Klopt.quote:Op maandag 23 april 2007 13:50 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ga even kopiëren! Heb een leuke en makkelijke invuloefening gemaakt over pleonasme, tautologie en contaminaties.
Stencils doen het altijd goedZolang ze maar niet uit een boek hoeven te werken!
quote:
ik krijg een mailtje van opinielandquote:Op maandag 23 april 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar vul jij die enquetes in dan, want dit klinkt mij heel bekend?!
Weet ik ook niet!?quote:Op maandag 23 april 2007 13:53 schreef miss-scofield het volgende:
Wat is eigenlijk gebeurd met Sok z'n column?
Er blijkt een lange wachtrij te zijn:quote:Op maandag 23 april 2007 13:53 schreef miss-scofield het volgende:
Wat is eigenlijk gebeurd met Sok z'n column?
Klopt, hoorde t netquote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
woensdag 12:00 uur in het stadion van Emmen vervolg ADO Den Haag - Groningen
ik hoorde het ook net, daarom postte ik het hier ffquote:
goed, goedquote:Op maandag 23 april 2007 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoorde het ook net, daarom postte ik het hier ff
Lui?quote:
Gisteren Equilibrium gekeken, en moest weer om 6 uur op.. dus niet echt fitquote:Op maandag 23 april 2007 14:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lui?
Ben nog redelijk fit moet ik zeggen![]()
wat is golven?quote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Houniet het volgende:
6 juni personeels uitje, golven, eten en feesten
samen met Spieren voor Spieren
daar heb ik dus ook tijdje meegedaan, eens even een kijkje nemenquote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik krijg een mailtje van opinieland
bis morgenquote:Op maandag 23 april 2007 14:09 schreef miss-scofield het volgende:
Jongens, ik ga er vandoor! Zo weer lessen geven en dan lekker naar huis!!Ajuus en tot morgen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |