Het enige vervelende van Jaap is dat ie tegen mijn favo Sylvia is... Maar als de streams daardoor beter te pruimen zijn dan zij het zo...quote:Op maandag 23 april 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
HAHAHAHAHAHA ik?? Ik geïntimeerd door een ei???? HAHAHAHAHAHA
Van Kingjaap.nl
Dat is dan wel een hele unieke cap van je, mij is het nog nooit geluktquote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef blomst het volgende:
Palma die aan het werk is en haar mond houdt
[afbeelding]
Zou ze dan eindelijk weten hoe het moet?
Als ie Syl maar niet gaat intimeren he!quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Het enige vervelende van Jaap is dat ie tegen mijn favo Sylvia is... Maar als de streams daardoor beter te pruimen zijn dan zij het zo...
maar 't is geen Kerastasequote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor 69 eurocent sleep ik mn shampoo binnen.En dan ruik ik nog lekker naar bosvruchten ook,
quote:Op maandag 23 april 2007 13:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ie Syl maar niet gaat intimeren he!![]()
Bosvruchten?quote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor 69 eurocent sleep ik mn shampoo binnen.En dan ruik ik nog lekker naar bosvruchten ook,
Tssssssssssssssk ruikt lekker hoor! Maar tis inderdaad geen Kerastase dus het zal binnenkort wel gruwelijk gaan pluizen, vervolgens afbreken en over een half jaar uitvallen.quote:
Ik vind zo langzamerhand Jaap absoluut niet meer te pruimen, wat een viezerikquote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Het enige vervelende van Jaap is dat ie tegen mijn favo Sylvia is... Maar als de streams daardoor beter te pruimen zijn dan zij het zo...
Je ziet al aan die rotsmoel van 'm dat die gluiperd zichzelf cool vindt.quote:
Niks lol.quote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind zo langzamerhand Jaap absoluut niet meer te pruimen, wat een viezerikwat een kinderachtige corpsbal
Ik begrijp dan ook niet dat de Febo dit allemaal goed vindt?! Onderbroeken lol GATVER
![]()
dan koop je toch gewoon een pruikquote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tssssssssssssssk ruikt lekker hoor! Maar tis inderdaad geen Kerastase dus het zal binnenkort wel gruwelijk gaan pluizen, vervolgens afbreken en over een half jaar uitvallen.![]()
Jaap heeft goed gekeken naar Huub en begrepen hoe het werkt en dan vooral in de relatie met achter. Op weg naar een grote populairiteit? Dan zal de redaktie Jaap niet veel in de wegleggen want het blijft natuurlijk commmerciele TV en er lijken sowieso wat probleempjes te zijn met de zender 10. Dus populaire programma's des te meer geld er gecashet kan worden.quote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind zo langzamerhand Jaap absoluut niet meer te pruimen, wat een viezerikwat een kinderachtige corpsbal
Ik begrijp dan ook niet dat de Febo dit allemaal goed vindt?! Onderbroeken lol GATVER
![]()
Is blond je kleur? Vraag wannabee relnicht Eric of je z'n pruik kunt overnemen. Owww sorry die heeft ie nog nodig om niet herkend te worden op straat als ie het huis is uitgeflikkerd.quote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tssssssssssssssk ruikt lekker hoor! Maar tis inderdaad geen Kerastase dus het zal binnenkort wel gruwelijk gaan pluizen, vervolgens afbreken en over een half jaar uitvallen.![]()
Heb je helemaal gelijk in, aan Huub heb ik me ook zitten ergeren hoor. Maar van Jaap kan ik het helemaal niet verdragenquote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef maril het volgende:
Ze hebben het ook van Huub gepikt, t programm is de laatse maanden geworden hoe ze het in eerste instantie wilde hebben, mensen eruit treiteren.
LOLquote:
Eigenlijk is de taktiek van Jaap heel simpel... wees aardig tegen mij anders kun je het krijgen. Leg me geen strobreed in de weg of je bent voor mij. Lijkt mij een eerlijk en recht door zee strategie.quote:Op maandag 23 april 2007 13:24 schreef Marelle het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, aan Huub heb ik me ook zitten ergeren hoor. Maar van Jaap kan ik het helemaal niet verdragenmaar goed zal wel aan mij liggen
![]()
Trekt hij dat stinkpak aan en zijn zijn haren al gewassen ?quote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
Jaap snijdt zichzelf nu wel in de vingers..... ben benieuwd of ze hem accepteren met zn stinkpak.
Nou het is meer je moet doen wat ik zeg, je aan mij onderwerpen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk is de taktiek van Jaap heel simpel... wees aardig tegen mij anders kun je het krijgen. Leg me geen strobreed in de weg of je bent voor mij. Lijkt mij een eerlijk en recht door zee strategie.
Volgens mij stinkpak en stinkhaar.quote:Op maandag 23 april 2007 13:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Trekt hij dat stinkpak aan en zijn zijn haren al gewassen ?
of anders heb je absolute terror.quote:Op maandag 23 april 2007 13:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou het is meer je moet doen wat ik zeg, je aan mij onderwerpen.
Ja precies is inderdaad tactiek en het geeft hilarische beelden. Ik snap ook niet waarom ik nog kijk?? ben ik misschien toch verslaafd??quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk is de taktiek van Jaap heel simpel... wees aardig tegen mij anders kun je het krijgen. Leg me geen strobreed in de weg of je bent voor mij. Lijkt mij een eerlijk en recht door zee strategie.
goh, vraag me af hoe het komt dat dan de mannelijke leden van de koninklijke familie nooit nagellak ophebben, en volgens mij zie je de meeste heren uit wassenaar ook niet met nagellak rondlopen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:
Hahaha, Huub zegt dat ie zo blij is met zijn doorzichtige nagellak.
Amanda zegt dat ze het jammer vindt dat Brian dat niet wil.
Huub: dat komt door de puberale fase waar hij in zit, nou eigenlijk is het ook geen fase maar heeft het te maken met afkomst en sociaal milieu![]()
Heb jij die vingers van die lui gecontroleerd ??? Hoe weet jij zo zeker dat ze geen doorzichtige nagellak gebruiken. Geef een bron als je iets duidelijk wil maken.quote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
goh, vraag me af hoe het komt dat dan de mannelijke leden van de koninklijke familie nooit nagellak ophebben, en volgens mij zie je de meeste heren uit wassenaar ook niet met nagellak rondlopen.
beetje domme opmerking huub, kan beter
Die zijn juist heel ouderwets opgevoed waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
goh, vraag me af hoe het komt dat dan de mannelijke leden van de koninklijke familie nooit nagellak ophebben, en volgens mij zie je de meeste heren uit wassenaar ook niet met nagellak rondlopen.
beetje domme opmerking huub, kan beter
Precies, dat vind ik zo walgelijk, persoonlijk pik ik dat van niemand in rl. Maar goed het is een spel en soms vergeet ik dat evenquote:Op maandag 23 april 2007 13:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou het is meer je moet doen wat ik zeg, je aan mij onderwerpen.
Nee hoor, dat is perfect....quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Je ziet Jaap al denken,'Amateur!'
Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als er maar kerastase in huis zou zijn.
[afbeelding]
hahahahaquote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Je ziet Jaap al denken,'Amateur!'
Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als er maar kerastase in huis zou zijn.
[afbeelding]
Dit is zn nieuwe lookquote:Op maandag 23 april 2007 13:37 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Djézusssss, heeft ie in de stromende regen gelopen en op laten drogen of zo.....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |