Dat je daar naar kunt kijken! Ik concentreer me helemaal op Huub en Jaap, wat ook alleen maar vol te houden is omdat Huub meer aan het woord is dan Jaapquote:Op maandag 23 april 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
Het lukt Brian weer eens niet zo te zien...
Houden jullie dan allemaal van korte sex?oftewel vluggertjes, ik ben meer onde de indruk wat dit betrefd aan Brain dan aan Huub dat leek helemaal een konijn erop en erover toen met Lieke.quote:Op maandag 23 april 2007 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het duurt wel gruwelijk lang, hoe lang ligt ie er nu al op?
Beetje moeilijk negeren met een dubbel stream van 'het paar'. Amanda troost Brian met aaitjes en kusjes.quote:Op maandag 23 april 2007 00:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat je daar naar kunt kijken! Ik concentreer me helemaal op Huub en Jaap, wat ook alleen maar vol te houden is omdat Huub meer aan het woord is dan Jaap![]()
Laat ik nou precies hetzelfde zeggen tegen Marrije. Dan moet het wel waar zijn, ha ha.quote:Op maandag 23 april 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Het lijkt wel op Amanda Brian aan het troosten is......
Ze troost hem echt he??? Ik dacht al dat ik het verzon.quote:Op maandag 23 april 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje moeilijk negeren met een dubbel stream van 'het paar'. Amanda troost Brian met aaitjes en kusjes.
omgquote:Op maandag 23 april 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Het lijkt wel op Amanda Brian aan het troosten is......
Ik heb stream 3 en 4 stop gezet, dat hoef ik gewoon écht niet te zienquote:Op maandag 23 april 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje moeilijk negeren met een dubbel stream van 'het paar'. Amanda troost Brian met aaitjes en kusjes.
Ja, en maar klagen over dat "gekonijn", maar die huppelkutten zitten er wel elke avond naar te glurenquote:Op maandag 23 april 2007 00:50 schreef Marrije het volgende:
Dat je daar naar kunt kijken! Ik concentreer me helemaal op Huub en Jaap, wat ook alleen maar vol te houden is omdat Huub meer aan het woord is dan Jaap![]()
Het gaat er alleen maar om dat het Brian gewoon helemaal niet schijnt te lukkenquote:Op maandag 23 april 2007 00:51 schreef maril het volgende:
[..]
Houden jullie dan allemaal van korte sex?oftewel vluggertjes, ik ben meer onde de indruk wat dit betrefd aan Brain dan aan Huub dat leek helemaal een konijn erop en erover toen met Lieke.
Als ik dit zo lees dan dan klinkt het wel logisch hoor, je zult maar Melissa als model hebben en dan met Amanda in bed liggenquote:Op maandag 23 april 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze troost hem echt he??? Ik dacht al dat ik het verzon.
Jawel, maar niet te lang.quote:Op maandag 23 april 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af.
Zoals Jaap nu is, mag hij van mij blijven trouwens.
Homeopatische crapquote:Op maandag 23 april 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Zit Brian niet aan de kalmeringstabletten, dat geeft toch sexuele problemen, o.a. m.b.t. zaadlozing?
klopt, als je eruit wandelt wel.quote:Op maandag 23 april 2007 00:56 schreef Repeat het volgende:
Bij het eruit stemmen komt er geen nieuwe terug he?
quote:Op maandag 23 april 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Jawel, maar niet te lang.
Een dag of 10 of zo
Kloptquote:Op maandag 23 april 2007 00:56 schreef Repeat het volgende:
Bij het eruit stemmen komt er geen nieuwe terug he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |