quote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Principessa het volgende:
[..]
Wel lief!
Ik heb het ook een keer gehad met vlees van de bbq. Was allemaal over en niemand wilde het hebben. Toen heb ik het naar het station gebracht. Ik had het eerst nog helemaal gebakken enzo. Maar ze waren helemaal niet zo enthousiast
![]()
ik dacht laat ik ook eens doen of ik met voetbal mee kan praten...quote:
niet meer doen dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:24 schreef Principessa het volgende:
[..]
ik dacht laat ik ook eens doen of ik met voetbal mee kan praten...![]()
Nee. Ik heb ook niet gezegd dat dat móet. Maar ik zou ook zonder het geld kunnen, zonder die 100 euro. Bovendien ben ik niet afhankelijk. Dit is gewoon een redelijke bijdrage. In een "normale" maatschappij zou je dit namelijk van je overheid of andere instanties moeten krijgen.quote:
Je zei wel dat je geheel onafhankelijk was, wat dus niet klopt. En zonder lenen lukt het niet zomaar aangezien jij ook maar 8-10 uur per week werkt. En van de overheid krijg je al 300+OV.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ook niet gezegd dat dat móet. Maar ik zou ook zonder het geld kunnen, zonder die 100 euro. Bovendien ben ik niet afhankelijk. Dit is gewoon een redelijke bijdrage. In een "normale" maatschappij zou je dit namelijk van je overheid of andere instanties moeten krijgen.
Ik ben ook niet afhankelijk. Ik krijg geld van ze. Dat zijn 2 dingen. Het is een extraatje, dat van mijn ouders. Ik reken er niet op betreffende mijn noodzakelijke uitgaven.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zei wel dat je geheel onafhankelijk was, wat dus niet klopt. En zonder lenen lukt het niet zomaar aangezien jij ook maar 8-10 uur per week werkt. En van de overheid krijg je al 300+OV.
je moet gewoon niet zo dom lullen en toegeven dat je makkelijk alleen kan wonen als je dat wil, ongeacht of je wel of niet iets krijgt v je ouders. bovendien: ik zou 8 uur meer kunnen werken per week. dan zou ik geen lening meer nodig hebben. jullie smoesjes zijn een beetje triest. je wil het jezelf gewoon makkelijk maken. ok. kinderachtig. ok. maar geef t dan toe.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
ja als je veel geld leent dan is het makkelijk rondkomen, lijkt me logisch.
ander onderwerp bitte![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
je moet gewoon niet zo dom lullen en toegeven dat je makkelijk alleen kan wonen als je dat wil, ongeacht of je wel of niet iets krijgt v je ouders.
smoesjes?quote:bovendien: ik zou 8 uur meer kunnen werken per week. dan zou ik geen lening meer nodig hebben. jullie smoesjes zijn een beetje triest. je wil het jezelf gewoon makkelijk maken. ok. kinderachtig. ok. maar geef t dan toe.
wtfquote:Op woensdag 25 april 2007 17:45 schreef Hagelkaas het volgende:
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26235
Ik was er bij, mijn school tegen de andere.. Stelletje lompe boeren.. Die vijftig mensen waren trouwens een dikke 200, maar toen die politiehelikopter werd gezien rende iedereen keihard weg. En naast die stenen werd er ook geslagen met fietskettingen enzo. Echt gestoord. Je zag al die moeders met kindjes wegrennen en mensen waarschuwen dat ze weg moesten enzo.
Begon om ongeveer 4 uurquote:Op woensdag 25 april 2007 17:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wtf
was daar nog bijna heengegaan vanmiddag
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:11 schreef Hagelkaas het volgende:
Ruzie tussen een jongen van mijn school en een andere.. Allebei de halve school erbij halen en knokken maar..Tussen Vossius en HLZ om precies te zijn.
Maar gewoon een potje eerlijk matten is wel coolquote:Op woensdag 25 april 2007 18:53 schreef jimjim1983 het volgende:
nee dan ook niet. weet natuurlijk niet wat de aanleiding is maar andere mensen optrommelen omdat je ruzie hebt vind ik maar zielig.
Gewoon gasten die eerlijk met elkaar vechten is gewoon stoerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef Hagelkaas het volgende:
Soms dan. Dit soort gevechten vind ik alleen maar ""
Als iemand mij echter uitdaagd ben ik zeker niet vies van een potje knokken..
Voor de honderdste keer: wat is het bezwaar tegen lenen? Je kan er zoveel verzinnen, maar als je graag zelfstandig wil zijn, dan kan je lenen. Klaaaaaaaaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]als je leent wel ja, anders niet. ik iig niet. niet dat het moeilijk is ofzo maar ik raak wel iedere maand al mn geld kwijt.
[..]
dat je het terug moet betalenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Voor de honderdste keer: wat is het bezwaar tegen lenen? Je kan er zoveel verzinnen, maar als je graag zelfstandig wil zijn, dan kan je lenen. Klaaaaaaaaar.
Er is geen bezwaar tegen lenen. Je bent nu zelfstandig. Als je klaar bent met je studie moet je het ook zélf af betalen. Punt, punto, klar, finished.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Voor de honderdste keer: wat is het bezwaar tegen lenen? Je kan er zoveel verzinnen, maar als je graag zelfstandig wil zijn, dan kan je lenen. Klaaaaaaaaar.
Als dat een bezwaar is kies je dus gewoon voor de makkelijke weg in plaats van voor jezelf verantwoordelijk zijn. Dat is OK, maar het is gewoon je eigen keus en niet een degelijk bezwaar.quote:
jamaar uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor de afbetaling van je lening.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als dat een bezwaar is kies je dus gewoon voor de makkelijke weg in plaats van voor jezelf verantwoordelijk zijn. Dat is OK, maar het is gewoon je eigen keus en niet een degelijk bezwaar.
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als dat een bezwaar is kies je dus gewoon voor de makkelijke weg in plaats van voor jezelf verantwoordelijk zijn. Dat is OK, maar het is gewoon je eigen keus en niet een degelijk bezwaar.
*zucht*quote:Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]alsof lenen de moeilijke weg is, hou toch op man
Inderdaad. Dat bedoel ik juist.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef Principessa het volgende:
[..]
jamaar uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor de afbetaling van je lening!
euh ja dat lijkt me logisch...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
t is fijner, makkelijker, minder duur, als je niet leent en gewoon je paps en mams lekker laat dokken voor bepaalde zaken. nietwaar?
quote:En: Kap eens met die ontzettend achterlijke smiley. Je maakt jezelf nogal belachelijk.
volgens mij snap je me niet helemaal.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ok, dus 'moeilijk' was toch niet zo'n rare term.
Leg het dan eens uit. Eerst nadenken hè Jim. De discussie is: Als je graag zelfstandig wil wonen, dan is dat geen probleem. Als je het niet doet, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij snap je me niet helemaal.
Ik kan je zeggen: vandaag kwam het ook hard aan... woei!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Roi het volgende:
Ik lees net in het Stadsblaadje dat je maar 1 blikje/flesje in je handen mag hebben, sixpacks kunnen al gezien worden als handelswaar!
Wordt trouwens heerlijk weer dus het bier zal wel goed aankomen.
Ja, daar zijn we het over eens. Zijn we het er ook over eens dat je best voor jezelf kán zorgen als je dat wil?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ja het ging over voor jezelf kunnen zorgen.
je vader en moeder die alles betalen is makkelijk, veel geld lenen iets minder makkelijk, en voor je geld werken weer moeilijker. zijn we het nu eens dan?
wij hebben een andere definitie van voor jezelf zorgen denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we het over eens. Zijn we het er ook over eens dat je best voor jezelf kán zorgen als je dat wil?
Nee, vind je koninginnedag niet genoeg?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:48 schreef zquing het volgende:
gaan er nog mensen van hier naar de aprilfeesten op nieuwemarkt? Ik kom er net vandaan en 't was erg gezellig
uuuhhh, niet echt. Feest is altijd leukquote:Op donderdag 26 april 2007 08:50 schreef Principessa het volgende:
[..]
Nee, vind je koninginnedag niet genoeg?
wat is er te doen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:48 schreef zquing het volgende:
gaan er nog mensen van hier naar de aprilfeesten op nieuwemarkt? Ik kom er net vandaan en 't was erg gezellig
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26257quote:'Koningin van de Zeedijk' overleden
26-4-2007
Tante Aal, de ongekroonde Koningin van de Zeedijk, is woensdagmiddag op 86-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een beroerte.
Aal Steilen woonde bijna 70 jaar op de Zeedijk waar ze ook jarenlang een café uitbaatte. Ze maakte er heftige tijden mee zoals de jaren zeventig, toen vele dealers en junks de Dijk bevolkten. Aal liet zich niet wegjagen, maar bleef en werd de ambassadrice van de buurt. Op feesten zoals de Hartjesdagen, de jaarlijkse brunch of het circus op de Nieuwmarkt was ze altijd van de partij.
Tante Aal wordt aanstaande dinsdag of woensdag begraven.
livebandjes en mensen kijken, er is ook een zweefmolenquote:
Se hep een rijk leven gehad....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef Toad het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26257
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |