Ouch. Bakkie leut om het goed te maken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mooi zo, want je zult het met ons moeten doen![]()
Ze kregen de mogelijkheid zich als miljonair te leren kleden en gedragen, toen was al duidelijk dat dat voor sommigen te hoog gegrepen was, en kennelijk was dat geen reden de paupers te toneelhaken maar reden het Tokkie-niveau te verhogen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kon me ook nog herinneren dat ze zich als miljonairs moesten kleden, dus de heren in smoking en de dames in galakleding. Sylvia won die contest nog. Toen had het nog een bepaalde stijl.
En nu loopt Jaap zich met ei in te smeren. Ik weet niet maar het is ergens heel snel bergafwaarts gegaan maar waar?
Ik ben niet zo moeilijk dus kom maar op met die koffiequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ouch. Bakkie leut om het goed te maken?![]()
Take care, hoop dat je toch weer terugkomt!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kregen de mogelijkheid zich als miljonair te leren kleden en gedragen, toen was al duidelijk dat dat voor sommigen te hoog gegrepen was, en kennelijk was dat geen reden de paupers te toneelhaken maar reden het Tokkie-niveau te verhogen...
Het is zoals het is, en ik heb het er even mee gehad, dus ik ga een tijdje op non-actief...
Veel plezier er verder mee allemaal![]()
![]()
Is wel Senseo. Is nie erg he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:23 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk dus kom maar op met die koffie![]()
Eh nee. Ik drink het zelf ook. Als je je neus erbij dichtknijpt valt het mee. Echt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nou, heb je geen gewone koffie??
Take care!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:35 schreef Paris_Texas het volgende:
Thanks
Maar het wordt een snel bakkie want ik moet gaan
Toedels
was ff de kindjes te bed brengen, voetbal brengen/halen opruimen, nou ja, the works..quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is er steeds niemand als ik even fok!tijd heb!?![]()
![]()
![]()
Omdat niemand je wil spreken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is er steeds niemand als ik even fok!tijd heb!?![]()
![]()
![]()
En ik ben er ook weer!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was ff de kindjes te bed brengen, voetbal brengen/halen opruimen, nou ja, the works..
maar nu ben ik er hoor!![]()
![]()
neenee, ben er nog...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik ben er ook weer!![]()
Of ben jij nu weer vertrokken...?![]()
Kee, dan ga ik mezelf wel vervelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neenee, ben er nog...
otherwise occupied...![]()
ah toe, laat mij jou nou vervelen...quote:
Is goed, maar ik ben niet snel verveeld. Dus je zult heel erg je best moeten doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah toe, laat mij jou nou vervelen...![]()
want nu verveel ik mijzelf...![]()
heppie nog wat beleefd vandaag?!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is goed, maar ik ben niet snel verveeld. Dus je zult heel erg je best moeten doen.![]()
2 afspraken gemaakt met exenquote:
cool!quote:
ja, dat dan weer wel...quote:
Je best doen bij jou slaat al snel om in verveling....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is goed, maar ik ben niet snel verveeld. Dus je zult heel erg je best moeten doen.![]()
Waarom schat, wil je erover praten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
*pissig
* aai over bol geeftquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
*pissig
Heb ik je verveeld?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je best doen bij jou slaat al snel om in verveling....![]()
Ik kan weer lopen en bukken, alleen nog een zere plek in mn rug!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
* aai over bol geeft
wat is er aan de hand..
En hoe is het met je rug??
Mag ik Brian nog wel een achterbakse geniepige etterbak noemen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan weer lopen en bukken, alleen nog een zere plek in mn rug!![]()
En pissig over vetklep en pisnicht......![]()
Alleen als je woedend bentquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik Brian nog wel een achterbakse geniepige etterbak noemen?
Nee, gewoon altijd... op elk moment van de dag en de nacht. Als dat mag, zijn wij het helemaal eens over alles.quote:
Tis mijn beslissing nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, gewoon altijd... op elk moment van de dag en de nacht. Als dat mag, zijn wij het helemaal eens over alles.
Gossie toch!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef Talitha het volgende:
^%&$#@%^*()(*&&^$$%$&**&
was je draadloze verbinding weg?!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef Talitha het volgende:
^%&$#@%^*()(*&&^$$%$&**&
en dan die "flossing your ears" smiley...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef Talitha het volgende:
Mooi, ik heb jullie aandacht getrokken.
[afbeelding]
Trusten!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan die "flossing your ears" smiley...![]()
de buuf gaat te bed...
later!
Kost dat jou moeite dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef Talitha het volgende:
Mooi, ik heb jullie aandacht getrokken.
[afbeelding]
Dat is de danssmilie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan die "flossing your ears" smiley...![]()
de buuf gaat te bed...
later!
Niet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik je verveeld?En ik heb niet eens m'n best gedaan!
![]()
Ik denk er precies hetzelfde over Leandra, als je het niveau van het begin vergelijkt met nu snap ik niet dat er nog van miljonairs gesproken mag worden. Maar waarschijnlijk zijn de kijkcijfers nu hoger dat ze dit toelatenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kregen de mogelijkheid zich als miljonair te leren kleden en gedragen, toen was al duidelijk dat dat voor sommigen te hoog gegrepen was, en kennelijk was dat geen reden de paupers te toneelhaken maar reden het Tokkie-niveau te verhogen...
Het is zoals het is, en ik heb het er even mee gehad, dus ik ga een tijdje op non-actief...
Veel plezier er verder mee allemaal![]()
![]()
Ik geloof nooit dat de kijkcijfers hoger worden, eerder lager. Een hoop kinderen keken in het begin ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk er precies hetzelfde over Leandra, als je het niveau van het begin vergelijkt met nu snap ik niet dat er nog van miljonairs gesproken mag worden. Maar waarschijnlijk zijn de kijkcijfers nu hoger dat ze dit toelaten![]()
![]()
Tot ziens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |