Precies. Topic opgeschoondquote:maar wel over Ajax blijven praten, anders heb je die RayManiak weer hier
Babel kan best op rechts spelen hoor, hij kan de laatste tijd toch niet meer schietenquote:Op maandag 23 april 2007 15:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mitea op rechtsbuiten of Babel naar Rechtsbuiten dat lijkt me gewoon zelfmoord. Het is of Babel of Mitea op Links.
De clubarts moet inderdaad ook iets te doen hebben.quote:Op maandag 23 april 2007 15:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is ook wel zo.. maar ja.. Manu heeft gelukkig verlengd!![]()
Ja helemaal geen dreiging of goede voorzetten. En zijn schoten mislukken laatste tijd erg.quote:Op maandag 23 april 2007 15:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Babel kan best op rechts spelen hoor, hij kan de laatste tijd toch niet meer schieten![]()
Als er Ajaxsupporters een ban hebben, dan mag daar toch over gepraat worden? Waarom moet dat allemaal meteen weer verwijderd worden?quote:
Ik heb Babel nog nooit goed zien spelen op RB.quote:Op maandag 23 april 2007 15:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Babel kan best op rechts spelen hoor, hij kan de laatste tijd toch niet meer schieten![]()
prcs, daar kunnen sommige users juist van lerenquote:Op maandag 23 april 2007 15:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als er Ajaxsupporters een ban hebben, dan mag daar toch over gepraat worden? Waarom moet dat allemaal meteen weer verwijderd worden?
Net alsof ik iets leer van mensen die ik toch niet kenquote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
prcs, daar kunnen sommige users juist van leren![]()
Gisteren geen dreiging? Ga weg man. Die rechtsback van Sparta was he-le-maal nergens.quote:Op maandag 23 april 2007 15:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja helemaal geen dreiging of goede voorzetten. En zijn schoten mislukken laatste tijd erg.
Ja ok gister wel en tegen Psv ook, maar ik heb het over de andere wedstrijden tegen Rkc bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren geen dreiging? Ga weg man. Die rechtsback van Sparta was he-le-maal nergens.
Ik vond Perez nou niet echt geweldig ofzo. Zeker de eerste helft niet.quote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja wie speelde niet formidabel gister in de eerste helft.. Ik ben al langer niet tevreden over Babel..
Als ik " aanname" noem denk ik dat aardig wat mensen het eensch zijn..
Hij had ook maar een kwartiertje de tijdquote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vond Perez nou niet echt geweldig ofzo. Zeker de eerste helft niet.
Mitea ook en die vond ik al beter spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hij had ook maar een kwartiertje de tijd![]()
Barclays klinkt wel mooierquote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef VoreG het volgende:
ABN Amro dus zo goed als zeker overgenomen en de naam zal veranderen naar Barclays.
Ik vind ABN best een mooie shirtsponsor en nu zal die naam wel horizontaal op het shirt komen.
quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef VoreG het volgende:
ABN Amro dus zo goed als zeker overgenomen en de naam zal veranderen naar Barclays.
Ik vind ABN best een mooie shirtsponsor en nu zal die naam wel horizontaal op het shirt komen.
Ze hebben al gezegd dat dit voor de komende jaren voor de sponsoring niets uit zal maken.quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef VoreG het volgende:
Ah gelukkig.quote:Op maandag 23 april 2007 16:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ze hebben al gezegd dat dit voor de komende jaren voor de sponsoring niets uit zal maken.
oeh.. die rechtsback van sparta.. kom op zeg.. Babel is af en toe briljant maar verliest te vaak de bal terwijl het vele malen makkelijker kan.. Mitea zonder twijfel de voorkeur!quote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren geen dreiging? Ga weg man. Die rechtsback van Sparta was he-le-maal nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |