Tis hier wel goed te doen hoorquote:
Dat en de systeembeheerder vond vrij veel "forum.fok.nl" in het internetverkeerquote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga Fok! op werk beperken tot de pauzes. Goed voornemen lijkt me.
Ssst.quote:Op maandag 23 april 2007 15:06 schreef Pheno het volgende:
Dat en de systeembeheerder vond vrij veel "forum.fok.nl" in het internetverkeer
Ja, bestquote:Op maandag 23 april 2007 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2007 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bestGeef me werk te doen en ik doe mijn werk wel hoor
Ik heb toegang tot de proxy, dus ik weet wel wat er gelogd wordt. Maar goed, ik weet ook wie die logs bekijkt, dus heel druk maak ik me niet.quote:Op maandag 23 april 2007 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier wordt (gelukkig) nog weinig gelogd..
Weet niet hoe 't gaat wanneer de fiber in gebruik genomen wordt overigens, maar dat zie ik dan wel weer
Betekend eigenlijk dat je beter kan functioneren met meer werk, en dus eigenlijk onder je kunnen aan het werk bentquote:
Mwoa, uurtje nogquote:Op maandag 23 april 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Bier. Nu.
Blijkbaar zijn er veel Russen in Nederlandquote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeltsin is dood. Nou.
RIP aan de nabestaanden zeg maar
Maar waarom dat nou in CAPS LOCK OP TELETEKST MOET???
Ik zelf ookquote:Op maandag 23 april 2007 16:11 schreef Pheno het volgende:
Have fun
Zo leuk dat ik eerder ben weggegaanquote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Ah, en hoe was het vandaag marc?
Ik werk niet op maandag. Maar al met al wel een nuttige vrije dag gehad.quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
Zo leuk dat ik eerder ben weggegaan
En bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |