breek me de bek niet open zeg. ik ken ze, ze vreten niks uit maar komen op de nieuwste fiets aanzetten om vervolgens de fiets even in een ander verzetje te zetten (ja ja, ze hebben vaak wel 21 versnellingen) omdat het tasje met boodschappen van de AH toch wel zwaar fietst.quote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef SuperRogier het volgende:
Kan ik ook nooit begrijpen.. Heb je trouwens bij meer dingen, zo kunnen ze goedkoper bij sportclubs en hebben ze ook zo'n fietsplan ofzo dat ze goedkoper fietsen kunnen krijgenGaat ook nergens over maarja
dat hebben de meesten wel aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja mensen met minder geld helemaal níets meer gunnen is natuurlijk wel tof....
Surequote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat hebben de meesten wel aan zichzelf te danken.![]()
oh, de meesten roken wel, gaan op vakantie, hebben vaak een auto voor de deur staan. dus niks gunnen is maar heel erg relatief.quote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja mensen met minder geld helemaal níets meer gunnen is natuurlijk wel tof....
Mensen met een uitkering kunnen helemaal niet op vakantie, alleen de mensen die er nog dingen náást doen (zwart werken)quote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
oh, de meesten roken wel, gaan op vakantie, hebben vaak een auto voor de deur staan. dus niks gunnen is maar heel erg relatief.
lul niet, ik zie ze vaak zelf op vakantie gaan terwijl ze de hele dag thuiszitten. de meeste mensen sparen gewoon kinderbijslag op, en gaan daarvan op vakantie.quote:Op maandag 23 april 2007 11:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mensen met een uitkering kunnen helemaal niet op vakantie, alleen de mensen die er nog dingen náást doen (zwart werken)
Jij leeft echt in een droomwereld. Maargoed, als jij denkt dat iemand van een uitkering en kinderbijslag op vakantie kan gaan.quote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
lul niet, ik zie ze vaak zelf op vakantie gaan terwijl ze de hele dag thuiszitten. de meeste mensen sparen gewoon kinderbijslag op, en gaan daarvan op vakantie.
als je kijkt hoeveel mensen naar de camping gaan lijkt het me dus niet vreemd om dat te bestempelen als vakantie.quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een droomwereld. Maargoed, als jij denkt dat iemand van een uitkering en kinderbijslag op vakantie kan gaan.
Of vind je de camping ''vakantie'' ?
Als je vakantie opvat als "ergens anders zijn dan thuis" dan is een camping zeker vakantie. Er zullen ongetwijfeld werkelozen zijn die er alles aan doen om een baan te krijgen, maar het merendeel hangt toch echt blowend en bierzuipend op de bank te klagen over de overheid en de slechte leefomstandigheden.quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een droomwereld. Maargoed, als jij denkt dat iemand van een uitkering en kinderbijslag op vakantie kan gaan.
Ja daar kun je hier een hele dag voor zwemmenquote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 23 april 2007 11:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
als je kijkt hoeveel mensen naar de camping gaan lijkt het me dus niet vreemd om dat te bestempelen als vakantie.
ik had vroeger een meisje bij mij in de klas zitten, die had nog 8 broertjes en zusjes. haar vader werkte wel, maar ze hadden geen geld om echt op vakantie te gaan. die gingen gewoon naar de camping net buiten de stad.
ik leef niet in een droomwereld. ik vind het gewoon erg raar dat mensen die totaal geen steentje (willen) bijdragen aan de maatschappij dit ook niet hoeven.
er mag toch best iets tegenover staan?
Idd ze hebben het allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou nou nou. die burn out ben je zelf bij hoor. als je denkt dat het allemaal wat teveel wordt geef je dat aan en neem je een tijdje verlof.quote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef Icefire het volgende:
[..]
Idd ze hebben het allemaal aan zichzelf te danken.
Ze hebben allemaal zelf ontslag genomen bij hun baas.
Ze hebben allemaal gekozen om zichzelf in een burn-out te werken, omdat de baas samenspande met een werknemer om een buitenlandse eruit te pesten.
Ook hebben ze aan zichzelf te danken dat ze geboren zijn met een lichamelijke afwijking en nergens worden aangenomen.
Ooit komt er een dag dan zijn we allemaal zo goed, slim en meelevend als jij![]()
En daarom is er een fijne bijstandsregeling die voorkomt dat je wegrot in de goot. Je kunt dan ergens wonen en wat eten en daar mag je dan blij mee zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef Icefire het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal gekozen om zichzelf in een burn-out te werken, omdat de baas samenspande met een werknemer om een buitenlandse eruit te pesten.
Ook hebben ze aan zichzelf te danken dat ze geboren zijn met een lichamelijke afwijking en nergens worden aangenomen.
Ooit komt er een dag dan zijn we allemaal zo goed, slim en meelevend als jij![]()
En daarmee is dit topic in 1 klap waardeloosquote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef Icefire het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal zelf ontslag genomen bij hun baas. je kan altijd nog actief solliciteren
Ze hebben allemaal gekozen om zichzelf in een burn-out te werken, omdat de baas samenspande met een werknemer om een buitenlandse eruit te pesten. je kan altijd nog actief solliciteren, beste manier om uit een burn out te komen is adtief blijven, dus ander werk zoeken.
