quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef TimmyAsd het volgende:
En ik was gisteren weer naar Dansen bij Jansen
Ja hoor, hij is wegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:37 schreef Roi het volgende:
ps. Ik heb net de oude trolley de vuilnisbakken gezet, ben benieuwd wanneer 'ie weg is!
uh?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef TimmyAsd het volgende:
En ik was gisteren weer naar Dansen bij Jansen
de tekst op dat bord is weer indonesischquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:53 schreef Qunix het volgende:
Vraagje.........
[afbeelding]Tijdens Koninginnedag was ik in Amsterdam en ik kwam een interessante winkeltje tegen. De voorgevel was in traditioneel Chinees. En ik mijn ogen vielen op een katana (Japanse zwaard) wat in de vitrine lag. Er was nog veel meer, volgens mij typisch Chinese/Japanse dingen. Winkel was toen gesloten
Het winkeltje was op een hoek en op een smalle kruispunt. Volgens mij ergens op de onderstaande screenshot. Ik kan het me niet al te goed herinneren. Het winkeltje had als ingang een traditionele gevel.
[afbeelding]
Het blauwe rechts was de loop route vanaf Museumplein.
Wat ik me nog wel kan herinneren is dat ik van zuid naar noorden liep en als voor me een kruispunt was was die winkel aan de linker kant.
[afbeelding]
Kan ook aan de rechterkant zijn van Rokin/Spui.
Weet iemand welk winkeltje ik bedoel? Hoe heet dat winkeltje? Woont iemand daar in de buurt die weet hoe die heet? En waar was het winkeltje precies?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de tekst op dat bord is weer indonesischmulticultureel winkeltje.
edit: huh, dat plaatje staat overal achteren is duidelijk niet van de locatie zelf
![]()
eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Toeristen.. Onbeschofte vlerken veelal.
zolang ze niet fietsen zijn ze over het algemeen primaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Toeristen.. Onbeschofte vlerken veelal.
dat is waarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
als ze niet fietsen dan doen ze alsof want dan lopen ze alsnog op t fietspad
Whehe, ik ken het.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik werk in de dienstverlenende sector, en ik vind ze gewoon vaak onbeschoft. Lang niet allemaal hoor, maar veel.. Pffft... Geen enkele communicatievaardigheden of bereidheid tot communicatie whatsoever.
idd. werkte vroeger in t van gogh museum en die mensen leken echt apatisch somsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik werk in de dienstverlenende sector, en ik vind ze gewoon vaak onbeschoft. Lang niet allemaal hoor, maar veel.. Pffft... Geen enkele communicatievaardigheden of bereidheid tot communicatie whatsoever.
Fransozen zijn achterlijk arrogant en stontvervelendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd. werkte vroeger in t van gogh museum en die mensen leken echt apatisch soms![]()
vooral oudere italiaanse vrouwen en fransen.
echt hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Fransozen zijn achterlijk arrogant en stontvervelend![]()
hello, joehoe, I am heeeeereeeeee!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
"can i help you?... .... can i help you? .......... ....... can i help you? can i help you, can i help you, can i help you , can i help you, can i help you can i help you canihelpyoucanihelpyoucanihelpyou........................................ CAN I HELP YOU!?!?!?!?!.. "
(hier hoor je een zucht)
laat maar, denk ik dan...
Hello my dear how are you todayyyyy?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
echt he
dan liever dat overdreven neppe gedoe van de amerikanen
Dat is niet het winkeltjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de tekst op dat bord is weer indonesischmulticultureel winkeltje.
edit: huh, dat plaatje staat overal achteren is duidelijk niet van de locatie zelf
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |