Okay, ach no span, ich bin dabeiquote:Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Krijg net een smsje dat iemand trein 8 net heeft gehaald, dus is toch wel bijna vol de treintjes.
Hier zou je vuile grapjes over kunnen maken. Maar ik doe het niet.quote:
Hoeft niet. Dat ik vanmorgen (10:15 uur) ging halen had er voor me ook iemand T8, terwijl ik T5 heb. Loopt allemaal door elkaar heen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Krijg net een smsje dat iemand trein 8 net heeft gehaald, dus is toch wel bijna vol de treintjes.
Ik heb hier nog een shirtje van Litmanen die pas ik helaas ook niet meerquote:Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb hem nog, pas het alleen niet meer
Litmanenquote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een shirtje van Litmanen die pas ik helaas ook niet meer
Ooooh T6 gezellige trein wordt datquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef De_Brandweer het volgende:
Toen ik om 11:15 kaartjes ging kopen kon ik alleen kiezen uit T6, T7 of T8.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staan jullie met 7-0 voor, wisselt Hendrik een verdediger en dan wordt het 9-3.
Hier ookquote:Op maandag 23 april 2007 13:28 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zit in T6 .
Tsja als ik jou was, zou ik sowieso in 1 van de eerste 5 gaan want volgens mij hoe later de trein hoe meer kans je hebt op de 2e ringquote:
Vorig jaar werd alleen de laatste trein door de ME 'verzocht' naar de tweede ring te gaanquote:Op maandag 23 april 2007 13:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja als ik jou was, zou ik sowieso in 1 van de eerste 5 gaan want volgens mij hoe later de trein hoe meer kans je hebt op de 2e ring![]()
Fuck goed dat je het zegt, wil echt niet in de 2e ring!quote:Op maandag 23 april 2007 13:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja als ik jou was, zou ik sowieso in 1 van de eerste 5 gaan want volgens mij hoe later de trein hoe meer kans je hebt op de 2e ring![]()
Ja, je kan gewoon een andere trein ingaan.quote:Op maandag 23 april 2007 13:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan je gewoon een andere trein ingaan?
Gaan ze dan niet moeilijk doen ofzo?
Zo zeker hoe oud is dat shirt wel niet?quote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb deze nog liggen http://www.marktplaats.nl(...)hirt.html%3Fxref%3D1
De mooiste ooit.
Ja, ik ga gewoon trein 1 in, vorig jaar ging ik ook 2 treinen eerder ofzo, lekket boeiend je moet alleen door zo'n poortje en die checkt niet op je treinnummerquote:Op maandag 23 april 2007 13:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan je gewoon een andere trein ingaan? Gaan ze dan niet moeilijk doen ofzo?
heb ik ook nog, zo'n grijze, en zón zwarte, met die witte baan in het midden. beide uit shirtsquote:
Zat gisteren ff shirts te kijken kwam ik deze tegen op een engelse site voor ugliest shirts everquote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb deze nog liggen http://www.marktplaats.nl(...)hirt.html%3Fxref%3D1
De mooiste ooit.
Moet je even met de fanshop in de arena bellen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef nikky het volgende:
Misschien een hele stomme vraag hoor maar:
ik ben op zoek naar een ajax tenue wat kleiner is dan maat 92. Is dat er ook dat men hier weet?
Gaan we weerquote:Op maandag 23 april 2007 13:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon trein 1 in, vorig jaar ging ik ook 2 treinen eerder ofzo, lekket boeiend je moet alleen door zo'n poortje en die checkt niet op je treinnummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |