Het is jammer dat ze Grolsch Lentebok niet per krat verkopen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:21 schreef borisz het volgende:
en uit het vorig deel
voor bier moet je naar de AH, 2 kratten halen 1,5 betalen oftwel 25%korting op de totaalprijs van die kratten. alle combo's mogelijk, van Amstel tot Warsteiner. Zelf ga ik voor de combo palm, grolsch
Nog 1,5 uurquote:Op maandag 23 april 2007 15:24 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoiiii het einde van de werkdagis alweer in zicht!
gadverdamme, dat is die hele zoete toch?quote:Op maandag 23 april 2007 15:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze Grolsch Lentebok niet per krat verkopen.![]()
handig, ik moet, zoals het er nu voorstaat, een Ajaxfan 2 kratten Heineken bezorgenquote:Op maandag 23 april 2007 15:21 schreef borisz het volgende:
en uit het vorig deel
voor bier moet je naar de AH, 2 kratten halen 1,5 betalen oftwel 25%korting op de totaalprijs van die kratten. alle combo's mogelijk, van Amstel tot Warsteiner. Zelf ga ik voor de combo palm, grolsch
Mag beide.quote:Op maandag 23 april 2007 16:11 schreef rubbereend het volgende:
het moet toch Cruijff zijn ipv Cruyff
wanneer kom je langs?quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
handig, ik moet, zoals het er nu voorstaat, een Ajaxfan 2 kratten Heineken bezorgen
rondje wodka dan maarquote:
zeker in het geval van Bluezzquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo mag beide? Hij heeft toch maar één naam?
quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo mag beide? Hij heeft toch maar één naam?
Tuurlijk niet, Cruijff is geen achternaam uit Oost-Europa bestaande uit letters die wij niet kennen.quote:
Tuurlijk wel. ij wordt als combinatie ook wel als y geschreven, dus er is niets fout aan.quote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Cruijff is geen achternaam uit Oost-Europa bestaande uit letters die wij niet kennen.
Niets fout aan.quote:Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef VoreG het volgende:
Iemand nog een ysje? Het is namelyk lekker weer.
zynquote:
Niet zo wys doen nu he...quote:Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef VoreG het volgende:
Iemand nog een ysje? Het is namelyk lekker weer.
Ja, ij is gewoon y. Alleen ysje, namelyk etc, leest wat lastigerquote:Op maandag 23 april 2007 16:23 schreef Smeich het volgende:
[..]
Het is Cruijff, al wordt het in het Engels ook met een "y" omschreven, dus gewoon Cruijff![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJ_%28digraaf%29
In de jaren 10 van vorige eeuw inderdaad.quote:
Dat was onleesbaar.quote:Op maandag 23 april 2007 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de jaren 10 van vorige eeuw inderdaad.
Zelfs in oude arresten van de Hoge Raad , veel netter Nederlands zul je niet vinden, werd de y amper gebruikt.
Nee hoor was erg goed te doen. Staat alleen veel juridisch taalgebruik in dat niet goed door leken is te lezenquote:
dat had ik al gepost jaquote:
van die beugelflesjes? die horen ook bij de actiequote:Op maandag 23 april 2007 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Grolsch ploppers zullen wel niet bij de actie horen, helaas.
RaijManiaquote:Op maandag 23 april 2007 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
De ij is sowieso in gebruik vele male mooier dan de y.
Baaij Baayquote:Op maandag 23 april 2007 16:59 schreef RayMania het volgende:
RaijMania.
Ben er vandoor, tot vanavond!
vooral toen meneer zei dat Roma goed speelde uit op Old Traffordquote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag!
Cruijff. Alleen verliest hij steeds meer zijn geloofwaardigheid, helaas.
Ja dat was toch ook zo, anders was het zomaar 20-0 geworden!quote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef Smeich het volgende:
[..]
vooral toen meneer zei dat Roma goed speelde uit op Old Trafford![]()
Hij moet ook eigenlijk niet meer praten, maar gewoon een court openen, videobeelden van zichzelf bekijken, Jordy bellen en golfen. Verder niets.quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag!
Cruijff. Alleen verliest hij steeds meer zijn geloofwaardigheid, helaas.
Metalurh Donetsk in Oekraïne, heeft Co Adriaanse als coach.quote:Op maandag 23 april 2007 17:56 schreef Smeich het volgende:
Wat doet Jordij Cruyff trouwens nu? Speelt hij nog ergens?
De files weer ontweken?quote:
Dubbele nationaliteit?quote:
Die humor zit in de familiequote:
quote:Op maandag 23 april 2007 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het allemaal vrij overdreven die Jopie avond enzo,
Nou zeg, 3 en halve uur voor de grootste sportman uit de Nederlandse geschiedenis.quote:Op maandag 23 april 2007 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het allemaal vrij overdreven die Jopie avond enzo, maar goed, ik kijk toch maar weer.
60 jaar is een lompe leeftijd voor zoiets...quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou zeg, 3 en halve uur voor de grootste sportman uit de Nederlandse geschiedenis.
Als de BBC het doet zeggen we dat ze daar beter met hun sporthelden om gaan.
Het is nooit goed.
Daar ben ik het wel mee eens. Ze hadden beter kunnen wachten tot ie 65 of 75 wordt.quote:Op maandag 23 april 2007 19:27 schreef Da_Sandman het volgende:
60 jaar is een lompe leeftijd voor zoiets...
Dat zou bij Maradona geen goed idee zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ze hadden beter kunnen wachten tot ie 65 of 75 wordt.
je houdt van filmsquote:Op maandag 23 april 2007 18:32 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Is ie straks Achterhoeker en Nederlander.![]()
Wie is er vandaag jarig dan?quote:Op maandag 23 april 2007 19:34 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de jarige verlosser!
Briljante vraagquote:
Volgens mij verschilt de levensstijl van Cruijff slechts een ietsiepietsie met die van Maradona...quote:Op maandag 23 april 2007 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou bij Maradona geen goed idee zijn.
Die Swa van de (chille) Antillen?quote:
Inderdaad, in de MLB was hij homerun-king, maar toen hij tijdens de World Baseball Classic met Nederland meespeelde was hij 3x nietsquote:
Zoals de meeste spitsen in het NL 11-tal!?quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad, in de MLB was hij homerun-king, maar toen hij tijdens de World Baseball Classic met Nederland meespeelde was hij 3x niets
Inderdaad, wat dat betreft een echte Hollanderquote:Op maandag 23 april 2007 19:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zoals de meeste spitsen in het NL 11-tal!?
wiequote:Op maandag 23 april 2007 19:45 schreef Eilanden het volgende:
En het valt me tegen dat Bossie als PSV'er niet weet dat Lee Young-Pyo vandaag jarig is
Ik heb vandaag een mindere dagquote:Op maandag 23 april 2007 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjie, hoe voel je je?
Leren om te levenquote:Op maandag 23 april 2007 21:41 schreef RayMania het volgende:
Ja, wat betekent het?
Voorzichtig met vet gekkiequote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb vandaag een mindere dagveel buikpijn, maar dat kan misschien komen doordat ik gisteren voor het eerst iets vettigs heb gegeten. Ook ben ik door artsen in het ziekenhuis gewaarschuwd dat ik regelmatig last kan hebben van pijn in de gebieden waar ze me geopereerd hebben/andere ingrepen hebben uitgevoerd.
Ik heb morgen een controle-afspraak in het ziekenhuis, dus als ik er nog steeds last van heb, dan kunnen ze er direct naar kijken ... voor de rest heb ik het gevoel dat het beetje bij beetje steeds beter gaat
<-- Ondertitel.quote:Op maandag 23 april 2007 21:41 schreef RayMania het volgende:
Ja, wat betekent het?
Tja ben ff op visite , maar de devotie begint me nu wel de strot uit te komen, beelden wil ik zien , niet die mensen die hem zogenaamd kenden en hem zo leuk vonden, laten ze gewoon nummer 14 uitzenden die bewegingenquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
<-- Ondertitel.
Signature
|
v
En die laatste moet nog een keer op de schop.
Sweet water and light laughter till next we meet.
Zeur niet. Het is nooit goed hè ?quote:Op maandag 23 april 2007 21:46 schreef maril het volgende:
[..]
Tja ben ff op visite , maar de devotie begint me nu wel de strot uit te komen, beelden wil ik zien , niet die mensen die hem zogenaamd kenden en hem zo leuk vonden, laten ze gewoon nummer 14 uitzenden die bewegingen![]()
En dat als modquote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef RayMania het volgende:
[..]. Eindelijk weet ik het verschil nu
.
Kom op tong, geen enkel mens is zo geweldig, maar goed ik dim bij deze voor jou ,maar alleen voor jou inquote:
Dat werd tijdquote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
. Eindelijk weet ik het verschil nu
.
* Legolas_Greenleaf slaps Raymania around a bit with a large and smelly trout.quote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef RayMania het volgende:
[..]. Eindelijk weet ik het verschil nu
.
Zeg zit jij op tongs toetsenbord te typen of zo?quote:Op maandag 23 april 2007 21:57 schreef maril het volgende:
Tong ,heb jij die film van Cruijf dan niet gezien toch veel mooier als dat gelul, op geschiedenis ytelevisie heb ik vdw eeen docu gezien van Cruijf ui 1968 een snel beeld en een slomo beeld prachtig gewoon. van een uur zonder commentaar, prachtig
Houd je grote, stinkende forel bij je!quote:Op maandag 23 april 2007 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
* Legolas_Greenleaf slaps Raymania around a bit with a large and smelly trout.
AI dat is wat minder, maar goed je lichaam moet natuurlijk nog steeds herstellen!!quote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mindere dagveel buikpijn, maar dat kan misschien komen doordat ik gisteren voor het eerst iets vettigs heb gegeten. Ook ben ik door artsen in het ziekenhuis gewaarschuwd dat ik regelmatig last kan hebben van pijn in de gebieden waar ze me geopereerd hebben/andere ingrepen hebben uitgevoerd.
Ik heb morgen een controle-afspraak in het ziekenhuis, dus als ik er nog steeds last van heb, dan kunnen ze er direct naar kijken ... voor de rest heb ik het gevoel dat het beetje bij beetje steeds beter gaat
Vis is lekker, joh.quote:Op maandag 23 april 2007 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Houd je grote, stinkende forel bij je!
Uit 72 was de wedstrijd tegen Inter in de EC-1 fianlequote:Op maandag 23 april 2007 21:57 schreef maril het volgende:
Tong ,heb jij die film van Cruijf dan niet gezien toch veel mooier als dat gelul, op geschiedenis ytelevisie heb ik vdw eeen docu gezien van Cruijf ui 1968 een snel beeld en een slomo beeld prachtig gewoon. van een uur zonder commentaar, prachtig
NIet iedereen deelt die meningquote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vis is vind ik lekker, joh.
?quote:Op maandag 23 april 2007 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg zit jij op tongs toetsenbord te typen of zo?
Tijpen, sorrij.
Goed ingekopt.quote:
Ja die bal kon zelfs ik met mijn 1.76 en anti-anticipatie vermogen niet missenquote:
Zal best , ben mij bewust dat mijn nederlands niet je van het is , en voor sommigen daarvoor walgelijk, mijn exuses(zal ook wel allemaal niet kloppen) daarvoorquote:Op maandag 23 april 2007 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De gevolgen van 234930 posts.
Je typte zo beroerd net
Ik heb het niet over je NL mutsquote:Op maandag 23 april 2007 22:28 schreef maril het volgende:
Zal best , ben mij bewust dat mijn nederlands niet je van het is , en voor sommigen daarvoor walgelijk, mijn exuses(zal ook wel allemaal niet kloppen) daarvoor![]()
klopt, maar in Nederland is het altijd Cruijff voor en Cruijff na.......... de Nederlandse voetbalgeschiedenis bestaat uit zoveel meerquote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou zeg, 3 en halve uur voor de grootste sportman uit de Nederlandse geschiedenis.
Als de BBC het doet zeggen we dat ze daar beter met hun sporthelden om gaan.
Het is nooit goed.
quote:Op maandag 23 april 2007 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt, maar in Nederland is het altijd Cruijff voor en Cruijff na.......... de Nederlandse voetbalgeschiedenis bestaat uit zoveel meer
Blueeeeeeeeeeeeeessssssiiiieeeeeeeeeeequote:
over een paar jaar de rijkste Nederlandse sporter ooitquote:
Is hij al.quote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
over een paar jaar de rijkste Nederlandse sporter ooit
dat is de straf voor dat juichen van je gisterenquote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mindere dagveel buikpijn,
iddquote:Op maandag 23 april 2007 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de straf voor dat juichen van je gisteren
volgens mij is hij nu alleen de meest verdienende maar nog niet de rijkstequote:
Overmars staat bovenaan of niet, die verdient ook nog aardig door na z'n carrière.quote:Op maandag 23 april 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is hij nu alleen de meest verdienende maar nog niet de rijkste
Ik heb er bewust niet naar gekeken. Misschien voetbalfan onwaardig, maar ik had er helemaal geen zin in.quote:Op maandag 23 april 2007 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, weer terug van het pokeren. Heb de hele Johan-mikmak gemist.
warm badje ?quote:
Ik heb ook niet gekeken... Ik vind dit niet nodig voor een 60e verjaardagquote:Op maandag 23 april 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er bewust niet naar gekeken. Misschien voetbalfan onwaardig, maar ik had er helemaal geen zin in.
ff de quote erbij pakkenquote:Op maandag 23 april 2007 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Overmars staat bovenaan of niet, die verdient ook nog aardig door na z'n carrière.
Staat Cruijff erin?quote:Op maandag 23 april 2007 23:11 schreef rubbereend het volgende:
Overmars 47 miljoen
Bergkamp 60 miljoen
Rik Smits is eruit gedonderd omdat hij van zn vrouw gescheiden is.
nee, die verdiende maar 12.500 gulden per maand bij feyenoord, dat schiet niet opquote:
Waarom zou dat voetbalfan onwaardig zijn? Ben wel voetbalfan maar vind dit gewoon pure onzin. Ik weet niet eens op welke zender het is/wasquote:Op maandag 23 april 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er bewust niet naar gekeken. Misschien voetbalfan onwaardig, maar ik had er helemaal geen zin in.
Die vrouw leeft nu op grote voetquote:Op maandag 23 april 2007 23:11 schreef rubbereend het volgende:
Overmars 47 miljoen
Bergkamp 60 miljoen
Rik Smits is eruit gedonderd omdat hij van zn vrouw gescheiden is.
Ik zelf zie het ook zo, maar ja het is Cruijff en je weet hoe sommige geilen op hemquote:Op maandag 23 april 2007 23:27 schreef Smeich het volgende:
[..]
Waarom zou dat voetbalfan onwaardig zijn? Ben wel voetbalfan maar vind dit gewoon pure onzin. Ik weet niet eens op welke zender het is/was
Ja Nederland klein kneuterland.quote:Op maandag 23 april 2007 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zelf zie het ook zo, maar ja het is Cruijff en je weet hoe sommige geilen op hem
beetje meer respect voor Hazes he, tongquote:Op maandag 23 april 2007 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Nederland klein kneuterland.
Je krijgt pas een stadion vol als je als alcoholist 4 keer bent getrouwd he vrouw slaat en erbarmelijk Nededrlands zingt.
Dan nog heb ik het stadion niet volgekregen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:34 schreef tong80 het volgende:
Je krijgt pas een stadion vol als je als alcoholist 4 keer bent getrouwd he vrouw slaat en erbarmelijk Nededrlands zingt.
Ik had het over John de Wolfquote:Op maandag 23 april 2007 23:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
beetje meer respect voor Hazes he, tong![]()
Dat was een behoorlijke dooddoener, een uur lang geen postquote:
Vertelquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:45 schreef rubbereend het volgende:er worden ineens allemaal leuke dingen bekend voor Lowlands
3 rake klappen op zijn hoofdquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Om de feestkroeg maar even wat minder feestelijk te laten zijn...
Scholier Alkmaar in kritieke toestand na klappen.
Tering zeg...
Je banden oppompen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:56 schreef rubbereend het volgende:
wij deden dan weer andere dingen in het fietsenhok, of beter... er achter
mn zwembandjes bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:08 schreef borisz het volgende:
Wie heeft er hier geroepen dat het de rest van de week mooi weer zou worden?het is kouddddddd
Ja hier ook een dik pak wolkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:08 schreef borisz het volgende:
Wie heeft er hier geroepen dat het de rest van de week mooi weer zou worden?het is kouddddddd
Moet ik op de vroege morgen een forel uit de kast halen?quote:
koud??quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:08 schreef borisz het volgende:
Gisteren was het wat minder (hele dag buikpijn), maar vandaag is die pijn minder .... straks naar het ziekenhuis voor controle .. hopelijk gaat het de goede kant uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:56 schreef SCH het volgende:
Hey gallie, hoest?
Lekker in de tuin zitten deze weekquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gisteren was het wat minder (hele dag buikpijn), maar vandaag is die pijn minder .... straks naar het ziekenhuis voor controle .. hopelijk gaat het de goede kant uit
Euh wat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
koud??
Mietje... je lijkt Clauwheeeeeeeeee wel
Je hebt 't volgens mij altijd koudquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh wat?![]()
Hier geen zon, wolken, maar prima temperatuur.
Mijn excuus voor het gebruiken van uw naam.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:24 schreef clauwheee het volgende:
Nee hoor.
Gewoon HAVO (als of dat uitmaakt)quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:57 schreef VoreG het volgende:
Welk soort onderwijs was het?
en terecht.... het is APRIL. Laat de sneeuw en de vorst maar komen, die hebben we nog tegoed!quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:59 schreef borisz het volgende:
vanochtend rond 7.30 was het koud, nu is het prima temperatuur![]()
Sja...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:01 schreef RayMania het volgende:
Ik word zo naar van dat gedoe in Alkmaar. Hoe moet je je als ouders wel niet voelen? Echt ongelooflijk, wat een grafwereld.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
en terecht.... het is APRIL. Laat de sneeuw en de vorst maar komen, die hebben we nog tegoed!
Antarctica?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Ik zeg: We hebben nog een heel continent onderaan bungelen voor dat soort randdebielen.
De donkere kant dan toch, mag ik hopen.quote:
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De donkere kant dan toch, mag ik hopen.
quote:
zie je wel dat honden te domme dieren zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:55 schreef VoreG het volgende:
M'n hondje is een week op bezoek omdat mn ouders op vakantie zijn, alleen hij is helemaal in de war. Heeft totaal geen idee waar hij is, ik leg het em nog uit. We zijn in Utreg! Maar snappen doet hij het niet..
Ze zijn heerlijk domquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie je wel dat honden te domme dieren zijn
Moet je even naar Azië op vakantie gaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
honden etenben ik best benieuwd naar!
ga naar de OS volgend jaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
honden etenben ik best benieuwd naar!
Zo blij dat ik dat niet meer hebquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef borisz het volgende:
6,2 voor eco en een 5,2 voor m&o, tja matige laaste tentamenweek
zo ff in de bus kijkenquote:
Nee, kon hem niet meer inhalenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:10 schreef Bos81 het volgende:
Is iedereen met diek mee?
Wat is de stad voor jullie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, kon hem niet meer inhalen
Ga wel met golfer naar de stad
quote:
EIgenlijk hetzelfdequote:
vrijdag tentamen jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
EIgenlijk hetzelfde
Je zit zeker weer met tentamens (resultaten) of niet?
Ben bij hoofdstuk 6 van het boekquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
haha al iets eraan gedaan VoreG?
ik zou een voorbeeld aan je moeten nemenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben bij hoofdstuk 6 van het boek.
Kortom bijna klaar en dat 3 dagen voor het tentamen, dat heb ik nog nooit gehad
Mwah. Dat zou ik dan weer net niet doenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen
Ik hoorde van de tandarts dat hij nog nieuwe mensen zocht om zijn boor uit te proberenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Terug van de tandarts. Wederom geen gaatjes![]()
Ben ik blij dat ik een andere tandarts heb.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoorde van de tandarts dat hij nog nieuwe mensen zocht om zijn boor uit te proberen
[afbeelding]
quote:
VET! Zou liegen als ik zeg dat ik niet jaloers ben.. die stad is GEWELDIG! Hoelang zit je er al en met welke reden?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef Grulez het volgende:
Groeten vanuit een bijzonder zonnig en warm New York![]()
Wel een toernooi ja. Rondjes van een half uur.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:50 schreef borisz het volgende:
toernooitje ofzo?, dus gewoon een freeroll
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |