We hopen op vriend Lokhoffquote:Op maandag 23 april 2007 14:50 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Mensen, denk nou es na.
Je denkt toch niet echt dat die Rotterdammers zich gaan inspannen tegen AZ om Ajax of PSV een dienst te verlenen?
![]()
Kom nou, we zijn niet gek.
De Mul eruit Babel erinquote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Urquhart het volgende:
-------------Stekelenburg---------------
Heitinga --------Stam--------Vermaelen
----------Gabri----------Davids----------
---------Perez-----------Sneijder---------
De Mul -------Huntelaar----------Mitea
Zo zondag
quote:
Ajax die 0-1 wint?quote:Op maandag 23 april 2007 15:12 schreef Gelderland het volgende:
Waarom vergeet iedereen PSV? Die heeft miss nog wel méér kans dan Ajax, thuis tegen Vitesse.... als AZ punten verspeelt, PSV met 3-0 wint en Ajax met 0-1 wint, is PSV alsnog kampioen toch...
Klopt, maar ik weet wel. Of Ajax gaat echt dik winnen of we winnen nietquote:Op maandag 23 april 2007 15:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als, als, als...
ja maar wat moeten ze anders zeggen in de camera, "we worden geen kampioen"?quote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet wel. Of Ajax gaat echt dik winnen of we winnen niet![]()
Maar als ik Sneijder en ten Cate hoorde praten na RKC uit ga ik haast denken dat dit seizoen is omgekocht ofzo, ze zijn er zo heilig van overtuigd dat je het haast nog echt gaat denken![]()
Neuh maar ze zeiden het wel erg overtuigd toen, dat we een punt waren ingelopen en niet de koppositie hadden verloren etc.quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar wat moeten ze anders zeggen in de camera, "we worden geen kampioen"?
Dat niet. Een beetje nuance was mijns inziens wel op zijn plaats geweest, echter.quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar wat moeten ze anders zeggen in de camera, "we worden geen kampioen"?
Ja fuck Gelderland, die gastquote:Op maandag 23 april 2007 15:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik doelde meer op 'Gelderland' met zijn als az dit, als Ajax dat en als psv dan weer etc...
Ja? oh.. heb ik em gemist.. jammer!quote:Op maandag 23 april 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die was hier vanochtend gewoon in het Ajax topic.
Ja wat is met hem gebeurd?quote:Op maandag 23 april 2007 15:25 schreef Blight het volgende:
Hoe lang is M0NTANA nog weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |