Als ze die sokjes gaat uittrekken en het is nog steeds zo erg ga ik daar eens naar kijken! Thnx voor de tipquote:Op donderdag 26 april 2007 14:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Suzanna, bij ons op de creche was er een jongetje met erge exzeem (schrijf je dat zo?) en die had een speciaal krabpakje aan. Een pakje aan 1 stuk, en waarbij ook de handjes ingepakt waren.
Het word wel eens omschreven als een schelle blaffende hoest.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:43 schreef Suzanna het volgende:
Ik weet niet eens wat kinkhoest precies is en waar je het aan kunt herkennen... ik ga eens kijken, want Julia hoest heel erg.
quote:Kinkhoest wordt veroorzaakt door een bacterie, Bordetella pertussis. Besmetting vindt plaats van mens op mens door hoesten en niezen. De incubatietijd is 7 tot 10 dagen, soms langer. Kinkhoest is erg besmettelijk, vooral in de eerste periode als de hoestbuien nog niet zijn begonnen. Hoestende patiënten zijn nog 3 tot 4 weken nadat het hoesten is begonnen besmettelijk. Binnen een gezin is de kans dat iemand met kinkhoest de andere (niet-gevaccineerde) gezinsleden besmet 90%.
Wij hebben nog zo'n pak liggen van Morris. Nooit gedragen omdat ik dat echt te ver vond gaan. Het werd voorgeschreven door de dermatoloog. Ik zal het eens opzoeken.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:41 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Als ze die sokjes gaat uittrekken en het is nog steeds zo erg ga ik daar eens naar kijken! Thnx voor de tipik wist niet dat dat bestond.
Appelsap, je doet het vast heel goed hoor! Elk kindje heeft even tijd nodig om te wennen aan een ritme. Komt helemaal goed, in ieder geval als hij wat ouder is...hij is nu nog zo klein!
Dylan had ook al twee entingen gehad en kreeg toch kinkhoest met vier maanden oud. Dat wil dus niets zeggen!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:43 schreef Suzanna het volgende:
Ik weet niet eens wat kinkhoest precies is en waar je het aan kunt herkennen... ik ga eens kijken, want Julia hoest heel erg.
Edit: ik zie dat het een ziekte is waartegen ingeënt wordt. En Julia is ingeënt... en zó erg hoest ze niet zoals er beschreven wordt. Pfew
Ik ook. Maar het is zo'n eigengereid stoertje.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:15 schreef Lishe het volgende:
Cas, lieve kleine Cas... Luister eens goed. Je mama zegt dat je nog een baby bent. Baaaaa-bbbbyyyyy. Die praten nog niet. (Dutch, wat knap! Ik vind 'm nog zo klein!)
Het is zo warm vivi buiten, gewoon lekker doen hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:11 schreef Vivi het volgende:
Even een vraagje tussendoor; Dean heeft wat verhoging na zijn inentingen van gisteren (38,4).
Ik heb hem een zetpil gegeven 120 mg, hij is verder heel vrolijk en drinkt lekker, zou ik hem gewoon mee kunnen nemen in de wandelwagen even het zonnetje in???
Oh nou fijn om te weten Nikky! Dank je welquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:30 schreef nikky het volgende:
Toen Frummel hier der inentingen had gehad had ze dag erna ook koorts. Toevallig moest ik toch naar de HA voor mijzelf en heb gevraagd of het kwaad kon zo hoog.
Huisarts zei dat dit geen kwaad kon na een inenting en dat koorts dan heel normaal is. En toen was het nog een stuk kouder dan nu. Ik mocht haar gewoon meenemen overal heen. Ze heeft ( jaja vrouwelijke HA ) nog nagekeken voor me in haar medische boeken.
Doen wat je gevoel ingeeft Viev!
Ik ben blij dat ik die nannycare mat heb liggen hier. Ik las dat kinkhoest een ademstop kan geven bij babies en dat dat de reden is dat het dodelijk kan zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:32 schreef PM-girl het volgende:
Wat doen alle kindjes het hier goed!
Nikky, ik heb dat ook gehad, op mijn werk een kind met kinkhoest. Heel akelig vond ik het ook, maar de besmetting is meestal al geweest voor de symptomen zich openbaren, aldus mijn huisarts. Je kunt er ook niets tegen doen nu, behalve naar de dokter gaan als je iets merkt.
De assistente zei dat je ook niet echt iets kunt doen om het te genezen, het moet gewoon uitzieken.... maar dat was dus niet de huisarts zelf die dat zei.
Fendy en Vivi, zielig he die prikjes!
Hier lekker genoten van het mooie weer, lekker in het badje spelen, in je blootje op de handdoek liggen en plassen en nu heerlijk slapen in de box met alleen een luier
Misschien last van de warmte, dat het nu zijn tol gaat eisen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Vivi het volgende:
AAARRGGFFGG..Dean ligt al de hele avond te krijsen, hij wil niks, niet op schoot, niet in de box, niks, en hij vertikt het de laatste tijd om 's avonds te gaan slapen terwijl hij overdag zonder probleem in zijn bedje in slaap valt. En de papa is natuurlijk WEEEEEER eens niet thuis omdat zijn werk voor de 18723781243289e keer uitliep. Wrs maakt ie nu nog minder haast nu hij mijn toon hoorde toen ie belde. Pfffffffffff..............
Dat vind ik zo verschrikkelijk schattig dat achteruit kruipen hahaha. Dan zien ze iets en willen ze ernaar toe. Hoe de schok op het gezichtje te lezen is dat ze de verkeerde kant opgaan!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:20 schreef ik80 het volgende:
Lotte's oogje is aan een kant van het oog een beetje verkleurd, heeft iemand een idee wat dat kan zijn? Ik heb niet het idee dat ze er last van heeft. maar de andere kant van het oog, en het andere oog zijn wel mooi wit.
Lotte staat tegenwoordig klaar in kruiphouding, op handen en knietjes. Nu nog leren hoe ze vooruit moet komen (ze komt momenteel alleen maar achteruit hahaha)
En dan vast komen te zitten onder de bank en het op een krijsen zetten. Ben je de hele dag bezig om je kind weer eronder vandaan te halenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:32 schreef nikky het volgende:
Dat vind ik zo verschrikkelijk schattig dat achteruit kruipen hahaha. Dan zien ze iets en willen ze ernaar toe. Hoe de schok op het gezichtje te lezen is dat ze de verkeerde kant opgaan!!![]()
idd, onder de bank, maar ik vind haar ook wel eens onder de tafel. We liggen hier in een deuk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
En dan vast komen te zitten onder de bank en het op een krijsen zetten. Ben je de hele dag bezig om je kind weer eronder vandaan te halen
rainbowbabies heeft iig korte broekjes. Zo schattigquote:Op zondag 29 april 2007 11:21 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, waar koop je baby korte broekjes?
Ter stal, Hans textiel, Wibra die hebben nu al wel korte broekjes voor kleintjesquote:Op zondag 29 april 2007 11:21 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, waar koop je baby korte broekjes?
Wij hikken er ook al weken tegen aan. Ergens denk ik dat het goed is want bij mijn moeder slaapt ze ook veel beter omdat die niet bij elk kikje wakker is en haar aan kan leggen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:21 schreef PM-girl het volgende:
Lastig Suzanna. Ik vind het nog steeds moeilijk, slapen op zijn eigen kamertje. Zodra hij wakker wordt, ben ik geneigd hem bij ons in bed te leggen (ook voor mijn eigen rust).
Hema? Zeeman?quote:Op zondag 29 april 2007 11:46 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ter stal, Hans textiel, Wibra die hebben nu al wel korte broekjes voor kleintjes![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 18:53 schreef beefcake het volgende:
Ik breek even in hoor
Mijn baby wordt nu al groot, vandaag precies 3 maanden oud en zijn eerste tand is doorgebroken![]()
![]()
Ooohhh wat stoerrr!!!quote:Op maandag 30 april 2007 18:53 schreef beefcake het volgende:
Ik breek even in hoor
Mijn baby wordt nu al groot, vandaag precies 3 maanden oud en zijn eerste tand is doorgebroken![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 18:53 schreef beefcake het volgende:
Ik breek even in hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |