Ik vind hem leukquote:Op maandag 23 april 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Jaap: "Morgen komt er een leuke brief van Cora binnen.... die ik eerst nog zelf moet schrijven HAHAHAHAHA!"
boeieee tis nu toch wel duidelijk dat Amanda nooit bij Brian weggaat, je kan een miljoen redenen tegen haar vertellen waarom ze bij die rat weg moet maar diezelfde nacht ligt ze gewoon weer bovenop emquote:Op maandag 23 april 2007 00:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al niet zo handig van 'm.
He damn. Ik was nog niet eens gaan kijken. Maar moet er wel om lachen.quote:Op maandag 23 april 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kwam er daarnet op, al zijn teksten zijn weg.
Ik kon alleen nog wat reakties lezen, en de meeste waren niet echt leuk
Er stond ook een oproep tot hacken bij![]()
Misschien hadden ze in de planning dat de ambtenaar van burgelijke stand zou zeggen:quote:Op maandag 23 april 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
Dus Cora heet eigenlijk Jantina?
huub praat in het straatje van nico, uiteindelijk papagaaien ze allemaal daarquote:Op maandag 23 april 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Japio: Ik vind wat je nu doet moraal verwerpelijk maar speltechnisch geniaal
Precies. amanda houd van konijnie stijl.quote:Op maandag 23 april 2007 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
boeieee tis nu toch wel duidelijk dat Amanda nooit bij Brian weggaat, je kan een miljoen redenen tegen haar vertellen waarom ze bij die rat weg moet maar diezelfde nacht ligt ze gewoon weer bovenop em
uiteindelijk zal ze bij huub ook als spelletje worden behandeld, dus in dat opzicht zou ze bij huub niet veel beter uit zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
boeieee tis nu toch wel duidelijk dat Amanda nooit bij Brian weggaat, je kan een miljoen redenen tegen haar vertellen waarom ze bij die rat weg moet maar diezelfde nacht ligt ze gewoon weer bovenop em
Denk je dat écht?quote:Op maandag 23 april 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
Huub kan het echt niet aan
Vandaar de verandering in tactiek
Johan Voorbips bedoel jequote:Op maandag 23 april 2007 00:32 schreef BuffyJan het volgende:
Johan en ene Vivienne zijn iig niet blij dat Jaap Brain wil laten vallen na de bruiloft.
Jaap heet geen van otterloo maar Amesz.quote:Op maandag 23 april 2007 00:30 schreef Paris_Texas het volgende:
Misschien hadden ze in de planning dat de ambtenaar van burgelijke stand zou zeggen:
Neem jij, Jaap van Otterlo tot je wettige echtgenote Cora Huppeldepup.
En dan zeggen ze allebei "Ja" en hebben ze dus een TV-huwelijk, net zo echt als de 30ste trouwerij van Alexis Carrington Colby Dexter enz. enz. enz.
quote:
Is dat hier gemeld dan?quote:Op maandag 23 april 2007 00:36 schreef FuTilE het volgende:
Goh, de redactie heeft goed zitten meelezen. 4 HAVO Humor...
En Cora heet dus kennelijk Jantine.. waarom denk je dat ik in die post "van Otterlo" neergezet heb, bij het gebruik van foute namen is het natuurlijk geen geldig huwelijkquote:Op maandag 23 april 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jaap heet geen van otterloo maar Amesz.
Enne ik denk dat Syl huub en jaap gewoon aan kan.
whihihiihihihquote:Op maandag 23 april 2007 00:34 schreef FuTilE het volgende:
"Ik ben vlug en jij bent stug"
Ren & Stimpy are plotting world domination
Als hij nu wel klaarkomt weten we het zekerquote:Op maandag 23 april 2007 00:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian loopt te klooien met Amanda en droomt ondertussen vast van Melissa![]()
Ik niet.quote:Op maandag 23 april 2007 00:39 schreef Repeat het volgende:
man om man woord om woord.
Ben erg benieuwd, maar ik geloof Huub wel.
quote:Op maandag 23 april 2007 00:37 schreef Yollie het volgende:
Jaap zegt ik zit in mijn team met een moraalridder en jij Huub zit met een anaalridder
Niet zoals ik die kenquote:Op maandag 23 april 2007 00:38 schreef maril het volgende:
Zo te zienzijn ze met standje 69 bezig
Ik vraag het me ook af.quote:Op maandag 23 april 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af of Huub dit meent. We zullen het zien tijdens de volgende exitronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |