Wat lief Suzan...
Randy verwende Tinka gisteren ook maar dan op ... kattenbrokjes!
![]()
Ik vond ze zo stil dus ging eens kijken wat ze aan het doen waren en Randy zat mooi 1 voor 1 de brokjes aan te geven! Nou vindt Tinka dat echt een tractatie maar ik ben er minder gecharmeerd van!
Ze doen het trouwens een stuk lekkerder onderling, het beloningssysteem voor Randy werkt.
![]()
Tuurlijk gaat het niet altijd geweldig, hij stoeit nog wel eens met haar (wat niet mag omdat het standaard verkeerd voor haar afloopt
![]()
) duwt nog wel eens en pakt vaak wat af, maar ja... het blijven kinderen, he. Het echte omduwen of haar anderzijds expres pijn doen, lijkt verleden tijd. Hij sleept de ene 'beloning' na de andere in de wacht, zoalsl een morgentje naar de babygeitjes + picknick, koninginnedagspelletjes doen
![]()
(de dag ervoor bleek de kinderboerderij dicht!), speeltuintje, knutselmorgentje en vandaag een klein kadootje (omdat ik geen tijd had voor een activiteit)! Eén probleempje bij al die leuke dingen; hij wil er niet meer weg.
![]()
Boos dat hij dan is! De peuterpuberteit heeft volop toegeslagen, geloof ik.
Hij was trouwens vanavond helemaal van de rel. Vanmorgen waren er 2 vriendjes te spelen en hij maakte zich zo druk dat het zweet van zijn hoofd droop (3 keer gevoeld maar geen koorts). Vanmiddag kon hij niet slapen en daarna ben ik met ze naar het winkelcentrum gegaan en heb daar wat gegeten met ze, waarna papa ons weer op kwam halen. Eenmaal in bed was hij even stil maar begon na een half uur hartverscheurend te huilen en papa kreeg hem niet stil. Hij was zo hysterisch en rilde van het (koude) zweet dat ik hem eerst heb zitten checken op gekke vlekjes zelfs!
![]()
Maar kwam er niet achter wat de reden was. Na even de dag doornemen en vertellen wat we morgen gaan doen en wat liedjes kwam hij toch tot rust en ging slapen gelukkig. Zal wel oververmoeidheid zijn.