WK heeft er ook wel mee te maken hoorquote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij door de reden van Blight hoor.
90+5.0-3 azquote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zul je zien, winnen we met 9-0, gaat iedereen janken dat het doorgestoken kaart is.
Dan winnen wij.quote:
quote:Ajax zegt veel mediaoptredens af
23-4-2007
Ajax heeft deze week alle mediaoptredens afgelast, inclusief dat van Tom De Mul. Hij komt maandagavond niet in het AT5-programma FC Godenzonen.
Huntelaar zou maandag in het programma Holland Sport verschijnen, maar heeft ook dat afgezegd. Het enige optreden dat wel doorgaat, is dat van technisch directeur Martin van Geel. Hij verschijnt maandagavond bij Voetbal Insite.
Ajax wil zich op de laatste competitiewedstrijd van het seizoen, zondag tegen Willem II, richten.
Aantal doelpunten voor eerst volgens mijquote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee?
Dan telt onderling resultaat of niet![]()
Staan jullie met 7-0 voor, wisselt Hendrik een verdediger en dan wordt het 9-3.quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zul je zien, winnen we met 9-0, gaat iedereen janken dat het doorgestoken kaart is.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staan jullie met 7-0 voor, wisselt Hendrik een verdediger en dan wordt het 9-3.
Toevallig zag ik in een oogopslag Vink staan en het moment zelf gebeuren, Vink stond er met zijn rug naartoe en heeft nooit gezien wat er gebeurde. Maar als ik achteraf de beelden terugkijk kan ik wel begrijpen dat Sparta er met de bal vandoor ging.quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Die tweede treffer van Sparta had anders ook best uitgesloten mogen worden. Ik vond het persoonlijk vrij dubieus dat Vink het toeliet dat Gabri de vrije trap van Sparta had genomen. Bovendien moet de bal eerst stil liggen voor men een vrije trap mag nemen, is het niet?
Yup, daar kan het wel eens op uit gaan draaien. Heel belangrijk dus, die goal van Mitea nog even. 78 om 77 nu.quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef jna het volgende:
[..]
Aantal doelpunten voor eerst volgens mij
Idd BLINDE VINKquote:Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toevallig zag ik in een oogopslag Vink staan en het moment zelf gebeuren, Vink stond er met zijn rug naartoe en heeft nooit gezien wat er gebeurde. Maar als ik achteraf de beelden terugkijk kan ik wel begrijpen dat Sparta er met de bal vandoor ging.
T5, euhm... T1 hier
quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
vroeger dat is erg lang geleden hequote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vroeger hadden wij het in de binnenstad.
Mooi zo, kan ik lekker m'n benen strekken.quote:Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd BLINDE VINK![]()
![]()
T1 word overvol als het zo doorgaat![]()
Een grensrechter of vierde official had dan in moeten grijpen, maar het is wel uiterst dubieus dat Sparta op deze manier profiteert. Je ziet duidelijk dat Gabri een nonchalante tik naar de plaats van de vrije trap geeft en zeker niet een vrije trap neemt. Maar het is natuurlijk ook niet slim van Gabri om zo de bal te geven . . . !quote:Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toevallig zag ik in een oogopslag Vink staan en het moment zelf gebeuren, Vink stond er met zijn rug naartoe en heeft nooit gezien wat er gebeurde. Maar als ik achteraf de beelden terugkijk kan ik wel begrijpen dat Sparta er met de bal vandoor ging.
T5, euhm... T1 hier
zeg nooit nooitquote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef De_Ananas het volgende:
Op doelsaldo halen we het toch niet...
Gabri wees zelfs nog dat hij daar genomen moest wordenquote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Een grensrechter of vierde official had dan in moeten grijpen, maar het is wel uiterst dubieus dat Sparta op deze manier profiteert. Je ziet duidelijk dat Gabri een nonchalante tik naar de plaats van de vrije trap geeft en zeker niet een vrije trap neemt. Maar het is natuurlijk ook niet slim van Gabri om zo de bal te geven . . . !
Dat hoorde we vast ook toen Spanje met 14-0 won van Malta en alsnog Nederland eruit kegeldequote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef De_Ananas het volgende:
Op doelsaldo halen we het toch niet...
Dat roepen we ieder weekend vijfendertig keer, dus dit weekend deden ze ook niks.quote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Een grensrechter of vierde official had dan in moeten grijpen, maar het is wel uiterst dubieus dat Sparta op deze manier profiteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |