sterf aan uitgezaaide teelbalkanker die via je longen je aurta heeft gedichtquote:Op maandag 23 april 2007 01:09 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
kuttopic
That's the best you can do?quote:Op maandag 23 april 2007 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sterf aan uitgezaaide teelbalkanker die via je longen je aurta heeft gedicht
Val op een hekje dat je nooit meer kinderen kan krijgen zodat jouw gore dna nooit meer doorgegeven wordtquote:Op maandag 23 april 2007 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar waarom mag dit soort opmerkingen wel dan?quote:Op maandag 23 april 2007 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vanavond welquote:
Zoek je kartonnen doos maar weer op dan. Die staat ergens bij het CS.quote:
weet je ook toevallig welke precies?quote:Op maandag 23 april 2007 01:17 schreef static het volgende:
[..]
Zoek je kartonnen doos maar weer op dan. Die staat ergens bij het CS.
heldquote:
Dat lijkt me best pijnlijk nogquote:Op maandag 23 april 2007 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Laten we samen die laatste 10 kilo eraf rollenbollenquote:Op maandag 23 april 2007 01:19 schreef nikky het volgende:
Zo dik ben ik niet meer
Is alweer 25 kilo af! Nog tien te gaan!
ah daar ben jequote:Op maandag 23 april 2007 01:19 schreef nikky het volgende:
Zo dik ben ik niet meer
Is alweer 25 kilo af! Nog tien te gaan!
jij bent lelijk, dus kom nou niet pratenquote:Op maandag 23 april 2007 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah daar ben je
ah joh, je weet toch dat ik maar een grapje maak?
Vrouwen Nikkky en grapjes gaan niet samen jeweets!!quote:Op maandag 23 april 2007 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah daar ben je
ah joh, je weet toch dat ik maar een grapje maak?
Doe eens niet zo onaardig?quote:Op maandag 23 april 2007 01:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
jij bent lelijk, dus kom nou niet praten
Volgens jouw referentiekader hoeft nog niet te betekenen dat dat de realiteit is wel?quote:
Ik heb zo'n godsgruwelijke HEKEL aan TVP'squote:Op maandag 23 april 2007 01:33 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Post eens een foto van jezelf. Ik zal alle moeite doen om je af te fikken, al is daar eigenlijk geen foto voor nodig.quote:Op maandag 23 april 2007 01:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
hoi.quote:Op maandag 23 april 2007 01:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
we houden van je nikkyquote:Op maandag 23 april 2007 01:38 schreef nikky het volgende:
Heb ik in al die jaren eens een naamtopic waarin ik in de OP eens niet word afgefiktIs er wel weer wat anders aan de hand [afbeelding]
DGK is saaiquote:Op maandag 23 april 2007 01:38 schreef nikky het volgende:
Heb ik in al die jaren eens een naamtopic waarin ik in de OP eens niet word afgefiktIs er wel weer wat anders aan de hand [afbeelding]
waar is jouw foto dan, noobsaibot?quote:Op maandag 23 april 2007 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf. Ik zal alle moeite doen om je af te fikken, al is daar eigenlijk geen foto voor nodig.
Hier staat de Box nu aan met comedy series.quote:
Was dat de vraag, incomptent verkeerd kapot stukje cel?quote:Op maandag 23 april 2007 01:52 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
waar is jouw foto dan, noobsaibot?
Als zij lelijk is kom jij nog niet eens in de buurt van een uit de baarmoeder gerukte nageboorte.quote:Op maandag 23 april 2007 01:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
gaan we stoer doen?quote:Op maandag 23 april 2007 01:55 schreef static het volgende:
[..]
Was dat de vraag, incomptent verkeerd kapot stukje cel?
quote:
ik vind je zieligquote:Op maandag 23 april 2007 01:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als zij lelijk is kom jij nog niet eens in de buurt van een uit de baarmoeder gerukte nageboorte.
Ga maar gauw naar je vriendinnetje , Viswijfje. Is net zo IQ-loos als jij.
Heerlijk, het FOK!van tegenwoordig. Met al die relklonen die je lekker af kunt fikken tot op hun veters omdat ze toch wel happen.
kom tijd afspreken dan, gaan we ff kijken wie er met zijn gezicht op de straten ligtquote:
Ja, maar ik wil rellenquote:Op maandag 23 april 2007 01:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Hier staat de Box nu aan met comedy series.
Morgen heb je een nieuwe kloon?quote:Op maandag 23 april 2007 01:57 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
kom tijd afspreken dan, gaan we ff kijken wie er met zijn gezicht op de straten ligt
omgquote:Op maandag 23 april 2007 01:57 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
kom tijd afspreken dan, gaan we ff kijken wie er met zijn gezicht op de straten ligt
quote:Op maandag 23 april 2007 01:51 schreef chromosoompje het volgende:
je bent ook lelijk zie ikquote:Op maandag 23 april 2007 02:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wow, nou ben ik gepwnd.* krassen gaat.
![]()
je doet je best maarquote:Op maandag 23 april 2007 02:02 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
ik neuk jou nadat ik dribbel heb geklapt
het is beter dat je meewerkt anders zit je zo onder de striemen en blauwe plekkenquote:
kusje omdat jij zo ontzettend knap bentquote:Op maandag 23 april 2007 02:08 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
je bent ook lelijk zie ik
Maar dat doe je niet waarschijnlijk niets omdat het al zovaak is gezegd
bind je me ook vastquote:Op maandag 23 april 2007 02:08 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
het is beter dat je meewerkt anders zit je zo onder de striemen en blauwe plekken
Klopt, maar jij hebt geen fotoboek.Equote:Op maandag 23 april 2007 02:08 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
je bent ook lelijk zie ik
Maar dat doe je niet waarschijnlijk niets omdat het al zovaak is gezegd
Nee ik zou graag zien dat men normaal tegen elkaar deed.quote:
o sorry, dit is al je 2e quote.quote:Op maandag 23 april 2007 02:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, maar jij hebt geen fotoboek.E
En dat is maar beter ook.Zowel voor mijn ogen als voor mijn beeldscherm.
het kan niet opquote:Op maandag 23 april 2007 02:14 schreef Biogarde het volgende:
Vanmiddag Index en nu ikhebeenvraagje..
je bent gewoon jaloers dat jij geen kans maakt op geyijle neuquesecks in bondagestijl he?quote:
jullie hebben het gedaan, ik opende serieuze topics en ik kreeg allemaal bagger.quote:Op maandag 23 april 2007 02:14 schreef Biogarde het volgende:
je loopt een topic achter lieverdquote:Op maandag 23 april 2007 02:16 schreef RealZeus het volgende:
Nou, maar even op zoek naar wat chips dan.
Welkom in het verlate zondagmiddagreltopic.![]()
Edit: Oh, Nikky, bij deze is je naamtopic lekker gehax0rt, jeweets.![]()
![]()
Ik voel een warme gloed ineensquote:Op maandag 23 april 2007 02:14 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2007 02:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat jij geen kans maakt op geyijle neuquesecks in bondagestijl he?
maar je mag dribbel wel lenen hoor
pas ik wel op de kleine![]()
Ik heb het doorquote:Op maandag 23 april 2007 02:16 schreef RealZeus het volgende:
Nou, maar even op zoek naar wat chips dan.
Welkom in het verlate zondagmiddagreltopic.![]()
Edit: Oh, Nikky, bij deze is je naamtopic lekker gehax0rt, jeweets.![]()
![]()
Nou, ga het maar aan je mama vertellen dan:vertel haar maar gauw dat je niet serieus genomen wordt op een internetforum.quote:Op maandag 23 april 2007 02:16 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
jullie hebben het gedaan, ik opende serieuze topics en ik kreeg allemaal bagger.
Jullie schuld
Nikky, ik heb een vraagje.quote:
Now it gets personal.quote:Op maandag 23 april 2007 02:24 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Nikky, ik heb een vraagje.
Heb je echt een kind van een fok user, boediboe ofzo?
Hij was player en heeft je weer gedumpt?
Eerder pistoolschoten enzo, julllie leren ook nooit iets hequote:Op maandag 23 april 2007 02:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ga het maar aan je mama vertellen dan:vertel haar maar gauw dat je niet serieus genomen wordt op een internetforum.![]()
hoi larissaquote:Op maandag 23 april 2007 02:24 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
volgens mij is ie nog nooit in zijn leven serieus genomen (jaja in beide betekenissen van het woord) vandaar nu ook de frustratiequote:Op maandag 23 april 2007 02:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ga het maar aan je mama vertellen dan:vertel haar maar gauw dat je niet serieus genomen wordt op een internetforum.![]()
ik ben hoger opgeleid dan jij hoorquote:Op maandag 23 april 2007 02:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
volgens mij is ie nog nooit in zijn leven serieus genomen (jaja in beide betekenissen van het woord) vandaar nu ook de frustratie
Oh, jij schiet je moeder door haar hoofd als je boos bent. Tsja, ieder zijn hobby.quote:Op maandag 23 april 2007 02:24 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Eerder pistoolschoten enzo, julllie leren ook nooit iets he
omg wat weet je het allemaal weer goed hequote:Op maandag 23 april 2007 02:24 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Autisten worden vaak als intelligent beschouwd.quote:Op maandag 23 april 2007 02:26 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
ik ben hoger opgeleid dan jij hoor
quote:Op maandag 23 april 2007 02:26 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
fijn voor jequote:Op maandag 23 april 2007 02:26 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
De reactie van een willekeurig breezermeisje die ikhebeenvraagje tegen het mismaakte lijf loopt.quote:
lol je bent gekwetst door die ene opmerking he?quote:Op maandag 23 april 2007 02:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De reactie van een willekeurig breezermeisje die ikhebeenvraagje tegen het mismaakte lijf loopt.
![]()
hahahhaa die dribbel toch, altijd maar kankerposts en baggerenquote:
Nou echt wel. Pfoe, wat ben ik gekwetst. Ik ga me met een overdosis voor de trein schieten terwijl ik een touw om mijn nek heb gedaan dat aan een bovenleidingportaal vast zit. In tussentijd kras ik ook nog even mijn polsen door.quote:Op maandag 23 april 2007 02:33 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
lol je bent gekwetst door die ene opmerking he?
Jij natuurlijk een reply met "welke opmerking", nou dat je godvergeten lelijk bent.
loooollllolorzor
dat weet niemandquote:Op maandag 23 april 2007 02:37 schreef donnahvh het volgende:
wheheh dat filmpje![]()
zo en nu ff lezen waarom iedereen zo booz is
preciesquote:Op maandag 23 april 2007 02:36 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
hahahhaa die dribbel toch, altijd maar kankerposts en baggeren
Die quote ik even.quote:Op maandag 23 april 2007 02:36 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
hahahhaa die dribbel toch, altijd maar kankerposts en baggeren
wat een hoop worden gelijkquote:Op maandag 23 april 2007 02:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou echt wel. Pfoe, wat ben ik gekwetst. Ik ga me met een overdosis voor de trein schieten terwijl ik een touw om mijn nek heb gedaan dat aan een bovenleidingportaal vast zit. In tussentijd kras ik ook nog even mijn polsen door.
En dat allemaal omdat ikhebeenvraagje mij lelijk vindt. En ikhebeenvraagje is zelf natuurlijk ontzettend zeker over zijn uiterlijk, daarom heeft hij ook een fotoboek.
ah gelukkig stiekum had ik t al gelezen maar kon er geen wijs uit dacht al dat t door mn rose kwamquote:
Misschien een beetjequote:Op maandag 23 april 2007 02:39 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ah gelukkig stiekum had ik t al gelezen maar kon er geen wijs uit dacht al dat t door mn rose kwam
Oh ja, natuurlijk. Jij bent net begonnen met het lezen van Nijntje en eigenlijk is dat al te hoog gegrepen.quote:
mijn heldquote:
Ik zou maar stoppen ik denk niet dat hij geintimideerd raaktquote:Op maandag 23 april 2007 02:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Jij bent net begonnen met het lezen van Nijntje en eigenlijk is dat al te hoog gegrepen.
Ik denk eigenlijk niet eens dat hij het begrijpt.quote:Op maandag 23 april 2007 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou maar stoppen ik denk niet dat hij geintimideerd raakt
Studierichting MAVOquote:Op maandag 23 april 2007 02:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet eens dat hij het begrijpt.![]()
kusjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |