Dan is het half 4quote:
Is het weer genoeg hier voor vandaag in dat tering bedrijfquote:
en dan bier?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het weer genoeg hier voor vandaag in dat tering bedrijf
Dan naar de sportschool even en daarna studiequote:
Ach ik kan er weer langer blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef Sjowhan het volgende:
Oh.. niet dus?
Hoiquote:
En, hoe was de bier/taksi mix?quote:
Ach, als jij er geen moeite mee hebt.. Diëtiste is vaak nog beter dan een boek, aangezien je dan ook persoonlijk contact hebt enzo..quote:
Nou het gaat er meer om dat het vanuit het ziekenhuis nodig is..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, als jij er geen moeite mee hebt.. Diëtiste is vaak nog beter dan een boek, aangezien je dan ook persoonlijk contact hebt enzo..
Oh bahquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat het vanuit het ziekenhuis nodig is..
En door de medicijnen die ik slik kom ik aan..
En dat vind ik echt kut
Mja..
Nee.. Helaas..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh bah.
Dat is inderdaad wel erg vervelend. Ziekenhuis heeft geen andere medicijnen waar je (misschien) niet van aankomt?
Goed plan. Was een druk dagje vandaag, veel gedaan.quote:
In de koelkast.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:52 schreef JDude het volgende:
En ik heb zin in bier.
quote:
Oeh, das wel leuk om heen te gaan ja. Voor jou danquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:39 schreef es70 het volgende:
Hier gaan we in de vakantie zeker naar toe.
Deze was wel leuk, hoopte op een gesprekquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Had je verwacht dat het meteen bij de eerste brief raak zou zijn.
De kinderen vinden het ook leuk/interessant (we zijn er een aantal jaar terug ook geweest)quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, das wel leuk om heen te gaan ja. Voor jou dan
Da's wel jammer dan iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze was wel leuk, hoopte op een gesprek
Helemaal goed danquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef es70 het volgende:
[..]
De kinderen vinden het ook leuk/interessant (we zijn er een aantal jaar terug ook geweest).
Ach ja, gaan meteen de volgende wegquote:
Succesquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, gaan meteen de volgende weg
Thxquote:
Niet teveel tegelijk. En ben vrij selectiefquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:15 schreef Sjowhan het volgende:
Je hebt toch wel verschillende bedrijven aangeschreven? Of je doe stuk voor stuk?
Ow gaafquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:39 schreef es70 het volgende:
Hier gaan we in de vakantie zeker naar toe.
Zeker een keer heengaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow gaafDaar wist ik heul niet van
Terwijl ik toch in Putten gewoond heb, en daar is ook het e.e.a. gebeurd toen...
Ja, en dat zijn er vierquote:Op maandag 23 april 2007 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Curieus
Rechtsboven, bij News: de eerste 3 berichten gaan ALLEMAAL over "presidenten-maar-nu-even-niet"
1. Yeltsin, dood
2. Sarkozy of Royal, strakkies
3. Basescu, geschorst ivm onderzoek
Viel me op, gewoon
tussen eten en rpm toch even fokkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Succes Ph.
Neequote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Doopie
Jij hebt nog een accu met trappers oid dat er een beest voor nodig is om het te bewerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |