dat nummer heb ik nog ergens liggenquote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef Sok41 het volgende:
Tupac
Hehe, het was echt legendarisch toen hij ging daten. Dat meisje waarmee hij toen uitging ken ik wel vrij goedquote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
Herman
Is bugged soms als je gereageerd hebt of er is gereageerd verdwijnt voor een tijd. Loopt al topic over in ieder geval maar tis nog niet verholpen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:42 schreef Goover het volgende:
Staan we niet meer in de SES topic lijst tegenwoordig?
loopt hij bij jou voor op die van mij?quote:Op maandag 23 april 2007 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
Een radio op het spel zetten voor een hoed
Ben jij dan ook zo'n nep-negertquote:
Denk niet dat jij de date van Herman van Veen kentquote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hehe, het was echt legendarisch toen hij ging daten. Dat meisje waarmee hij toen uitging ken ik wel vrij goed
Stream loopt achter. wij horen nuquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
loopt hij bij jou voor op die van mij?
Oh, Van Veenquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk niet dat jij de date van Herman van Veen kent
Jup, is wegquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Houniet het volgende:
is de leiding van jullie weg, wil een plaatje posten
Wie niet?quote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo'n nep-negert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |