Levelenquote:Op maandag 23 april 2007 19:29 schreef KonnieKipke het volgende:
wat doet amandel bij die sukkel van een brian?
Brian weet ook niet dat Jaap alle aanklachten tegen Huub heeft ingetrokken.quote:Op maandag 23 april 2007 19:28 schreef blomst het volgende:
Brian denkt nog steeds dat Jaap zijn lip door een kopstoot van Huub komt.
[afbeelding]
Wat ze altijd doet: in awe naar zijn gewauwel luisteren in de hoop dat het hem straks wel lukt zijn zaad te lozen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:29 schreef KonnieKipke het volgende:
wat doet amandel bij die sukkel van een brian?
TEWWOW van Peterquote:Op maandag 23 april 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben jij ook al toe aan de mannen met witte pakken?
Precies, terror aan Brian, die gluipertquote:Op maandag 23 april 2007 19:31 schreef farceman het volgende:
Brian heeft het echt veel te makkelijk in huis , niemand die hem iets doet.
Hoop echt dat iemand Brian een keer goed aanpakt en fdan een keertje maar dat ook een tijdlang volhoud.
Doet 'ie never. Het zijn dan ook schatten van hondjes.quote:Op maandag 23 april 2007 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap: Zal ik jou eens pletten (hondje geniet van de aandacht)
[afbeelding]
Klopt alle aanklachten naar Huub toe zijn ingetrokken, maar hij heeft de aanklachten naar Eric toe laten staan.quote:Op maandag 23 april 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
De aanklacht van Eric's spuiterij met Glassex in het gezicht van Jaap staat nog wel. Valt wel op als ie daar een ov voor krijgt en Huub niet.
Morgen zijn de grote bazen terug om daar over te beslissen.
Ik heb zo'n voorgevoel dat die al terug zijn en er vanavond iets staat te gebeuren, ook omdat Syl op tijd terug moest zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
De aanklacht van Eric's spuiterij met Glassex in het gezicht van Jaap staat nog wel. Valt wel op als ie daar een ov voor krijgt en Huub niet.
Wat mij betreft een rechtstreekse exit.quote:Op maandag 23 april 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
De aanklacht van Eric's spuiterij met Glassex in het gezicht van Jaap staat nog wel. Valt wel op als ie daar een ow voor krijgt en Huub niet.
quote:Op maandag 23 april 2007 19:36 schreef CartWOman het volgende:
Hij maakt er wel iets moois van, stemmen voor een sanctie.![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 23 april 2007 19:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat die al terug zijn en er vanavond iets staat te gebeuren, ook omdat Syl op tijd terug moest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |