quote:Op maandag 23 april 2007 23:13 schreef ElizabethR het volgende:
Da's trouwens wel een ouwe foto zeg!
En ik weet weer dat een Terry, Terry Jones heette
quote:
Hoppaaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 april 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
George Harrison, Life of Brian?
Ja, nou moest ik ook de h verplaatsenquote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef broer het volgende:
Waar die h precies moet staan, moet je zelf maar even bepalen.
Zooooooooo!quote:Op maandag 23 april 2007 23:27 schreef ElizabethR het volgende:
Maharisji Mahesh Yogi?
Ik doe het ook niet slecht volgens mij, ik doe pas een paar edities mee en heb al 25 puntenquote:
Ja gaat goedquote:Op maandag 23 april 2007 23:35 schreef ElizabethR het volgende:
Ik doe het ook niet slecht volgens mij, ik doe pas een paar edities mee en heb al 25 punten
Je had veel eerder het advies van je verslavingstherapeut in de wind moeten slaan, dan had je meer punten gehadquote:
Nope, wat zijn die editsquote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Vlaanderen?
Ja.quote:
Dat mag. Maar dat hoeft niet.quote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef ElizabethR het volgende:
WTF?
Moet ik de mijne weer aanpassen bwoew??
quote:Op maandag 23 april 2007 23:44 schreef Sitethief het volgende:
Luxemburg?
Kusje eropquote:
Zalik niet doen hoor, ik heb het idee dat jij gewoon uniek wilt zijn in je sig...quote:Dat mag. Maar dat hoeft niet.
Nee, hoor. Ik zat afgelopen nacht wat Tom Waits te luisteren en toen hoorde ik dat zinnetje. Vond ik wel mooi. Dat is de enige reden.quote:Op maandag 23 april 2007 23:50 schreef ElizabethR het volgende:
Zalik niet doen hoor, ik heb het idee dat jij gewoon uniek wilt zijn in je sig...
Nee, zijn broer, toch?quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Fidel Castro nog steeds toch?
In naam formeel gezien wel ja..quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Fidel Castro nog steeds toch?
Hey, heeft hij ook niet als songtekst ergens: 'The more you drink, the smoker you get':?quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik zat afgelopen nacht wat Tom Waits te luisteren en toen hoorde ik dat zinnetje. Vond ik wel mooi. Dat is de enige reden.
En hoe heet deze?quote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, zijn broer, toch?
Of is Fidel het nog steeds officieel?
Dan heeft Wicky het formeel gezien toch gewoon goed??quote:
Hij heeft zijn functies nog niet terugquote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is vorige week weer terug aan het werk gegaan, zag ik in het journaal.
Ja. Vooral omdat ik mijn bril ophad toen ik naar het journaal keekquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
Dan heeft Wicky het formeel gezien toch gewoon goed??
Ik vroeg niet om de President, maar om de leiderquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan heeft Wicky het formeel gezien toch gewoon goed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |