaal erg
heel logisch natuurlijk, maar ik vond het zo zielig
Werken, ik begin het nu druk te krijgen, wat aan de ene kant wel lekker is, en aan de andere kant zit je dan wel eens een paar uur te lang hetzelfde te doen omdat iets af moetquote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Etcetera het volgende:
zo, nou ff wat anders
wat hebben jullie uitgevroten vandaag?
oh gezelligquote:Op maandag 23 april 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
Woensdag wordt leuk, dan moet ik om kwart voor 8 's morgens oppassen tot 12 uur. Van 2 tot 4 heb ik dan een club kinderen waarbij ik moet begeleiden. Spelletjes doen, knutselen, enz.
Vanavond nog een vergadering voorbereiden en m'n kamer opruimen/ schoonmaken, aangezien ze morgen hier komen vergaderen.![]()
8 tot 12 jaar.quote:Op maandag 23 april 2007 19:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh gezelligwelke leeftijdsgroep ongeveer? (of hoef je geen luiers te verschonen
)
Das een makkelijke her danquote:Op maandag 23 april 2007 16:02 schreef Nesle het volgende:
vandaag mijn herkansing gehad, ik denk een dikke 9. ging echt super
was na 20 min al klaar en heb toen andere mensen geobserveerd, geweldig om te zien wat ze allemaal doen als ze zich vervelen en al klaar zijn
Etcsterkte!
1 oma maar. 2 kort achter elkaar verloren en de man van de levende oma is al 30 jaar geleden overleden.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
Heb trouwens eindelijk mijn 'hoerenoutfit' bij elkaar. Van de moeder van mn schoonzusje en ik wil niet weten waarom zij het heeft
quote:Op maandag 23 april 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
Heb trouwens eindelijk mijn 'hoerenoutfit' bij elkaar. Van de moeder van mn schoonzusje en ik wil niet weten waarom zij het heeft
liefde maakt blindquote:
Bahquote:Op maandag 23 april 2007 20:27 schreef Soempie het volgende:
Er is een ei kapot gegaan in m'n schoudertasWat een zooi
![]()
Het is half 9 en ik heb vanalles gehaald voor nasi. Ik ga even koken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |