En Jaap zorgt ervoor dat Sylvia TV maakt en misschien ook nog wel sympathie kan krijgen van de kijker...quote:Op maandag 23 april 2007 13:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is perfect....
Sylvia-Saai ontloopt alles door met alle winden mee te waaien, zich op de vlakte te houden en geen confrontaties aan te gaan. Daar irriteer ik me, en zo te lezen wel meer mensen , mateloos aan.
Eindelijk iemand die Sylvia aanpakt![]()
![]()
![]()
'Dat je luistert heb je al voor op de mensen die niet luisteren'.quote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef daWeasel het volgende:
Leuke workshop, deze ga ik even volgen, net als die briljante whiskeyproeverij....
Echt MOOI hoor, want de kapster heeft er een foto voor haarzelf van gemaaktquote:
dat hoef ik niet, weet het zo goed als zeker dat zelfs doorzichtige nagellak, niet door veel mannen wordt gebruikt.quote:Op maandag 23 april 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij die vingers van die lui gecontroleerd ??? Hoe weet jij zo zeker dat ze geen doorzichtige nagellak gebruiken. Geef een bron als je iets duidelijk wil maken.
Amanda vraagt zich af waarom ze hiervoor uit de kapsalon is gehaald. En terecht.quote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Kinga het volgende:
amanda ligt bijna te pitten... en ik ook...
En Jaap vind dit zo te horen ook weer een amateurquote:Op maandag 23 april 2007 13:43 schreef Marelle het volgende:
Huub en Jaap zijn waarschijnlijk de enige die het wel interessant vinden en het ook nog eens begrijpen...
quote:Op maandag 23 april 2007 13:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
'Dat je luistert heb je al voor op de mensen die niet luisteren'.
ik zit dan ook met angst te wachten wat hij er allemaal gaat uitkramen tegen deze man, want Jaap weet alles beter.....quote:Op maandag 23 april 2007 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En Jaap vind dit zo te horen ook weer een amateur
hahahaquote:Op maandag 23 april 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Wie heeft er een eigen bedrijf of gehad?
Brian steekt vingertje op.
Man: als je bedrijf groeit....blabla
Het enige wat bij Brian groeit is zijn haar. Zijn bedrijf is één grote schuldenpost als ik de verhalen moet geloven.
Juist... voortgekomen uit de pesterijen van Huub en wannabee relnicht Eric... Dat is ie zat en nu is de wereld omgedraaid... Huub heeft dit erkend en daarom kan hij er wel meleven terwijl de meesten de oorzaak zoek bij Jaap en niet bij zichzelf. Voorbeeld: Jaap had een stuk geschreven over Natasia met de Wilgo erin.... Tierend ging ze naar hem toe... geen effect. Later heeft Natsia Jaap vriendelijk gevraagd om hem erbuiten te laten en Jaap heeft dit zonder pardon gedaan. Hij wil gewoon respect en na al die weken wat er gebeurt is kan ik me dat prima voorstellen. Sociaal wenslijk gedrag is iets waar Huub een hekel aan heeft en Jaap begrijpt precies waarom.quote:Op maandag 23 april 2007 13:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou het is meer je moet doen wat ik zeg, je aan mij onderwerpen.
Onzin. Zo heeft die ook bij de screening gedaan en zo is die het huis binnengekomen. Door Huub en Eric leek hij juist rustiger te worden. Nu heeft die 4% en een toneelhaak in zijn nek hangen en opeens is de oude Jaap er weer.quote:Op maandag 23 april 2007 13:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist... voortgekomen uit de pesterijen van Huub en wannabee relnicht Eric... Dat is ie zat en nu is de wereld omgedraaid... Huub heeft dit erkend en daarom kan hij er wel meleven terwijl de meesten de oorzaak zoek bij Jaap en niet bij zichzelf. Voorbeeld: Jaap had een stuk geschreven over Natasia met de Wilgo erin.... Tierend ging ze naar hem toe... geen effect. Later heeft Natsia Jaap vriendelijk gevraagd om hem erbuiten te laten en Jaap heeft dit zonder pardon gedaan. Hij wil gewoon respect en na al die weken wat er gebeurt is kan ik me dat prima voorstellen. Sociaal wenslijk gedrag is iets waar Huub een hekel aan heeft en Jaap begrijpt precies waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |