Nope, wat zijn die editsquote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Vlaanderen?
Ik zat te hannessenquote:Op maandag 23 april 2007 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
Nope, wat zijn die editsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja.quote:Op maandag 23 april 2007 23:40 schreef ElizabethR het volgende:
Jaloers bwoew??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat mag. Maar dat hoeft niet.quote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef ElizabethR het volgende:
WTF?
Moet ik de mijne weer aanpassen bwoew??
quote:Op maandag 23 april 2007 23:44 schreef Sitethief het volgende:
Luxemburg?
Kusje eropquote:Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zalik niet doen hoor, ik heb het idee dat jij gewoon uniek wilt zijn in je sig...quote:Dat mag. Maar dat hoeft niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, hoor. Ik zat afgelopen nacht wat Tom Waits te luisteren en toen hoorde ik dat zinnetje. Vond ik wel mooi. Dat is de enige reden.quote:Op maandag 23 april 2007 23:50 schreef ElizabethR het volgende:
Zalik niet doen hoor, ik heb het idee dat jij gewoon uniek wilt zijn in je sig...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, zijn broer, toch?quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Fidel Castro nog steeds toch?
In naam formeel gezien wel ja..quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Fidel Castro nog steeds toch?
Hey, heeft hij ook niet als songtekst ergens: 'The more you drink, the smoker you get':?quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik zat afgelopen nacht wat Tom Waits te luisteren en toen hoorde ik dat zinnetje. Vond ik wel mooi. Dat is de enige reden.
En hoe heet deze?quote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, zijn broer, toch?
Of is Fidel het nog steeds officieel?
Dan heeft Wicky het formeel gezien toch gewoon goed??quote:
Hij heeft zijn functies nog niet terugquote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is vorige week weer terug aan het werk gegaan, zag ik in het journaal.
Ja. Vooral omdat ik mijn bril ophad toen ik naar het journaal keekquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
Dan heeft Wicky het formeel gezien toch gewoon goed??
Ik vroeg niet om de President, maar om de leiderquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan heeft Wicky het formeel gezien toch gewoon goed??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop