Alleen even deze COS doorlezenquote:
Zeker mee eens.quote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft de laatste dagen afentoe leuke opmerkingen.
De bewoners wilden aan het ontbijt een gebakken ei, Jaap had de pitten verstopt. Dus Palma vond het nodig de eieren op Jaap zijn kop kapot te maken en proberen een eitje te bakken op de kop van Jaap. De kleding van Jaap zit onder en die gaat hij zo weer aantrekken tijdens het eten.quote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
ff zegt ze dan! Tis stukken sneller als iemand me het even uitlegt.![]()
Jaja, ik ga wel teruglezen.
quote:Op maandag 23 april 2007 19:13 schreef lies1947 het volgende:
[..]
natuurlijk bedoelde ik rauwkost, slip of the pen,
Uh...denk niet dat het helemaal gezond is hoor zo'n extreme reactie op iemand die je niet kentquote:Op maandag 23 april 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Studeren met een stropdas, klootzak.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker toch op, je bent totaal niet interessant.![]()
![]()
![]()
Je bent echt een beetje frustie he? Als een kind te zitten krassenquote:Op maandag 23 april 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
extreme reaktie.quote:Op maandag 23 april 2007 19:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Uh...denk niet dat het helemaal gezond is hoor zo'n extreme reactie op iemand die je niet kent![]()
Ik ben ook omquote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Neemt allen het jaab icoon!!
spread the word
spread the word
Connect the dots?quote:Op maandag 23 april 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook Brian kan niets zelf verzinnen en doet dus het wandelingetje van Huub van van de week na. Hij wil zijn konijntje voor zichzelf houden.quote:Op maandag 23 april 2007 19:26 schreef schatje het volgende:
Brian en Amanda wandelen in de tuin.
Ja, wil je beweren dat het niet exreem creepy is om iemands afbeelding met rood te gaan verkrassen danquote:
Thanksquote:Op maandag 23 april 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
De bewoners wilden aan het ontbijt een gebakken ei, Jaap had de pitten verstopt. Dus Palma vond het nodig de eieren op Jaap zijn kop kapot te maken en proberen een eitje te bakken op de kop van Jaap. De kleding van Jaap zit onder en die gaat hij zo weer aantrekken tijdens het eten.![]()
Levelenquote:Op maandag 23 april 2007 19:29 schreef KonnieKipke het volgende:
wat doet amandel bij die sukkel van een brian?
Brian weet ook niet dat Jaap alle aanklachten tegen Huub heeft ingetrokken.quote:Op maandag 23 april 2007 19:28 schreef blomst het volgende:
Brian denkt nog steeds dat Jaap zijn lip door een kopstoot van Huub komt.
[afbeelding]
Wat ze altijd doet: in awe naar zijn gewauwel luisteren in de hoop dat het hem straks wel lukt zijn zaad te lozen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:29 schreef KonnieKipke het volgende:
wat doet amandel bij die sukkel van een brian?
TEWWOW van Peterquote:Op maandag 23 april 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben jij ook al toe aan de mannen met witte pakken?
Precies, terror aan Brian, die gluipertquote:Op maandag 23 april 2007 19:31 schreef farceman het volgende:
Brian heeft het echt veel te makkelijk in huis , niemand die hem iets doet.
Hoop echt dat iemand Brian een keer goed aanpakt en fdan een keertje maar dat ook een tijdlang volhoud.
Doet 'ie never. Het zijn dan ook schatten van hondjes.quote:Op maandag 23 april 2007 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap: Zal ik jou eens pletten (hondje geniet van de aandacht)
[afbeelding]
Klopt alle aanklachten naar Huub toe zijn ingetrokken, maar hij heeft de aanklachten naar Eric toe laten staan.quote:Op maandag 23 april 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
De aanklacht van Eric's spuiterij met Glassex in het gezicht van Jaap staat nog wel. Valt wel op als ie daar een ov voor krijgt en Huub niet.
Morgen zijn de grote bazen terug om daar over te beslissen.
Ik heb zo'n voorgevoel dat die al terug zijn en er vanavond iets staat te gebeuren, ook omdat Syl op tijd terug moest zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
De aanklacht van Eric's spuiterij met Glassex in het gezicht van Jaap staat nog wel. Valt wel op als ie daar een ov voor krijgt en Huub niet.
Wat mij betreft een rechtstreekse exit.quote:Op maandag 23 april 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
De aanklacht van Eric's spuiterij met Glassex in het gezicht van Jaap staat nog wel. Valt wel op als ie daar een ow voor krijgt en Huub niet.
quote:Op maandag 23 april 2007 19:36 schreef CartWOman het volgende:
Hij maakt er wel iets moois van, stemmen voor een sanctie.![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 23 april 2007 19:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat die al terug zijn en er vanavond iets staat te gebeuren, ook omdat Syl op tijd terug moest zijn.
Ja omdat er pokeren is geloof ik.quote:Op maandag 23 april 2007 19:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat die al terug zijn en er vanavond iets staat te gebeuren, ook omdat Syl op tijd terug moest zijn.
quote:Op maandag 23 april 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
Jaap zegt dat hij terug gefloten is, is hij weer aan het liegen?
Ik hoop hetquote:Op maandag 23 april 2007 19:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zit de redactie ook in het complot, dat er een brief komt.
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 19:38 schreef Copycat het volgende:
Gaat ie nu z'n gore kleren aantrekken?
Dat dat jou opvalt... respect.quote:Op maandag 23 april 2007 19:38 schreef petraa het volgende:
Hij heeft wel een schone onderbroek aan trouwens
Ja het is echt gelul... en nu krijgt Huub bijna ruzie met Eric...quote:Op maandag 23 april 2007 19:40 schreef Kinga het volgende:
Als dit gelul was, is ie echt briljant.
Het is mij ook niet helemaal duidelijk waar de humor zit in deze act. We wachten af.quote:Op maandag 23 april 2007 19:38 schreef CartWOman het volgende:
Lult 'ie nou maar wat?
Ah, ja dus. Dit alles voor een ei-grapje?![]()
Dat IS ook niet waar.quote:Op maandag 23 april 2007 19:40 schreef kijhart het volgende:
als dit niet echt is, ga ik zowaar ineens Jaap een top kerel vinden!
quote:Op maandag 23 april 2007 19:40 schreef kijhart het volgende:
als dit niet echt is, ga ik zowaar ineens Jaap een top kerel vinden!
En weer 2 fans erbij.quote:Op maandag 23 april 2007 19:40 schreef Kinga het volgende:
Als dit gelul was, is ie echt briljant.
Naast Natasia gaan zitten... maar die gaat toch al bijna van tafel.quote:Op maandag 23 april 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is mij ook niet helemaal duidelijk waar de humor zit in deze act. We wachten af.
En dan sluit ie bij Huub aan en wordt ut een geweldig programma!quote:
het is jaap he, die is met zijn logge lichaam niet zo snel.quote:Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef Gigageil het volgende:
Duurt echt te lang dit....
Ja, ik vind het een stuk minder enerverend.quote:Op maandag 23 april 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje, nu je het weet is het een beetje nep
En die blauwe is schoon? Dat weet je zeker?quote:Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij had zo'n vieze witte aan, nu een blauwe.
Te vroeg gezegdquote:Op maandag 23 april 2007 19:44 schreef Liess het volgende:
Huub achter Amanda aan!
Op Natasia gaan zitten, kan ze geen kant op.quote:Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Naast Natasia gaan zitten... maar die gaat toch al bijna van tafel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |