ik vind het gewoon aandoenlijk dit hondje van Amandel, 't beestje blijft heel keurig staan en laat alles toe......quote:
Wat een bikkel is hetquote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef Disana het volgende:
De kapster weet dat ze gaat kokhalzen als ze aan Jaaps haar begint.
Terror.quote:Op maandag 23 april 2007 14:54 schreef Veulen het volgende:
Huub heeft dit dus aangevraagd.
Zeur niet. Die jaap heeft allemaal aangekoekt ei in zijn haar zitten overgoten met een sausje van curry en zoutquote:Op maandag 23 april 2007 14:56 schreef Gigageil het volgende:
Wie is dat irritante wijf ? Had ze tegen mij moeten zeggen, ik wordt er echt niet goed van als jij je shirt uit trekt.....pleur op zeg.....leer eerst een knippen.....de helft loopt voor lul![]()
En hijh heeft er mee in de zon gelopen. Bah.quote:Op maandag 23 april 2007 14:58 schreef pullup het volgende:
Zeur niet. Die jaap heeft allemaal aangekoekt ei in zijn haar zitten overgoten met een sausje van curry en zout![]()
36 hoorquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 14:37 schreef pullup het volgende:
Amanda: En hoe oud ben je ?
De rest: " Hij is getrouwd Amanda...."![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi HoiKijk, deze jongeman vind ik qua uiterlijk net ietsje leuker dan Nicolaas
![]()
Mwahquote:Op maandag 23 april 2007 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Deze jongeman vind ik wat meer 13 in een dozijn type.
ja vast, hij is gewoon een beetje in de war hahahahaquote:Op maandag 23 april 2007 15:04 schreef daWeasel het volgende:
Hahaha, ik ben veroordeeld en heb een strafblad, die Jaap!! Heeft hij niet toevallig het script van Brian door gelezen?
Ben toch geneigd om dit te gaan geloven.quote:Op maandag 23 april 2007 15:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap geeft toe dat hij shizofreen is en meerdere persoonlijkheden heeft. Toen de kapster vroeg of hij daar medicijnen voor gebruikt, zei hij dat hij ze in zijn nachtkastje had liggen maar express niet gebruikte om de boel daar te kunnen terroriseren.
Eng mannetje
Hij kan liegen of het gedrukt staat.quote:Op maandag 23 april 2007 15:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Ben toch geneigd om dit te gaan geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |