Ik heb al dagen niet meer gekeken... en ik heb niet het idee dat ik er wat aan mis.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn moed zonk me ook in de schoenen toen ik even geleden weer 'inschakelde'.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet meer gekeken... en ik heb niet het idee dat ik er wat aan mis.
Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben net lid geworden van het DGK fotostripblad
Wat is dat nou weer ??/quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben net lid geworden van het DGK fotostripblad
Truste moppie, schatje, poepiequote:
Soort libelle, maar dan over DGKquote:
Oh ik lees de libelle niet, ik ben meer van de Margriet, dus dat is nix voor mij.quote:
Zit je nog steeds op je knietjes bij de voordeur ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef Talitha het volgende:
Geweldige bewoners daar in DGK. Elkaar krijgen ze het huis niet uit. Maar de posters weten ze wel weg te treiteren.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zit je nog steeds op je knietjes bij de voordeur ?![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik ben tegenwoordig draadloos.![]()
Jouw buren vinden het prettig als je bij de voordeur op je knieen zit?quote:
Mijn buurvrouw heeft gelukkig hele andere hobby's.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn buurman smult er al van als ik mn boodschappen naar boven til
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft gelukkig hele andere hobby's.![]()
persoonlijk punnik ik erg graag maar alleen als de Libelle uit is...quote:
Laters buufquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik moet nu even met zoonlief naar de kinderarts voor een controlebezoekje.
tot later![]()
![]()
nou, da's afzien, lijkt me..quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi, zo lekker wezen shoppen...voor m'n volgende vakantie:D
Gelukkigquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
...en ik ben weer terug!![]()
kind weer helemaal goed gekeurd, dus dat hoofdstuk kunnen we ook weer afsluiten...![]()
zeg dat wel!quote:
was een eindcontrole na een opname vorig jaar zomer met toxic shock syndrome. Dat het mannetje uberhaupt nog rondhuppelt is een wonder...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Was je erg bezorgd of was het een routine controle??
absoluut! en dat na "gewoon"van de skelter vallen. Schaafplek op z'n heup...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:51 schreef Paris_Texas het volgende:
Sodemieters TSS![]()
Dat is nogal wat, kan me voorstellen dat je heel blij bent dat je knulletje nog rondhuppelt.
nou echt wel!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:06 schreef Paris_Texas het volgende:
Neemt niet weg dat je je als moeder wezenloos schrikt dat iets was zo onschuldig leek, zo'n ernstig gevolg zou kunnen hebben![]()
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:50 schreef Dutchguy het volgende:
Waar is Nicky? En Leandra ook al genoeg van DGK?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:50 schreef Dutchguy het volgende:
Waar is Nicky? En Leandra ook al genoeg van DGK?
Nee idd, dat gun je niemand.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou echt wel!!![]()
het was echt horrific.... Alhoewel hij alweer aan de beterende hand was toen duidelijk werd wat de bron was. Ik hoop werkelijk nooit meer zoiets te hoeven meemaken...![]()
Ah, hij heeft quality time.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
En Ian_Nick heeft zijn meisje te logeren, dus die heeft wel betere dingen te doen
Idd, het is gewoon niet leuk meer... "How the villa turned Tokkie"quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ah, hij heeft quality time.![]()
DGK wordt steeds meer een freakshow he?
Ik mocht Stephan niet maar zo'n man past toch niet bij het niveau zoals het nu is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon niet leuk meer... "How the villa turned Tokkie"
Ik kon Stephan wel hebben, maar dat is meer omdat hij nou eenmaal veel wegheeft van een goeie vriend van me... het lijkt allemaal erger dan het is met zulke types, en je moet ze een beetje kennen om daar doorheen te kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik mocht Stephan niet maar zo'n man past toch niet bij het niveau zoals het nu is.
Kon me ook nog herinneren dat ze zich als miljonairs moesten kleden, dus de heren in smoking en de dames in galakleding. Sylvia won die contest nog. Toen had het nog een bepaalde stijl.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon Stephan wel hebben, maar dat is meer omdat hij nou eenmaal veel wegheeft van een goeie vriend van me... het lijkt allemaal erger dan het is met zulke types, en je moet ze een beetje kennen om daar doorheen te kijken
Maar bij het huidige niveau (of juist het gebrek daaraan) past hij iig zeker niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |