Dat zal toch wel een vergissing zijn van Robar.quote:
was te verwachtenquote:
Zat ik ook al over na te denken, maar ik heb geen idee, hoe ik het in dit impulsief bedachte systeem op dien te lossenquote:
??quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Eigen fucking schuld Pat, je had het kunnen weten...
De opstelling van Toma vond ik wel een mooie:quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Zat ik ook al over na te denken, maar ik heb geen idee, hoe ik het in dit impulsief bedachte systeem op dien te lossen
Wellicht ipv Gabri, Emanuelson of Perez . .
Maar ik wilde juist Pereze erin voor de druk naar voren.
Ik weet het gewoon even niet met Davids
Alsof we zo goed in het geld zitten?quote:
nou standaard. er kwamen hier zoveel roddels voorbij over clubs die Sneijder wilden hebben enzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alsof we zo goed in het geld zitten?
Maar goed nieuws verder natuurlijk (alhoewel dit standaard verhaaltjes zijn).
Je speelt hiermee dus 3-1-6quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De opstelling van Toma vond ik wel een mooie:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen
Gabri - Davids
De Mul - Sneijder - Babel
Perez - Huntelaar
Ja maar die worden toch altijd op zo'n manier ontzenuwt door de staf, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou standaard. er kwamen hier zoveel roddels voorbij over clubs die Sneijder wilden hebben enzo
Met Ogararu in een 3 mans verdediging is niet bijzonder verstandig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De opstelling van Toma vond ik wel een mooie:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen
Gabri - Davids
De Mul - Sneijder - Babel
Perez - Huntelaar
Nee 3-2-1-4.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je speelt hiermee dus 3-1-6
Beetje link.. zelfs tegen Willem II![]()
Ogararu voor vd Wiel en dan heb ik er vrede meequote:Op dinsdag 24 april 2007 13:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Met Ogararu in een 3 mans verdediging is niet bijzonder verstandig.
Ik zou gewoon zo beginnen:
steek
van der wiel-stam-vermaelen-emanuelson
gabri-sneijder-davids
perez-huntelaar-babel
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:45 schreef Blight het volgende:
Hoe was de opstelling tegen Werder ook alweer? Dat zag er goed uit, mits de kansen dan benut worden en niemand op links lukraak de lucht in springt.
Oh ja? Volgens mij niet ouwequote:Op dinsdag 24 april 2007 13:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee 3-2-1-4.
En er moet veel gescoord worden, dus dan maar risico nemen.
Noh Scheringa, en ik d8 echt dat het je zou lukken....quote:Er heeft zich bij Ajax nog geen geïnteresseerde club gemeld voor Klaas-Jan Huntelaar of Wesley Sneijder.
Ik ben bang dat we Sneijder zullen zien vertrekken. Wellicht zelfs vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Er komt vast wel een club met een grote zak goud. Ik gok op een Manchester United of Barcelona.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Noh Scheringa, en ik d8 echt dat het je zou lukken....![]()
Wat verwachten jullie qua Sneijder? Nog een jaartje erbij?
Of een mooie engelse club? Ik zie zijn spel beter in Engeland dan in Spanje bijvoorbeeld.
Ik denk dat Ajax wel iemand achter de hand heeft mocht Sneijder weggaan. Ze zullen niet dezelfde fout maken als bij Zlatan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we Sneijder zullen zien vertrekken. Wellicht zelfs vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Er komt vast wel een club met een grote zak goud. Ik gok op een Manchester United of Barcelona.
Als hij blijft zou dat echter fantastisch zijn!
Dat sowieso niet nee, want Knoeiman werkt bij PSV.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze zullen niet dezelfde fout maken als bij Zlatan.
Zeker wel.. check hoe hij tegen Twente in viel.. magisch!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:55 schreef Ajaxfan het volgende:
Met deze opstelling ben ik het wel eens. Alleen vraag ik me af of van der Wiel de druk aan kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |