yep. Jus, soepje en een salade.quote:Op maandag 23 april 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad! Lekker op het terras gezeten?
Alle A-merken 2e krat halve prijs.quote:Op maandag 23 april 2007 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee welke?
Dank dankquote:
Oeh lekkerquote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Pheno het volgende:
yep. Jus, soepje en een salade.
tofquote:Op maandag 23 april 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Alle A-merken 2e krat halve prijs.
Oh, dan is het inderdaad geen leuke aanbieding meer.quote:Op maandag 23 april 2007 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
tof
maar daar heb ik niks aan
Want ik heb geen AH in de buurt en om er nou een busje voor te gaan huren, dan blijft er van het voordeel ook weinig meer over he
feliquote:
Knap, wel. Zit er dan ¤ 1,63 accijns per sigaret op?quote:Bij een EU-brede actie tegen smokkel
zijn 135 miljoen nepmerksigaretten
onderschept,vooral in de Rotterdamse
haven.Met de sigaretten zou voor 220
miljoen euro belasting worden ontdoken.
Vijf mensen zijn aangehouden.
En je weet het he, onder het buroquote:Op maandag 23 april 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn. Ik moet op gesprek komen bij de directeur![]()
Goed plan... Alleen dan moet hier wel de zon schijnen... Stomme bewolkingquote:
Wat heb je uitgevreten?quote:Op maandag 23 april 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn. Ik moet op gesprek komen bij de directeur![]()
Ah hmmm... Waar gaat het over?quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goed plan... Alleen dan moet hier wel de zon schijnen... Stomme bewolkingEn ik heb over ruim een half uur weer college... Saai
Gewoon m'n werk gedaan voor zover ik weet. Zal wel over voortgang gaan ofzo.quote:Op maandag 23 april 2007 14:22 schreef MutZ het volgende:
Wat heb je uitgevreten?
Klinische lessen... Die moet ik over een paar maanden zelf geven en daar de voorbereiding dus van... Hoe je zo'n les in elkaar zet...quote:
Ik hoop voor je dat het een beetje positief uitvalt...quote:Op maandag 23 april 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon m'n werk gedaan voor zover ik weet. Zal wel over voortgang gaan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |