Ja en toen speelde larrson ook en ik ben ff vergeten er scoorde in de 7de minuut dacht ik.quote:Op maandag 23 april 2007 23:37 schreef ericajax het volgende:
[..]
toen scoorde Clemens Zwijnenburg () na één minuut de 1-0, daar ging het record van Van der Sar
![]()
Tegen de middenmoot en daar onder ja, we hebben dit seizoen vooral in uitwedstrijden tegen subtop en top uitstekend gepresteerdquote:Op maandag 23 april 2007 23:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend seizoen moet het in uitwedstrijden beduidend beter en minder blunders achterin. Er wordt te veel weggegeven.
Uitstekend nieuwsquote:Op maandag 23 april 2007 23:40 schreef Radegast het volgende:
Geen Alves volgens Van Geel.
Ik hoorde dream on, maar waar was dat een reactie op?quote:Op maandag 23 april 2007 23:40 schreef Bullebak het volgende:
De Snor![]()
Wat was hij weer fukking kinderachtig bij mevrouw Barend![]()
Verdedigende ploegen heeft AJAX altijd moeite mee. Vroeger wonnen we daar gewoon met 3,4,5 of 6-0.quote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef ericajax het volgende:
[..]
Tegen de middenmoot en daar onder ja, we hebben dit seizoen vooral in uitwedstrijden tegen subtop en top uitstekend gepresteerdalleen hebben we het dit keer tegen de laaggeklasseerde laten liggen
![]()
![]()
dat Ajax kampioen gaat wordenquote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik hoorde dream on, maar waar was dat een reactie op?
AZ lukt dat vaak wel. WIJ horen op die manier te spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Verdedigende ploegen heeft AJAX altijd moeite mee. Vroeger wonnen we daar gewoon met 3,4,5 of 6-0.
Ja wat denk je!.. Hij is een TD, die praten een hele hoop maar zeggen nietsquote:Op maandag 23 april 2007 23:45 schreef jna het volgende:
Nou van Geel had ook weinig te vertellen.
Ja, AZ doet dat beter ja. Hoewel ik ook soms denk dat ploegen tegen AJAX juist meer hun best doen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:44 schreef BigFire het volgende:
[..]
AZ lukt dat vaak wel. WIJ horen op die manier te spelen.
Komt omdat ze door de afgelopen jaren denken dat er bij AJAX punten te halen zijn, word tijd dat ze weer eens met de gedachte naar ons komen om zo weinig mogelijk goals tegen te krijgen..quote:Op maandag 23 april 2007 23:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, AZ doet dat beter ja. Hoewel ik ook soms denk dat ploegen tegen AJAX juist meer hun best doen.
wel fijn dat er niemand zich heeft gemeldt voor Sneijder en Huntelaarquote:Op maandag 23 april 2007 23:45 schreef jna het volgende:
Nou van Geel had ook weinig te vertellen.
busjequote:Op dinsdag 24 april 2007 00:45 schreef PLAE@ het volgende:
Godverdomme zijn die treinkaarten nou al weg. dan is de keuze simpel![]()
Bogarde scoorde zelfs nog die dagquote:Op maandag 23 april 2007 23:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja en toen speelde larrson ook en ik ben ff vergeten er scoorde in de 7de minuut dacht ik.
quote:Op maandag 23 april 2007 22:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Het kan mij niet slecht genoeg gaan met dat clupje.
Yep.. gisteren middag al.. 'k heb gelukkig een kaartjequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Trein al helemaal uitverkocht.
Zal me dan benieuwen of ik donderdag nog wel kaarten kan halen...
Hmmm, jij zou dus het liefst zien dat Ajax helemaal geen concurrenten meer heeft. Of is het alleen Feyenoord omdat die club een groot aantal supporters heeft en eens in de zoveel (10quote:Op maandag 23 april 2007 22:56 schreef Shreyas het volgende:
Ik had even een vraag. Ik post dit in het Ajax-forum, dus graag alleen als je Ajacied bent antwoord geven.
Uit vorige posts heb ik meermalen gelezen dat enkele Ajacieden het jammer/vervelend vinden dat het té slecht gaat met Feyenoord. Ze willen die 'rivaal' terug op een redelijk niveau. Nu vraag ik me af....waaarom?
Elke dag dat Feyenoord punten verliest zit ik hier te genieten en ik zou het fantastisch vinden als Feyenoord eens zou degraderen en als Feyenoord nooit meer bij de top 3 zou horen zou ik een gat in de lucht springen (dit zijn geen trolls...ik post dit met nadruk in het Ajax-forum om te illustreren hoe ik erover denk)
Kortom: Waarom zou je het als echte Ajacied jammer vinden dat het té slecht gaat met Feyenoord?
Het enige wat ik kan bedenken is dat de échte klassiekers (die we statistisch vaak wonnen) geen klassiekers meer zullen zijn vanwege het niveauverschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |