Wat stroomt daar over z'n gezichtquote:Op maandag 23 april 2007 13:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
Eric lijkt het ook wel interessant te vinden
[afbeelding]
NOT!
mannenpapquote:
Heerlijk toch, Palma die haar mond houdt en gewoon haar werk doet.quote:Op maandag 23 april 2007 14:15 schreef Veulen het volgende:
Kan palma niet even oplazeren met d'r borden? Dat gerammel is zo irritant.
Ben ik hier nog maar alleen?
Jaap geeft wel goed commentaar, helpt de anderenquote:Op maandag 23 april 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
Wat willen er toch een stel graag het slimste jongetje van de klas zijn. Huub uiteraard voorop, en op een lager kennisniveau Brian. Maar die hoor je nu wat minder, nu het wat ingewikkelder begint te worden.
Ja, maar waarom moet ze dat nou weer doen pal daar doen. Kan ze niet ergens op de achtergrond een wc gaan schrobben? Die in de bovenslaapkamer schijnt er nogal aan toe te zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Heerlijk toch, Palma die haar mond houdt en gewoon haar werk doet.
Ik zeg ik hou er van.
Zo is Huub toch met alles.quote:Op maandag 23 april 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
Wat willen er toch een stel graag het slimste jongetje van de klas zijn. Huub uiteraard voorop, en op een lager kennisniveau Brian. Maar die hoor je nu wat minder, nu het wat ingewikkelder begint te worden.
Palma en op de achtergrond blijvenquote:Op maandag 23 april 2007 14:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moet ze dat nou weer doen pal daar doen. Kan ze niet ergens op de achtergrond een wc gaan schrobben? Die in de bovenslaapkamer schijnt er nogal aan toe te zijn.
De 'beleggingsmeneer' is ook niet echt boeiendquote:Op maandag 23 april 2007 14:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap geeft wel goed commentaar, helpt de anderen
Jaap zegt alleen maar dingen die al gezegt zijn. En verder zegt ie niks.quote:Op maandag 23 april 2007 14:24 schreef SiRojK het volgende:
Jaap geeft wel goed commentaar, helpt de anderen
Daaraan denkt Huub vast te kunnen afmeten hoe succesvol meneer is,quote:Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef Marelle het volgende:
[..]
De 'beleggingsmeneer' is ook niet echt boeiend![]()
'Welke auto heb je', waar slaat dat nou op Huub![]()
Hij moet toch iets nemen om uit te leggen hoe stijgingen worden genoteerd. Wel zo handig als ze echt wat willen gaan doen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:30 schreef Marelle het volgende:
Tja logisch die grote stijging, ABN-AMRO staat op het punt overgenomen te worden, dat zou meneer er even bij moeten vertellen!!
dat vind ik zo STOM, zegt eigenlijk heel veel over Huub......quote:Op maandag 23 april 2007 14:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daaraan denkt Huub vast te kunnen afmeten hoe succesvol meneer is,
Hij had zijn meeting al verplaatst.... de balquote:Op maandag 23 april 2007 14:33 schreef Marrije het volgende:
Meneer zou een uur blijven. Ik zeg: ga maar naar huis in je bmw![]()
Yep, compensatiegedrag!quote:Op maandag 23 april 2007 14:33 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat vind ik zo STOM, zegt eigenlijk heel veel over Huub......
Hmm, dan ga ik maar even wat anders doen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij had zijn meeting al verplaatst.... de bal![]()
En hem 3 zoenen geeft en hem op het hart drukt om vooral voorzichtig te rijden.quote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef Kinga het volgende:
Ben ik eens benieuwd straks, als die vent naar huis gaat, of Natasia hem schat of liefie of poepie gaat noemen....
ja dat is wel zo, maar ABN-AMRO heeft in jaren niet zo hoog gestaan, moeten ze dus wel weten hoe dat komt, vind ik hoor.....quote:Op maandag 23 april 2007 14:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij moet toch iets nemen om uit te leggen hoe stijgingen worden genoteerd. Wel zo handig als ze echt wat willen gaan doen.
quote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef Kinga het volgende:
Ben ik eens benieuwd straks, als die vent naar huis gaat, of Natasia hem schat of liefie of poepie gaat noemen....
Stuur ze een brief.quote:Op maandag 23 april 2007 14:37 schreef Marelle het volgende:
ja dat is wel zo, maar ABN-AMRO heeft in jaren niet zo hoog gestaan, moeten ze dus wel weten hoe dat komt, vind ik hoor.....
whahahahahaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 april 2007 14:37 schreef pullup het volgende:
Amanda: En hoe oud ben je ?
De rest: " Hij is getrouwd Amanda...."![]()
Uh.. hij was die tweede avond toen hij dronken was al 'The Godfather'... maar kreeg toen de hele groep over zich heen en moest wel dimmen. Hij mag Eric en Huub wel dankbaar zijn dat hij nu met al zijn typetjes uit de kast kan komen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist... voortgekomen uit de pesterijen van Huub en wannabee relnicht Eric...
??????quote:Op maandag 23 april 2007 14:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stuur ze een brief.
Mare ze lezen de krant dus dat zullen ze toch wel weten.
Over waarom ABN hoogstaat.quote:Op maandag 23 april 2007 14:41 schreef Marelle het volgende:
??????
Hoi Hoiquote:Op maandag 23 april 2007 14:33 schreef Marrije het volgende:
Meneer zou een uur blijven. Ik zeg: ga maar naar huis in je bmw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |