Nope, maar de ene die we nog te goed hebben laat ook wel op zich wachtenquote:Op maandag 23 april 2007 00:56 schreef Repeat het volgende:
Bij het eruit stemmen komt er geen nieuwe terug he?
Hij jokte toen hij zei dat het gejuich om Nicolaas' binnenkomst was omdat iedereen wist dat er iemand binnenkwam die ze meteen weer weg konden stemmen.quote:Op maandag 23 april 2007 01:00 schreef Repeat het volgende:
Oew die valse blik van huub. Ik vertrouw em toch niet.
Zo komt het niet over, vind ik.quote:Op maandag 23 april 2007 01:01 schreef Yollie het volgende:
Dat was de deal met achter, Huub staat met zijn rug tegen de muur, hij moet met Jaap.
Bel de brandweer.quote:Op maandag 23 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
Er hangen grote blauwe rookslierten voor de camera op stream 2.
Hij kan met Jaap als speler door 1 deur, niet echt met Jaap als mens. En dat psychopatengedoe is natuurlijk allemaal geneuzel.quote:Op maandag 23 april 2007 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo komt het niet over, vind ik.
Het verbaast me eigenlijk helemaal niet, dat Huub gecharmeerd is van "de nieuwe Jaap".
Het is zo overduidelijk. Huub is gister en vandaag achter geweest en zocht daarna Jaap direct op. De sturing druipt er van af.quote:Op maandag 23 april 2007 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo komt het niet over, vind ik.
Het verbaast me eigenlijk helemaal niet, dat Huub gecharmeerd is van "de nieuwe Jaap".
Huub klinkt in mijn oren niet oprecht.quote:Op maandag 23 april 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar alles wat Huub nu zegt is nep. Toen hij zei dat hij Eric er zo wil uitstemmen was dat duidelijk.
Dat zag ik ook meteen, die blik klopte niet.quote:Op maandag 23 april 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar alles wat Huub nu zegt is nep. Toen hij zei dat hij Eric er zo wil uitstemmen was dat duidelijk.
met dit gesprek heeft Huub bewijs dat het inderdaad allemaal nep is.quote:Op maandag 23 april 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan met Jaap als speler door 1 deur, niet echt met Jaap als mens. En dat psychopatengedoe is natuurlijk allemaal geneuzel.
Er waren geruchten dat het om valium zou gaan, daarna werd opvallend vaak uitdrukkelijk de naam van een homeopatisch middel genoemdquote:Op maandag 23 april 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Homeopatisch.... mmh... Verklaart het dus ook niet.
Tuurlijk. Fokkers zijn altijd heel stellig in dat soort dingen.quote:Op maandag 23 april 2007 01:03 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het is zo overduidelijk. Huub is gister en vandaag achter geweest en zocht daarna Jaap direct op. De sturing druipt er van af.
Vergeet je Brian niet?quote:Op maandag 23 april 2007 01:06 schreef APK het volgende:
Als Jaap weer normaal doet lijkt het of Huub de enige is met grootheidswaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |