Waarover was der ruzie dan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Het mooie was dat ik ff met een vriend aan het lullen was en terugkeek Sparta voor het doel zag staan...wist niet eens wat er aan de hand was![]()
Oh ja die kneuzen die weer aan het vechten waren in 410, grow up![]()
Ze stonden op elkaars tenen tijdens dat idiote dansje.quote:
Weet ik veel, elke week is het wel raak. Dan bevalt het die gasten van beneden zeker niet dat er boven anders gezongen wordt en gaat er weer een groepje naar boven om verhaal te halen...doodmoe word je ervan.quote:
En dit heeft wat met Ajax te maken?quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Scheringa wilt ook flinke aankopen gaan doe (ja ook ik ben benieuwd waar ie mee aankomt).
Feit is dat indien AZ wel kampioen word, de zaken er toch behoorlijk anders zullen zijn.
Zowel voor sponsoren, als ook voor "grote namen" die ze binnen willen halen.
Ja, Scheringa wil ook heel Ajax leegkopen maar dat lukt ook niet. Nog steeds gaan de grote namen niet graag naar de Nederlandse competitie en als ze erheen gaan zullen ze imo nog steeds eerder naar Ajax of psv gaan.quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Scheringa wilt ook flinke aankopen gaan doe (ja ook ik ben benieuwd waar ie mee aankomt).
Feit is dat indien AZ wel kampioen word, de zaken er toch behoorlijk anders zullen zijn.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Weet ik veel, elke week is het wel raak. Dan bevalt het die gasten van beneden zeker niet dat er boven anders gezongen wordt en gaat er weer een groepje naar boven om verhaal te halen...doodmoe word je ervan.
Zit zelf in 412 dus kon er van meegenieten.
Alleen al het feit dat je zegt dat Scheringa wil inkopen en niet de club zegt toch alles al.....quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
hij voorspelde geen 0-0 maar 1-1 want dat paste makkelijk in de 2-2 die ajax speelde en tegen de 0-0 van PSVquote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Ton Lokhoff is Henk's mattie. Bovendien kan Henk uitstekend koffiedik kijken en voorspelt zijn horoscoop een hoop voorspoed. Excelsior - AZ: 0 -0.
quote:
410 wordt steeds gekkerquote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef gday het volgende:
Wat zie ik nou op vak410.nl?
[afbeelding]
Is dat soms een verwijzing naar Di Canio van die Aziaten?
Naziatenquote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef gday het volgende:
Wat zie ik nou op vak410.nl?
[afbeelding]
Is dat soms een verwijzing naar Di Canio van die Aziaten?
Duitserquote:Op maandag 23 april 2007 12:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb die kaarten toch allang, maar vind het leuk om ze te fokke![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef Jasza het volgende:
Jasza smst naar 2 gozers:
Sorry Treinen uitverkocht
Die reacties:
GVD JE VUILE MOEDER IK GA JE SLOPEN![]()
Waarom zou je het kampioenschap al kunnen vergeten? Als er iets dom zou zijn is het wel om juist nú de handdoek in de ring te gooien. Ik zeg niet dat de kansen in Ajax' voordeel zijn, maar 'it ain't over till' the fat lady sings'.quote:Op maandag 23 april 2007 12:19 schreef Chadi het volgende:
Maar het kampioenschap kan je wel vergeten. We keunnen ons beter klaar maken voor de na competitie zodat we geen grote teleurstelling krijgen de laatste ronde en zo ook nog CL mis lopen. Dat AZ het wordt is treurig als je ziet dat je het zelf hebt laten liggen.. ik heb dan nog liever PSV als kampioen ipv die irritante Louis van Gaal met zijn grote smoel. .. als Ajax echt zijn clubbie is laat ie er dit weekend 2 in eigen doel schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |