sterf aan uitgezaaide teelbalkanker die via je longen je aurta heeft gedichtquote:Op maandag 23 april 2007 01:09 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
kuttopic
That's the best you can do?quote:Op maandag 23 april 2007 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sterf aan uitgezaaide teelbalkanker die via je longen je aurta heeft gedicht
Val op een hekje dat je nooit meer kinderen kan krijgen zodat jouw gore dna nooit meer doorgegeven wordtquote:Op maandag 23 april 2007 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar waarom mag dit soort opmerkingen wel dan?quote:Op maandag 23 april 2007 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vanavond welquote:
Zoek je kartonnen doos maar weer op dan. Die staat ergens bij het CS.quote:
weet je ook toevallig welke precies?quote:Op maandag 23 april 2007 01:17 schreef static het volgende:
[..]
Zoek je kartonnen doos maar weer op dan. Die staat ergens bij het CS.
heldquote:
Dat lijkt me best pijnlijk nogquote:Op maandag 23 april 2007 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Laten we samen die laatste 10 kilo eraf rollenbollenquote:Op maandag 23 april 2007 01:19 schreef nikky het volgende:
Zo dik ben ik niet meer
Is alweer 25 kilo af! Nog tien te gaan!
ah daar ben jequote:Op maandag 23 april 2007 01:19 schreef nikky het volgende:
Zo dik ben ik niet meer
Is alweer 25 kilo af! Nog tien te gaan!
jij bent lelijk, dus kom nou niet pratenquote:Op maandag 23 april 2007 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah daar ben je
ah joh, je weet toch dat ik maar een grapje maak?
Vrouwen Nikkky en grapjes gaan niet samen jeweets!!quote:Op maandag 23 april 2007 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah daar ben je
ah joh, je weet toch dat ik maar een grapje maak?
Doe eens niet zo onaardig?quote:Op maandag 23 april 2007 01:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
jij bent lelijk, dus kom nou niet praten
Volgens jouw referentiekader hoeft nog niet te betekenen dat dat de realiteit is wel?quote:
Ik heb zo'n godsgruwelijke HEKEL aan TVP'squote:Op maandag 23 april 2007 01:33 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Post eens een foto van jezelf. Ik zal alle moeite doen om je af te fikken, al is daar eigenlijk geen foto voor nodig.quote:Op maandag 23 april 2007 01:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
jij bent lelijk, dus kom nou niet praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |