abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48687900
Hallooooooooo is er iemand ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_48688115
*meldt zich
Syl moet winnen!
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:52:22 #203
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_48689530
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef Dynabite het volgende:
Dat je nu word schrijft ipv van wordt, heeft dit niet meer met onwetendheid te maken?
Meer met onoplettendheid. Ik maak zat fouten en ik gooi ze niet allemaal op dyslectie maar vaak hebben ze er wel mee te maken. Als een zin veel struikelblokken bevat (in mijn geval heb ik een vorm waarbij ik losse letters zie en geen spaties) dan schiet er op een ander vlak wel is wat over.
Mijn slapenloosheid komt ook door dyslectie en mijn probleem met afkortingen bv ook...
Vervelend maar ja.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:55:12 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48689599
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:52 schreef Veulen het volgende:

[..]

Meer met onoplettendheid. Ik maak zat fouten en ik gooi ze niet allemaal op dyslectie maar vaak hebben ze er wel mee te maken. Als een zin veel struikelblokken bevat (in mijn geval heb ik een vorm waarbij ik losse letters zie en geen spaties) dan schiet er op een ander vlak wel is wat over.
Mijn slapenloosheid komt ook door dyslectie en mijn probleem met afkortingen bv ook...
Vervelend maar ja.
Dan begrijp ik niet dat je daar bij een ander zo over valt.
  woensdag 25 april 2007 @ 00:02:28 #205
60586 Veulen
pi_48689815
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:55 schreef Marrije het volgende:
Dan begrijp ik niet dat je daar bij een ander zo over valt.
Ik val over bepaalde dingen. Nooit zomaar over één foutje. Wel als ik zie dat 200/300 COSsen lang de zelfde fouten zie staan. Zoals ik ook al opmerkte: Als ik ze zie dan zijn ze heel erg aanwezig.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 00:07:10 #206
137949 Disana
pi_48689945
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ik val over bepaalde dingen. Nooit zomaar over één foutje. Wel als ik zie dat 200/300 COSsen lang de zelfde fouten zie staan. Zoals ik ook al opmerkte: Als ik ze zie dan zijn ze heel erg aanwezig.
En ik heb je alleen over die ene fout zien vallen. Belachelijk dat die zo lang kon meegaan in de COS openingen.
  woensdag 25 april 2007 @ 00:10:43 #207
60586 Veulen
pi_48690061
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
En ik heb je alleen over die ene fout zien vallen. Belachelijk dat die zo lang kon meegaan in de COS openingen.
Tja en dat vond ik ook.
Het gekke was dat ik de gene was die steets riep die OP's ga ik niet lezen. Echt niet dat ik die ga lezen. Dus gleed ik elke ker braaf langs dat eerste topic (nog steeds trouwens) en bleef me oog elke keer even hangen op dat stukje... En ging weer verder. Denkend dat niemand dat ding dus ooit leest. Maar toch
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 00:12:40 #208
137949 Disana
pi_48690114
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:

[..]

Tja en dat vond ik ook.
Het gekke was dat ik de gene was die steets riep die OP's ga ik niet lezen. Echt niet dat ik die ga lezen. Dus gleed ik elke ker braaf langs dat eerste topic (nog steeds trouwens) en bleef me oog elke keer even hangen op dat stukje... En ging weer verder. Denkend dat niemand dat ding dus ooit leest. Maar toch
Vandaar dat je eerder schreef dat de fout er nog steeds in stond
pi_48690147
De basis van de OP werd nogal eens aangepast met een geintje, waarna iemand dat geintje er weer uitgehaalde en de OP aanpaste, in eerste instantie stond het wel goed: [COS#925] De Nacht In...
Syl moet winnen!
  woensdag 25 april 2007 @ 00:14:25 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48690155
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:

[..]

Tis maar net waar je oog voor hebt, d´s en t´s vallen mij sneller op dan grammaticale fouten.

/edit/ ja d´s en t´s valt ook onder grammatica maar op een ander vlak dan als-wanneer etc.
  woensdag 25 april 2007 @ 00:15:55 #211
60586 Veulen
pi_48690197
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
Vandaar dat je eerder schreef dat de fout er nog steeds in stond
Ja, eerst kijken voordat je gilt roept me moeder altijd. Nou snap ik waarom
  woensdag 25 april 2007 @ 00:17:02 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48690226
oeps verkeerde topic
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 00:17:15 #213
137949 Disana
pi_48690237
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tis maar net waar je oog voor hebt, d´s en t´s vallen mij sneller op dan grammaticale fouten.

/edit/ ja d´s en t´s valt ook onder grammatica maar op een ander vlak dan als-wanneer etc.
Die rare zin in de OP, dat viel onder zinsontleding of zinsconstructie, geloof ik. D's en t's zie ik ook altijd
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 00:17:40 #214
137949 Disana
pi_48690250
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:17 schreef Marrije het volgende:
Jaap is terug!
Ik schrik ervan!
  woensdag 25 april 2007 @ 00:19:18 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48690307
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Die rare zin in de OP, dat viel onder zinsontleding of zinsconstructie, geloof ik. D's en t's zie ik ook altijd
ja en de dan in mijn 2e zin moet als zijn en valt vallen . . .maar ik maak me daar op een forum niet zo sappel over.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 00:23:18 #216
137949 Disana
pi_48690409
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja en de dan in mijn 2e zin moet als zijn en valt vallen . . .maar ik maak me daar op een forum niet zo sappel over.
En Tis wordt normaliter geschreven als 't Is aan het begin van een zin... Inderdaad, dat zijn allemaal verwaarloosbare kleinigheidjes. Sommigen schrijven wel echt consequent belabberd, en er zijn zelfs wel eens berichtjes die ik drie keer moet lezen voor ik ze heb ontcijferd
  woensdag 25 april 2007 @ 00:25:59 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48690466
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:23 schreef Disana het volgende:

[..]

En Tis wordt normaliter geschreven als 't Is aan het begin van een zin... Inderdaad, dat zijn allemaal verwaarloosbare kleinigheidjes. Sommigen schrijven wel echt consequent belabberd, en er zijn zelfs wel eens berichtjes die ik drie keer moet lezen voor ik ze heb ontcijferd
Een aantal boeit het niet, een aantal kan het niet en een aantal wil er geen moeite voor doen. Ik vind het allemaal prima
pi_48690498
As a matter of fact: in deze COS [COS #1081] De koffers verdwijnen weer.... stond het nog correct, wel met geintje maar zonder fout... een paar COSsen later ging het pas mis, dus laten we niet doen alsof er al maanden dezelfde fout gemaakt wordt.
Die "als deze gemeld worden" vs "dat deze gemeld worden" discussie is wel aardig maar het was zeker niet fout.
"je kan" vond ik in die tekst storender, hoewel tegenwoordig ook niet meer fout.
Syl moet winnen!
  woensdag 25 april 2007 @ 00:30:31 #219
60586 Veulen
pi_48690593
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:14 schreef Marrije het volgende:

Tja maar dat zijn kleine lettertjes... Nee dat zeg ik niet goed. Om dat te snappen moet ik je even iets meer uitleggen over mijn manier van lezen en dyslectie.

Ik heb namelijk 3 verschillende versies van 1 woord. 1 Is het woord dat je uitspreekt. 1 is het woord dat je leest. De laatste is wat je schrijft.

Uitspreken is geen punt meestal, laat het me horen en ik doe het na. Ongeacht de taal of de foutjes, ik zeg het letterlijk na.

Dan krijg je het woord dat ik lees. Daar gaat het eigenlijk fout. Ik lees namelijk niet echt maar raad het woord. Mijn geheugen herkent gewoon woorden aan de combinaties van voorgaande woorden of aan begin letters. Eigenlijk beland ik daardoor bij het lezen nooit echt aan het einde van het woord. Een d of t fout zal me dus maar heel zelden opvallen. Maar zinnen die verkeerd zijn opgebouwd of verkeerd zijn afgebroken vallen me weer heel erg op (Ook bij mezelf overigens, ik edit vaak later nog zinnen). Simpel omdat ik vertrouw op die combinaties die ik ken. Het lezen van buitenlandse talen is daardoor ook een kleine ramp.

Okee, dan heb je nog schrijven. Als ik woorden schrijf zie ik geen spaties of woorden maar losse letters die allemaal op gelijke afstand staan van elkaar. Dus kom ik in de knoei bij woorden die anders zijn dan dat ik mezelf ooit heb aangeleerd. Een goed voorbeeld zijn samentrekkingen. Simpele woorden als "voorbeeld " zijn voor mij lastig. Ik moet elke keer overwegen welk betekenis erbij hoort en aan de hand daarvan een keuze maken.
Verder maak ik natuurlijk de standaard fouten. Ei of ij; d of t in het algemeen; au of ou; ie of ei enz... Die horen er gewoon bij. Zulke dingen gaan vaker fout als ik moe ben.

Vandaar dus dat ik bepaalde dingen wel zie en bepaalde dingen niet. Maar de dingen die ik zie zal ik vaak ook niet zeggen, tenzij (zoals in de COS OP) het bewezen is voor mij dat het slordigheid is.

(Ik leg hier trouwens mijn vorm uit, er zijn nog iets van 30 andere vormen ook.)

[ Bericht 2% gewijzigd door Veulen op 25-04-2007 00:39:57 ]
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 00:41:55 #220
137949 Disana
pi_48690880
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:27 schreef Paris_Texas het volgende:
As a matter of fact: in deze COS [COS #1081] De koffers verdwijnen weer.... stond het nog correct, wel met geintje maar zonder fout... een paar COSsen later ging het pas mis, dus laten we niet doen alsof er al maanden dezelfde fout gemaakt wordt.
Die "als deze gemeld worden" vs "dat deze gemeld worden" discussie is wel aardig maar het was zeker niet fout.
"je kan" vond ik in die tekst storender, hoewel tegenwoordig ook niet meer fout.
Het ging erom dat de zin in een ruk doorliep naar het eerste 'als'. Zo dus:

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, [ ]

En dat duurde dan toch wel mooi tegen de tweehonderd COSsen lang
pi_48690939
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Het ging erom dat de zin in een ruk doorliep naar het eerste 'als'. Zo dus:

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, [ ]

En dat duurde dan toch wel mooi tegen de tweehonderd COSsen lang
En dat kwam doordat dat geintje van "verbindingen leggen" eruit gehaald werd.
Door het weghalen van de tussenliggende woorden liep het gewoon niet meer goed, 150 COSsen lang.

En Veulen viel wel zeker over die "als deze gemeld worden" dat moest volgens haar absoluut "dat deze gemeld worden" zijn. En dat hoeft dus niet, het is allebei goed.
Syl moet winnen!
  woensdag 25 april 2007 @ 00:47:17 #222
60586 Veulen
pi_48690998
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:27 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik telde niet in maanden. Zolang bestaat die verplichte OP nog niet. Ik zei 200 tot 300 COSsen, nu laat jij zien dat het er maar ongeveer 150 zijn. Stuk minder maar evengoed heel veel.

Overigens val ik niet over een kleine fout als "je kan".

Mijn discussie was ook niet : "als of dan". Maar wel over het feit dat daar 2 zinnen aan elkaar geplakt zaten die totaal niet aan elkaar horen. Ook het dubbele gebruik van als in 1 zin kwam niet goed uit.

Edit:
Dit stond er:
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: <link>

Het moet (dit was misschien een verkeerde woordkeuze) nog altijd zijn:
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen.(punt) Wanneer als er belangrijke ontwikkelingenkomma zijn wordt het op prijs gesteld [s]als[/s]dat deze gemeld worden in het update-topic: <link>

1 van bijde als'en moest daar wel weg. Ik koos er voor om ze bijde weg te halen. Ook om te benadrukken dat de zin in deze vorm niet klopt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Veulen op 25-04-2007 00:59:10 ]
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 00:59:23 #223
137949 Disana
pi_48691221
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

En dat kwam doordat dat geintje van "verbindingen leggen" eruit gehaald werd.
Door het weghalen van de tussenliggende woorden liep het gewoon niet meer goed, 150 COSsen lang.

En Veulen viel wel zeker over die "als deze gemeld worden" dat moest volgens haar absoluut "dat deze gemeld worden" zijn. En dat hoeft dus niet, het is allebei goed.
Lees Veulens stukje, zou ik zeggen
pi_48691247
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ik telde niet in maanden. Zolang bestaat die verplichte OP nog niet. Ik zei 200 tot 300 COSsen, nu laat jij zien dat het er maar ongeveer 150 zijn. Stuk minder maar evengoed heel veel.

Overigens val ik niet over een kleine fout als "je kan".

Mijn discussie was ook niet : "als of dan". Maar het feit dat daar 2 zinnen aan elkaar geplakt zaten die totaal niet aan elkaar horen. Ook het dubbele gebruik van als in 1 zin kwam niet uit.
Het gebruik van "je kan" vind ik dan weer getuigen van pover taalgebruik, het feit dat dat tegenwoordig niet meer fout is doet daar weinig aan af, de correcte vervoeging van het werkwoord kunnen is "je kunt".
In spreektaal vind ik "je kan" nog wel acceptabel maar in schrijftaal is het gewoon triest.

Overigens je post was deze:
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Veulen het volgende:
Sinds wanneer is deze zin goed nederlands?

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: <link>

Het moet nog altijd zijn:
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen.(punt) Wanneer als er belangrijke ontwikkelingenkomma zijn wordt het op prijs gesteld als dat deze gemeld worden in het update-topic: <link>

Ik weet heus wel dat het lijkt op mierenneuken dit. Maar ik erger me er aan. Als de maker het al niet leest kun je er niet van uitgaan dat een ander dat wel doet.
De als/dan discussie was er dus wel.
En eigenlijk stond er in die zin maar 1 fout die aangepast hoefde te worden om hem wel weer te laten lopen: de komma die achter "zijn" stond had niet daar, maar achter "volgen" moeten staan en de zin was goed geweest:

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen, als er belangrijke ontwikkelingen zijn wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic:

Dus feitelijk wordt er al een hele voorraad posts gemierenneukt over één fout geplaatste komma.
Hoewel ik me terdege besef dat het fout plaatsen van een komma de zin een compleet andere betekenis zou kunnen geven, maar dat was hier niet het geval, de zin liep daardoor gewoon niet meer.
Syl moet winnen!
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 01:05:26 #225
137949 Disana
pi_48691306
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:01 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Het gebruik van "je kan" vind ik dan weer getuigen van pover taalgebruik, het feit dat dat tegenwoordig niet meer fout is doet daar weinig aan af, de correcte vervoeging van het werkwoord kunnen is "je kunt".
In spreektaal vind ik "je kan" nog wel acceptabel maar in schrijftaal is het gewoon triest.

[..]

En eigenlijk stond er in die zin maar 1 fout die aangepast hoefde te worden om hem wel weer te laten lopen: de komma die achter "zijn" stond had niet daar, maar achter "volgen" moeten staan en de zin was goed geweest:

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen, als er belangrijke ontwikkelingen zijn wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic:

Dus feitelijk wordt er al een hele voorraad posts gemierenneukt over één fout geplaatste komma.
Hoewel ik me terdege besef dat het fout plaatsen van een komma de zin een compleet andere betekenis zou kunnen geven, maar dat was hier niet het geval, de zin liep daardoor gewoon niet meer.
Draai er nou niet langer omheen en zeg gewoon eerlijk dat je dacht dat het Veulen om iets anders ging. Het wordt een beetje kinderachtig zo.
pi_48691334
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Draai er nou niet langer omheen en zeg gewoon eerlijk dat je dacht dat het Veulen om iets anders ging. Het wordt een beetje kinderachtig zo.
Ik weet prima waar het over ging, ik ben het er alleen niet mee eens. Haar aanpassingen waren leuk, maar niet allemaal nodig. Er stond gewoon 1 komma op de verkeerde plek.
Syl moet winnen!
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 01:12:35 #227
137949 Disana
pi_48691390
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:07 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Ik weet prima waar het over ging, ik ben het er alleen niet mee eens. Haar aanpassingen waren leuk, maar niet allemaal nodig. Er stond gewoon 1 komma op de verkeerde plek.
Nee dame, je bent een beetje flauw bezig door niet te erkennen dat je het mis had. Bovendien:

met alleen een komma red je het niet. Waarom niet? Kijk maar eens waar 'deze' op kan slaan:

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen, als er belangrijke ontwikkelingen zijn wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic

Het moeten gewoon twee zinnen zijn of twee zinsdelen gescheiden door een puntkomma.
  woensdag 25 april 2007 @ 01:15:23 #228
60586 Veulen
pi_48691424
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:01 schreef Paris_Texas het volgende:
Schrijftaal was vroeger iets heel rijks. Je maakte mooie ronde zinnen met de duurste en mooiste woorden. Dat bestaat inmiddels niet meer. Ik zou het wel kunnen maar het zou me te veel moeite kosten omdat die mooie ronde woorden erg ingewikkeld zijn. Ze bevatten ook niet de schrijfregels waar ik zo aan hecht. Toch zou ik het wel kunnen.
Echter waarom zouden we? Het is 100x gemakkelijk om de woorden die je in de spreektaal gebruikt te verplaatsen naar de schrijftaal. Weinig mensen worden er ook echt blij van als we het zouden doen.
quote:
[..]

Ik had hem er zelf al even in geëdit

Het punt is dat wanneer je op die plek een komma er in gooit je nog steeds 2x "als" in 1 zin hebt. Dat is al fout.
Verder vergeet je nog 1 regel (een regel waar echt niemand zich ooit aan houd). Je behoort een zin altijd zo beknopt (kort) mogelijk te houden.
Dat is ook de reden dat woorden als "maar" en "en" officieel ook moeten worden weggelaten. Die 2 dienen alleen maar om zinnen te verbinden die anders een heel andere betekenis zouden krijgen.

Niemand houd zich aan die regel, daar ben ik me heel goed van bewust. Verbeteren moet je vind ik alleen doen als je het ook echt netjes doet. Dus daar hoorden die wegstreping van "als" bij en ook het plaatsen van de "punt".
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 01:19:26 #229
137949 Disana
pi_48691474
Maar als dan gezien het al laat is en mijn komma's voor vandaag op zijn en ik nog maar een punt over heb als slot van deze zin wens ik jullie allebei alsdan dus dan een goede nacht als einde van deze dag
pi_48691498
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee dame, je bent een beetje flauw bezig door niet te erkennen dat je het mis had. Bovendien:

met alleen een komma red je het niet. Waarom niet? Kijk maar eens waar 'deze' op kan slaan:

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen, als er belangrijke ontwikkelingen zijn wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic

Het moeten gewoon twee zinnen zijn of twee zinsdelen gescheiden door een puntkomma.
Maar natuurlijk, we hebben een nieuw probleem gevonden
Over niet willen erkennen fout te zitten: nee, ik zit niet fout en nee, dat zal ik ook niet erkennen.

Het hele gezeur is het drama iig niet waard en dat was het in eerste instantie ook al niet, en als iemand dat wel gevonden had dan was het makkelijk zat geweest zelf een COS te openen met de correcte tekst.
Ervaringen uit het verleden leren immers dat die vrijwel blind overgenomen werden
Syl moet winnen!
  woensdag 25 april 2007 @ 01:21:24 #231
60586 Veulen
pi_48691516
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
Maar als dan gezien het al laat is en mijn komma's voor vandaag op zijn en ik nog maar een punt over heb als slot van deze zin wens ik jullie allebei alsdan dus dan een goede nacht als einde van deze dag
Ik heb geen moer begrepen van wat je zei
Ik zag echter het woord goede nacht, dus ik denk dat je gaat slapen.

Truste
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 01:22:48 #232
137949 Disana
pi_48691537
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:20 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]
  woensdag 25 april 2007 @ 01:24:49 #233
60586 Veulen
pi_48691575
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:20 schreef Paris_Texas het volgende:
Maar natuurlijk, we hebben een nieuw probleem gevonden
Over niet willen erkennen fout te zitten: nee, ik zit niet fout en nee, dat zal ik ook niet erkennen.

Het hele gezeur is het drama iig niet waard en dat was het in eerste instantie ook al niet, en als iemand dat wel gevonden had dan was het makkelijk zat geweest zelf een COS te openen met de correcte tekst.
Ervaringen uit het verleden leren immers dat die vrijwel blind overgenomen werden
Het feit dat er na elke oplossing een nieuw probleem opduikt wijst op een verneukte zin.

Ik wil trouwens geen COSsen openen. Ik ben anti OP en ik ga er dus zeker niet 1 maken.
Ik haalde het ook alleen maar aan omdat het genoeg zegt over de status van een OP. Niemand vind hem boeiend genoeg om die zin te verbeteren of te veranderen.
pi_48691688
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:

[..]

Het feit dat er na elke oplossing een nieuw probleem opduikt wijst op een verneukte zin.

Ik wil trouwens geen COSsen openen. Ik ben anti OP en ik ga er dus zeker niet 1 maken.
Ik haalde het ook alleen maar aan omdat het genoeg zegt over de status van een OP. Niemand vind hem boeiend genoeg om die zin te verbeteren of te veranderen.
Ach, we zitten op een forum en het is niet het forum der schoonschrijvers, hoewel het hier aan taalnazi's niet ontbreekt

Kan het probleemloos?
Nee, ik denk het niet; zeker op een forum of chattend is een hoop afhankelijk van interpretatie.
En zo kunnen 3 mensen dezelfde zin anders lezen.
Syl moet winnen!
  woensdag 25 april 2007 @ 01:33:14 #235
60586 Veulen
pi_48691729
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:30 schreef Paris_Texas het volgende:
Ach, we zitten op een forum en het is niet het forum der schoonschrijvers, hoewel het hier aan taalnazi's niet ontbreekt

Kan het probleemloos?
Nee, ik denk het niet; zeker op een forum of chattend is een hoop afhankelijk van interpretatie.
En zo kunnen 3 mensen dezelfde zin anders lezen.
Maar 150x de zelfde fout... Kom op wat denk je zelf?
pi_48691754
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:

[..]

Maar 150x de zelfde fout... Kom op wat denk je zelf?
Dan denk ik: geen zin, niet de moeite willen nemen, het gewoon niet zien of geen interesse hebben in.
Syl moet winnen!
pi_48692064
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vi2x28FEwCo Jajajajaaaaaaaaaaaaa!
Daar zet ik Bluf graag ff voor uit
Syl moet winnen!
pi_48692095
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
Daar zet ik Bluf graag ff voor uit
Eddie is ook veel lekkerder
  woensdag 25 april 2007 @ 01:53:06 #240
177705 Rivered
live youre life
pi_48692102
Heey huub ben ik weer bij die akon hoef je niet persee ingelogd te zijn check it out:
http://www.youtube.com/watch?v=euqx-3Q40-s en met deze link doet ie ut gewoon egt mooi nummer (H)

greets Lennert.
pi_48692110
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:53 schreef Rivered het volgende:
Heey huub ben ik weer bij die akon hoef je niet persee ingelogd te zijn check it out:
http://www.youtube.com/watch?v=euqx-3Q40-s en met deze link doet ie ut gewoon egt mooi nummer (H)

greets Lennert.
Shoo!
pi_48692176
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:53 schreef Rivered het volgende:

greets Lennert.
Net geregistreerd en al 5 posts......

Ik ga dansen met die kikker...
pi_48692187
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:58 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Net geregistreerd en al 5 posts......

Ik ga dansen met die kikker...
pi_48692208
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Ben nog steeds geen favo Fokker...
pi_48692220
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:59 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Daar moet je wel wat voor doen
Syl moet winnen!
pi_48692249
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:59 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Waarom lieg je tegen iedereen hier?
pi_48692266
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom lieg je tegen iedereen hier?
Zo hee, jij bent snel
Syl moet winnen!
pi_48692275
Ik lig echt dubbel om die posts in de cos...... mensen die hun fobo linken....... blij zijn dat hun naam goed is uitgesproken @@
pi_48692321
Ja geweldig hè, het werd in de COS al mooi gezegd: ze denken dat ze een directe link met het orakel van Eemnes hebben
Syl moet winnen!
pi_48692367
Lennert is dan weer een voorbeeld van dat de aanhouder NIET wint. ^_^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')