"Hij gaat!"quote:
"Hm, er gaat iemand mee. Het is *vul willekeurige naam in*, die is sneller."quote:
Een Bettini is veel explosiever. En op explosiviteit moet je winnen, als je ziet hoe 'langzaam' er nu gereden wordt.quote:
Sleck heeft de beste benen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sleck brengt Di Luca in een zadel nu![]()
Jij bent echt de grootste idioot die zich in wielertopics toontquote:
Eh....?quote:
Ja, Schleck had het wat mij betreft ook zeker wel verdiend.quote:Op zondag 29 april 2007 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gebaseerd op de laatste kilometers was Schleck wel mooier geweest, maar je kan niet alles hebben.
Dekker was, ondanks zijn enorme slag van van hamer, wel sterk, maar niet al te slim, hij ging veel te laat, dat kon hij op die manier nooit dichtkrijgen.
Nog 1 van de gevaren van global warming dus, matte klassiekers.quote:Op zondag 29 april 2007 16:53 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind het terugblikkend al met al wel een redelijk mat klassiek voorjaar.
Wel stuk voor stuk mooie winnaars die ik het ook gun, maar het koersverloop was meestal vrij mat. Dat was nu andermaal het geval.
Tja, Schleck is in de sprint waarschijnlijk nog trager dan Boogerd, dan moet je toch wat proberen?quote:Op zondag 29 april 2007 16:57 schreef Roberto258 het volgende:
Wat deed Schleck nou? wat een idioot
quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij de eerste kleine heuveltje staat T. Dekker al bijna helemaal stil, nou dat gaat niks worden.
Ik hoop op vuurwerk van Cunego en Ricco.quote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef icebliss het volgende:
[..]
![]()
Leukste winnaar van het drieluik, maar alweer zo'n extreem saaie koers. Hopenlijk krijgen we een explosieve Giro![]()
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Jodelaar het volgende:
Di Luca alweer zoon klote winnaar net als rebbelin
Rebbelin en Di Luca zijn wieltjeszuigers en daar hou ik niet van..quote:Op zondag 29 april 2007 17:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens.
Die kerel is een echte crack. Won niet voor niets de Pro Tour twee jaar geleden, he?
Vandaag at hij inderdaad vooral het bordje van Schleck leeg in de laatste kilometers. Maar dat heet koersinzicht en daarmee win je grote klassiekers.
Overigens heeft hij in het verleden wel regelmatig zelf de koers hard gemaakt. Zoals in de Ronde van Lombardije die hij won.
Valverde is juist vaak een afwachtende coureur, die meestal op zijn spurt speculeert of countert. Je zal hem niet vaak zelf zien demarreren of de beslissende aanval inleiden, behalve dan woensdag in de WP.quote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
valverde,dat zijn aanvallers en die werken dan ook mee in de aanval..
Dudequote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Ereinion het volgende:
Valverde een aanvaller? Sinds wanneer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |