abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:16:58 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_49296537
Oh maar Dutchie, zo bedoelde ik het niet hoor, als het zo overkwam. Wij hebben die dingen gewoon niet in huis, niet omdat zij anders zou gaan kunnen zeuren. Ik kan me voorstellen dat je stapeldol wordt van zulke vragen. Jolie vraagt iedere ochtend terwijl ze d'r beker thee aanpakt 'mag ik limonade?' Ze pakt d'r thee gewoon aan en drinkt het ook op maar toch vragen he. Ik geef niet eens meer antwoord vaak.

Moddersoep, iehl! Wel goed dat het op het kinderdagverblijf wel beter gaat met Job, Livelink. Hopelijk thuis ook gauw beter.
pi_49297067
Moddersoep hoe komt hij erop livelink Fijn dat het daar toch wel goed gaat. Nu hopen dat het thuis ook wat lekkerder gaat. Maar ja thuis voelt hij zich toch t veiligst en daar laat hij zich dan gaan. Zo gaat het vaak.
Bo en Janneke komen niet bij elkaar in de klas. Vanuit school word dat zo geregeld. Wil je het echt heel graag heb je er een goede reden voor kan het wel. Maar ik zelf wil het absoluut niet. Ze zien elkaar al zo vaak. Hebben vaak mot (ook vaak lieve momenten hoor) En ik vind het juist zo fijn dat ze ieder met een eigen verhaal thuis kunnen komen. En dat ze eigen vriendinnetjes kunnen maken enzo. Tijdens het buitenspelen en het door de school heen lopen zien ze elkaar toch wel. En juist dat geeft Janneke in het begin net dat beetje houvast wat Bo in het begin wel gemist heeft.

Jans heeft soms ook uitspraken. Klein bijdehandje. Van de week willen we naar buiten gaan maar het regent en ze wil haar tasje mee. (heel klein friemeltasje) Dus ze zegt ; "o nee, dan word hij nat". Dus ik zeg; "dan stop je hem in je jaszak dan word die niet nat". Zegt ze; " ja, dat begrijp ik." en dan die toon erbij
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:39:29 #228
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_49297184
Oh en ik ben gisteravond gewoon weggegaan en Jolie zei gewoon gedag. Er was niks aan de hand en het ging gewoon goed. De rest van de tijd ook, zei ons oppasje. Dus donderdag was gewoon een stomme dag, denk ik.
  zondag 13 mei 2007 @ 22:52:17 #229
640 snoopy
peanuts
pi_49347108
Wij zijn net terug uit het ziekenhuis met Morris. Hij kreeg vanmiddag hoge koorts en begon heel raar te ademen. Korte heftige ademteugen. Ook raakte hij overstuur en wist niet waar hij het zoeken moest.
Ik heb de doktersdienst gebeld en kon gelijk komen.

De arts daar onderzocht alles maar wist het niet precies en stuurde ons door naar de kinderarts in het ziekenhuis. Ik ben dus gelijk door naar de Spoedeisende Hulp gegaan. De kinderarts heeft ook alles bekeken en geluisterd en gedaan en dacht aan een mogelijke longontsteking. Ze hebben longfoto's gemaakt en die zagen er goed uit. We mochten weer naar huis maar als hij morgen nog zo is dan moeten we weer komen. Het kan nl. zo zijn dat je zo'n longontsteking pas later op de foto ziet.
Gelukkig lijkt het inmiddels ook iets minder erg en hij slaapt nu.

En ik ben behoorlijk gesloopt inmiddels

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 13-05-2007 23:01:12 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_49347224
Arme Morris, beterschap
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_49347328
he bah snoopy, wat griezelig! hopelijk blijft hij vannacht goed slapen en kun je zelf ook een beetje de slaap vatten en bijtanken. sterkte ermee, hopelijk valt 't allemaal mee.
  zondag 13 mei 2007 @ 23:00:14 #232
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49347416
Och Snoopy, wat naar voor jullie en wat zullen jullie geschrokken zijn. Ik hoop dat Morris rustig blijft slapen en opknapt. Veel sterkte
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_49347446
livelink wat grappig, die moddersoep. fijn dat job het zo goed doet bij 't kdv!
  zondag 13 mei 2007 @ 23:02:44 #234
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_49347507
Bij Zandkasteel is een thema en een liedje geweest over moddersoep, Livelink. Klinkt het gek als ik zeg dat ik het liedje gedeeltelijk zo op kan dreunen?
pi_49347844
kom maar op smirre!
  zondag 13 mei 2007 @ 23:14:57 #236
640 snoopy
peanuts
pi_49347966
Dank jullie wel voor de goede wensen enzo. Ik vind het echt een beetje naar dat ademen. Ik hoop maar dat het morgen beter is.
  zondag 13 mei 2007 @ 23:19:55 #237
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49348109
Aww Morris, beterschap!

Hier is mijn randkleuter vanmiddag aan een ernstig ongeval ontsnapt Hij had een grote kartonnen doos en wilde daar een huisje voor de poes van maken. Met potlood had grote broer en een raam en deur op getekend en jongste zou dat met een prikpen uitprikken. Dat ging allemaal prima, tot kleine man besloot een stukje karton los te trekken, met de prikpen nog in zijn hand, en daarbij uitschoot. De prikpen landde een halve centimeter naast zijn oogje
Uiteraard zag ik niet dat hij dat deed, anders had ik wel ingegrepen.

`s Avonds was hij het voorval al vergeten. Toen hij in bad zat met zijn broer hoorde ik steeds even niets, en daarna keihard lachen. Toen ik om de hoek keek zag ik dat ze wedstrijdjes onder water gaan hielden
Scheelt weer watervrij maken als hij naar zwemles mag
Saartje
  maandag 14 mei 2007 @ 00:00:27 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_49349390
Oh bah Snoopy, wat klinkt dat ontzettend rot en eng. Ik hoop dat het gauw beter gaat. Succes.
  maandag 14 mei 2007 @ 07:10:54 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49352383
Snoopy, sterkte en beterschap voor je zoontje! Lijkt me ook ontzettend schrikken.
Hoe is de nacht gegaan?

Oh en maneki, getver, met een prikpen bijna in zijn oog. Wat zijn dingen soms toch ineens gevaarlijk, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 14 mei 2007 @ 07:38:12 #240
640 snoopy
peanuts
pi_49352491
HIj werd om 1 uur huilend en zwetend wakker en was bloedheet. Hij ademde nog steeds zo eng. We hebben hem tussen ons in in bed genomen en daar is hij in slaap gevallen.Om 4 uur begon hij enorm te hoesten en wilde weer terug naar zijn eigen bedje.
En nu lijkt het zowaar goed te gaan. Geen koorts meer en het ademen is ook weer normaal lijkt wel.
Ik hoop echt heel erg dat het weer goed is met hem.
  maandag 14 mei 2007 @ 07:41:45 #241
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49352507
he bah Snoopy, wat schrikken zeg. hoop dat het snel weer beter gaat, hoe ging het vannacht en hoe is hij nu? beterschap

he Maneki das ook al schrikken, die kleuters(en ook peuters) ontsnappen nog weleens aan enge dingen he poehee.

Mama: Maxim lust je drinken
Maxim: ja
mama pakt een gele beker, Maxim ziet dat
Maxim: hoef nie dinkuh
en pakt de beker en gooit hem op de grond en gaat er dramatisch bij liggen krijsen "HOEF NIE DINKUH"
Mama: niet? ok!
Maxim: wil hose beker dinkuh (rose is dat)
Mama: een rose, nou ok.
dus ik pak een rose beker en schenk melk erin, het staat nog op de rand vd vaatwasser en Maxim ziet die beker staan
Maxim: "HOEF NIE HOSE"
Mama: Maxim, je wou een rose beker en nu heb je een rose
Maxim:" HOEF NIE HOSE, WIL HOENE(groene)
nu weet ik uit ervaring dat als die beker staat hij het wel ok vind en eruit gaat drinken
dus ik zet de beker op tafel
Maxim: HOEF NIE DINKUH,
en wil zo de beker van tafel afslaan, had hem nog net op tijd te pakken
en gillen en krijsen en op de grond gaan liggen "HOEF NIE DINKUHHHHH, HOEF NIE HOSE"

peuters
  maandag 14 mei 2007 @ 10:20:48 #242
37150 livelink
pi_49355138
Erg herkenbaar, Martineke.

Snoopy, ik hoop dat het nu inderdaad over is. Het is altijd zo eng als je niet precies weet wat het is.

Maneki, ik kreeg de kriebels in mijn maag toen ik jouw verhaal las. Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje.
  maandag 14 mei 2007 @ 11:40:40 #243
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49357350
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:20 schreef livelink het volgende:
Erg herkenbaar, Martineke.

Snoopy, ik hoop dat het nu inderdaad over is. Het is altijd zo eng als je niet precies weet wat het is.

Maneki, ik kreeg de kriebels in mijn maag toen ik jouw verhaal las. Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje.
Had het niet beter kunnen zeggen.

Hier een zorgende Fleur. Maud lag vanochtend op het kleed te spelen en Fleur wilde helpen. Maud was boos omdat ze niet meer terug op d'r rug kwam en Fleur hielp. Ze vergat alleen dat de vloer erg hard was. Dus hoorde ik een bonk gevolgd door een huilende Maud gevolgd door een huilende Fleur, die al snikkend riep: Ik..deed, het ging niet expres..ik, mama ik het ging niet goehoed. Dus twee meisjes getroost. En Fleur maar zeggen: Sorry Maud, sorry, ging echt niet expres. Zo lief. Ze wilde alleen maar helpen. Die grote zus, zo
pi_49360264
Fleur
  maandag 14 mei 2007 @ 13:01:29 #245
37150 livelink
pi_49360339
Wat lief van Fleur en wat jammer dat het dan toch niet helemaal goed loopt. Wel zielig hoor.
Kusje voor Fleur en kusje voor Maud.

Job zit hier lekker te spelen en er dan zo leuk hardop bij te praten. Volledig opgaand in zijn eigen fantasie. Heerlijk om te zien.
  maandag 14 mei 2007 @ 13:18:57 #246
640 snoopy
peanuts
pi_49361079
Dat is fijn Livelink als ze zo lekker zelf kunnen spelen
Ik kan daar ook erg van genieten.
pi_49361154
Snoopy hopelijk krijgt hij dat niet meer. Dat lijkt me echt heel eng en vooral als ze dan niks kunnen vinden. Volgens mij zit je elke seconde dan bij hem te kijken als hij slaapt of alles wel goed gaat
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator maandag 14 mei 2007 @ 20:09:01 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49376519
Wat eng Snoopy! Hoe is het nu met Morris?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 14 mei 2007 @ 20:12:04 #249
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49376638
Ah gos snoop, wat een schrik hebben jullie gehad zeg.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 14 mei 2007 @ 20:25:26 #250
640 snoopy
peanuts
pi_49377149
Het gaat nu een stuk beter met hem dan gisteren. Geen koorts meer en hij ademt weer normaal. Hij is nog niet helemaal fit maar dat is logisch denk ik. Nu zelf nog even bekomen van de schrik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')