Ook hebben ze aan zichzelf te danken dat ze geboren zijn met een lichamelijke afwijking en nergens worden aangenomen.Sociale werkplaats??
Mensen in de uitkering kunnen best proberen om werk te zoeken, maar waarom zou je? Tis toch zoo makkelijk! In Den Haag knallen ze er nog een ooievaars pas bij zodat de paupers kunnen zwemmen, bios bezoeken, etc..etc.. voor de helft van de prijs.![]()
Kan makkelijk praten als je een diploma hebt.quote:
En als je later nu arbeidsgehandicapt wordt, dus niet een aangeboren iets hebt?quote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen met een aangeboren geestelijke of lichamelijke afwijking hoor je me niet over. die vallen volgens mij ook onder de gehandicaptenregeling. al kunnen die vaak, met al hun beperkingen, prima werken in bijvoorbeeld een sociale voorziening.
Klopt, kinderen krijgen op deze manier ook de mogelijkheid om niet op straat rond te zwerven.quote:Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef sailgirl het volgende:
btw deel van de reden om bijstandtrekkers niet geheel op water en brood te zetten is omdat ze ook ooit weer eens mee moeten doen aan de maatschappij. omdat ze wellicht kinderen hebben die ook niet om zo`n leven hebben gevraagd.
dingen als sporten richten zich meestal op de kids niet op de ouders btw
quote:Op maandag 23 april 2007 11:39 schreef Icefire het volgende:
[..]
Kan makkelijk praten als je een diploma hebt. Alsof mijn diploma uit de lucht komt vallen... Had je maar moeten leren, Eigen schuld dikke buld!
Ken mensen die hebben dus geen diploma of de diploma is niet meer waard. zie boven
Dan kan je solliciteren tot je een ons weegt, maar na 2 jaar lang letterlijk 5 afwijzingen per week binnen te krijgen, daar word je ook niet blij van. zie boven
En een sociale werkplek, werkgevers staan echt niet op je te springen als je een aangeboren afwijking hebt.
Hier om de hoek zit een sociale werkplek,als je ziet wat daar allemaal rondloopt, Ik vind het trotse mensen omdat ze ondanks hun afwijking zelf hun geld kunnen verdienen! http://www.haeghegroep.nl(...)howpage.asp?pageID=1
We hebben het hier natuurlijk alleen over de mensen die wel kunnen, maar niet willen werken.quote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef Icefire het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik wel. Ben jaren met mn ouders met de caravan en n tentje naar zuid frankrijk/italië geweest. Paar weken in de zon hangen, naar de zee etc. Vind ik wel vakantie. Net als met onze boot een week of wat zeilen.. Ik hoef niet persé in een of ander suf hotel in Turkije te zitten.quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef S1nn3rz het volgende:
(ja ja, ze hebben vaak wel 21 versnellingen) omdat het tasje met boodschappen van de AH toch wel zwaar fietst.
terwijl ik op mijn 2e hands aangeschafte fietsje naar de lidl fiets.![]()
Dan pak je dus alles aan, krantenwijk, vuilnisman etc etc.quote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot jezelf een keer zonder werk komt te zitten![]()
ah, ik hoor de heerlijke onervarenheid, sterketquote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef ANWB het volgende:
[..]
Dan pak je dus alles aan, krantenwijk, vuilnisman etc etc.![]()
Ik heb wel eens thuis gezeten, pak de goudengids bel alle couriers bedrijven en de volgende dag weer werk.quote:Op maandag 23 april 2007 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, ik hoor de heerlijke onervarenheid, sterket![]()
Jah jij krijgt een euro korting dus is het niet erg als je honger hebt en niet genoeg te vreten krijgt ouwe graftak.quote:Op maandag 23 april 2007 12:22 schreef BlackRhino het volgende:
Ik ken ook zoiets... mijn oma woont in een zelfstandige aanleunwoning van een bejaardentehuis. Zij kan, als zij dat wilt, een maaltijd laten bezorgen. De mensen met een AOW moeten hiervoor 6 euro betalen. Nu is er een man daar, die krijgt geen pensioen omdat ie altijd in de horeca gewerkt ofzo. Anyway, hij moet dus maar 3 euro te betalen. Geeft opzich niet zoveel, ware het niet dat hij altijd onder zijn bestelformulier de volgende tekst zet "Extra grote porties svp"
?quote:Op maandag 23 april 2007 12:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jah jij krijgt een euro korting dus is het niet erg als je honger hebt en niet genoeg te vreten krijgt ouwe graftak.![]()
Dan solliciteer ik opnieuw en zorg ik er zelf voor dat ik weer werk krijg. Hiervoor hoef ik geen hulp, steun, extra regelingen of bijstand voor te ontvangen, want ik ben zelfstandig genoeg om mezelf te ontwikkelen tot een persoon die normaal werk kan doen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot jezelf een keer zonder werk komt te zitten![]()
Had je ook maar een staatslot moeten kopenquote:Op maandag 23 april 2007 12:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Die nooit werken maar wel elke maand een andere dikke BMW of Porsche onder de kont hebben
wat jij wil.quote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef Kiegie het volgende:
[..]
![]()
TS is een armoedzaaier, waarschijnlijk omdat-ie te lui en te dom is!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |