abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48738142
Ja,die pakken heb je voor volwassenen ook,met de rits op de rug En er zitten mouwen met handen aan,zeg maar.
Lijkt me wel zielig hoor,als ze niks kunnen.Maar ja,als ze open liggen van het krabben is het ook weer niks.

Groetjes,Minoes
pi_48738532
Het pakje dat dat kereltje had had een rits op de buik....en het hielp hem wel heel goed.
En trouwens, als ze ingebakerd liggen kunnen ze toch eigenlijk ook niks?

Over Meike en doorslapen, we zien wel hoe het allemaal gaat. We gaan lekker door zoals het nu gaat. Want ze is al zo veel beter te spreken nu ze haar rust krijgt.
Vanmo was het ritme even weg, madam was wakker geworden van een poepluier en kon niet meer slapen. Dus zijn we even de stad in gegaan, nieuwe voorraad luiers halen enz. Thuis kon ze de fles krijgen, en daarna weer naar bed, maar ze viel heel moeilijk in slaap. Moest wel 800 keer terug om het speentje weer in te doen. Maar uiteindelijk slaapt ze dan toch....
Zou dat meteen door het verstoorde ritme komen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 26 april 2007 @ 14:35:11 #203
108648 cattie
lieve moeder
pi_48739000
Belena, wat een leuk filmpje! Ezra kruipt echt al goed!

Dutchie, wat fijn dat de waterpok nu echt aan het genezen is.
En misschien bedoelde de verloskundige beide!
pi_48739381
Dutchie, dat probeer ik wel ja. Maar dan slaapt hij niet altijd.
Ik leg hem ook op bed wanneer hij slaap heeft, maar soms heeft hij dan al geslapen op het moment dat ik hem op bed ga leggen.
Nou maakt hij mij niet veel uit dat hij overdag niet zo'n vast ritme heeft (al zou het wel wat makkelijker zijn), maar ik vraag me af of het voor hem niet beter zou zijn. (hij is verder wel heel tevreden, huilt alleen als er echt wat is enzo.)
  donderdag 26 april 2007 @ 14:48:41 #205
108648 cattie
lieve moeder
pi_48739474
Appelsap, dat Damian overdag geen vast slaapritme heeft geeft niet voor hem hoor. Waarschijnlijk komt dat vanzelf wel een keertje.
pi_48739773
appelsap, bij anna lukte het me ook pas met een maand of 3 om er een wat strakker ritme in te krijgen. succes!
  donderdag 26 april 2007 @ 15:06:22 #207
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48740112
Hou gewoon die regelmaat aan, hij komt vanzelf wel in een ritme. Is meestal rond de 10 - 12 weken. Wel wegleggen zo gauw je merkt dat hij moeheids-verschijnselen toont. Maar dat doe je vast al.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 26 april 2007 @ 15:40:08 #208
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48741334
Julia ligt nu in haar reiswieg beneden zonder inbakerdoek te slapen!!! Ze was erg aan het wrijven en krabben over haar gezichtje, maar dat leverde alleen velletjes op aangezien ik SOKJES over haar handjes had gedaan ... Deed ik bij Noa en Emma ook, was ik alweer een beetje kwijt, stom is dat.
Bedankt voor de tips hoor! Wie weet gaat het wel makkelijk, dat afwennen van de doek. Het duurt wel een stukje langer voor ze slaapt, maar het is ook een stuk minder warm voor haar, dus dat vind ik een groot voordeel. En ze moet het toch afwennen....

Trouwens, die inbakerdoek is heel erg aan het slijten, er zitten al twee gaten in! Dus het werd tijd
  donderdag 26 april 2007 @ 15:41:42 #209
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48741392
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Suzanna, bij ons op de creche was er een jongetje met erge exzeem (schrijf je dat zo?) en die had een speciaal krabpakje aan. Een pakje aan 1 stuk, en waarbij ook de handjes ingepakt waren.
Als ze die sokjes gaat uittrekken en het is nog steeds zo erg ga ik daar eens naar kijken! Thnx voor de tip ik wist niet dat dat bestond.

Appelsap, je doet het vast heel goed hoor! Elk kindje heeft even tijd nodig om te wennen aan een ritme. Komt helemaal goed, in ieder geval als hij wat ouder is...hij is nu nog zo klein!
  Milf donderdag 26 april 2007 @ 15:42:31 #210
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48741422
Wie weet hier in welke fase kinkhoest besmettelijk is? Ik heb hier iemand in de buurt die kinkhoest heeft. En daar zijn we de afgelopen tijd twee keer geweest.
En net dat ik gisteren las dat kinkhoest voor babies erg gevaarlijk kan zijn.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 26 april 2007 @ 15:43:23 #211
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48741452
Ik weet niet eens wat kinkhoest precies is en waar je het aan kunt herkennen ... ik ga eens kijken, want Julia hoest heel erg.
Edit: ik zie dat het een ziekte is waartegen ingeënt wordt. En Julia is ingeënt... en zó erg hoest ze niet zoals er beschreven wordt. Pfew
  Milf donderdag 26 april 2007 @ 15:46:52 #212
16000 nikky
pi_48741567
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:43 schreef Suzanna het volgende:
Ik weet niet eens wat kinkhoest precies is en waar je het aan kunt herkennen ... ik ga eens kijken, want Julia hoest heel erg.
Het word wel eens omschreven als een schelle blaffende hoest.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf donderdag 26 april 2007 @ 15:50:35 #213
16000 nikky
pi_48741691
Ziekteverschijnselen

* Hangerigheid, lusteloosheid, hoesten.
* Kort op elkaar lange en hevige hoestbuien met taai slijm, en een lange, gierende inademing.
* Benauwdheid, blauw aanlopen en soms overgeven door de hoestbuien.

Complicaties

* Door het langdurig hoesten kunnen zuurstoftekort en hersenbloedingen, met hersenletsel als gevolg voorkomen.
* Blijvende schade aan de longen.
* Ademstops, vooral bij heel jonge baby’s, die dodelijk kunnen zijn.

http://www.rivm.nl/rvp/overzicht_ziekten/kinkhoest/

Hier ben ik dan weer wat minder blij mee;
quote:
Kinkhoest wordt veroorzaakt door een bacterie, Bordetella pertussis. Besmetting vindt plaats van mens op mens door hoesten en niezen. De incubatietijd is 7 tot 10 dagen, soms langer. Kinkhoest is erg besmettelijk, vooral in de eerste periode als de hoestbuien nog niet zijn begonnen. Hoestende patiënten zijn nog 3 tot 4 weken nadat het hoesten is begonnen besmettelijk. Binnen een gezin is de kans dat iemand met kinkhoest de andere (niet-gevaccineerde) gezinsleden besmet 90%.
  donderdag 26 april 2007 @ 15:53:12 #214
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_48741773
Ik zou even je CB of HA bellen, in hoeverre de inenting bescherming biedt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_48742650
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:41 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Als ze die sokjes gaat uittrekken en het is nog steeds zo erg ga ik daar eens naar kijken! Thnx voor de tip ik wist niet dat dat bestond.

Appelsap, je doet het vast heel goed hoor! Elk kindje heeft even tijd nodig om te wennen aan een ritme. Komt helemaal goed, in ieder geval als hij wat ouder is...hij is nu nog zo klein!
Wij hebben nog zo'n pak liggen van Morris. Nooit gedragen omdat ik dat echt te ver vond gaan. Het werd voorgeschreven door de dermatoloog. Ik zal het eens opzoeken.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48746443
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:43 schreef Suzanna het volgende:
Edit: ik zie dat het een ziekte is waartegen ingeënt wordt. En Julia is ingeënt... en zó erg hoest ze niet zoals er beschreven wordt. Pfew
Dylan had ook al twee entingen gehad en kreeg toch kinkhoest met vier maanden oud. Dat wil dus niets zeggen!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 26 april 2007 @ 19:12:16 #217
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48748188
Whaaaaa, Cas zei vanavond voor het eerst bewust een woordje!

En weten jullie wat het was?
Etah (eten)...
  donderdag 26 april 2007 @ 19:20:29 #218
108648 cattie
lieve moeder
pi_48748519
Goed zo Cas!
  donderdag 26 april 2007 @ 20:15:16 #219
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_48750428
Cas, lieve kleine Cas... Luister eens goed. Je mama zegt dat je nog een baby bent. Baaaaa-bbbbyyyyy. Die praten nog niet. (Dutch, wat knap! Ik vind 'm nog zo klein! )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 26 april 2007 @ 20:22:13 #220
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48750667
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:15 schreef Lishe het volgende:
Cas, lieve kleine Cas... Luister eens goed. Je mama zegt dat je nog een baby bent. Baaaaa-bbbbyyyyy. Die praten nog niet. (Dutch, wat knap! Ik vind 'm nog zo klein! )
Ik ook. Maar het is zo'n eigengereid stoertje.
pi_48750670
Dat is wel een goed eerste woordje Cas
  donderdag 26 april 2007 @ 20:38:50 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48751316
hallo allemaal Dean heeft vandaag zijn 2e entingen gehad, heel zielig maar meneertje zei 2 x "pwiep" *pruillip trekt* en lag 3 minuten daarna al weer te schateren op het aankleedkussen

Er zat trouwens een heel eng kindje bij ons in de wachtkamer, leek wel of ie progeria had ofzo, hij was 2 maanden en heeel ieniminie met een ouwe mannenkopje Maar zijn mama was toch helemaal in love, dat was dan wel weer schattig
Mijn moeder maakte na het aanschouwen van de minder mooie guit de tactische opmerking "maak je maar geen zorgen hoor, dat trekt nog wel bij"

Waarop de moeder van de gesmolten E.T. haar aankeek met een blik van"hoezo, hij trekt nog wel bij, wat valt er bij te trekken?

Toen heb ik mijn moeder maar meegetrokken voordat er haren getrokken gingen worden

Nou ja, anyway; Dean ligt met alles net iets voor en doet het geweldig, rijkdom

[ Bericht 14% gewijzigd door Vivi op 26-04-2007 21:18:52 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48752203
Fijn dat de prikken meevielen voor Dean. En Vivi, dat is helemaal waar, als alles goed gaat is dat idd een rijkdom
  donderdag 26 april 2007 @ 22:35:22 #224
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48756126
Nikky, wat vervelend dat je iemand in de buurt hebt met kinkhoest trouwens. Zat ik even over na te denken en dat zou k ook super eng vinden. Dus, wat Leah zegt!!
pi_48765483
Wauw Cas wat goed hee Dat bewijst wel weer waar de liefde van de man doorheen gaat

Vivi wat fijn dat het zo goed ging op het cb!

Quinten is vanochtend aan het oefenen op het kdv Het wegbrengen ging me makkelijker af dan ik van tevoren had gedacht, misschien scheelt het dat de plek al vertrouwd is omdat Dylan er ook heen gaat. Om half een mag ik hem weer halen, ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan en of hij goed uit zijn flesje drinkt
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:16:15 #226
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48766609
Vivi, niet zo'n tactische opmerking idd van je moeder! Als moeder zie je die dingen soms niet eens volgens mij, of je wilt ze niet zien. En je wilt al helemaal niet weten dat anderen ze wél zien!
Je hebt altijd zo'n beeldende manier van vertellen hihi, ben nou wel benieuwd hoe dat kindje eruit zag ...
Enne, ik vind eigenlijk alle baby's wel schattig, alleen sommigen zijn mooier dan anderen. Niet iedereen wordt later fotomodel of filmster...

Beefcake, spannend!! laat je weten hoe het gegaan is?
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:57:36 #227
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48767854
beefcake succes trouwens nu super dat de armpjes enzo weer helemaal naar behoren werken
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_48768360
Goed zo Cas Idd een typisch eerste woordje voor een jongetje

Alles gaat hier goed met Juliet, ze is gisteren weer naar het cb geweest (65cm en 7,3 kilo). Rollen doet ze nog goed, rammelaars pakken en ermee spelen ook, kortom alles ok. En ze was niet het ET'tje van Vivi's cb.
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:20:16 #229
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48768639
Slimme Cas, meteen een goed woordje uitgekozen.

Juliette is ook al zo groot.

Wij waren vanochtend ook op het cb. Anna is nu 6545 gram, gewoon 370 gram gegroeid in 3 weken. Komt van de boterhammen denk ik, die blijft ze maar eten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48768870
kijk maar uit yppy, die is maat 68 straks in no time voorbij gegroeid.
pi_48769892
Wat is Anna netjes gegroeid Hulde aan de boterhammen

Zal ik dan ook maar even wat stats geven?
Wij waren dinsdag in het ziekenhuis en Quinten is 64 cm en 7120 gram
pi_48770242
Wat fijn dat Anna zo goed gaat Yppy

Beefcake dat is dan wel de grootste & zwaarste die ik ken. Hier in de buurt nog een meisje van 7mnd dat ongeveer gelijk aan Juliette is, en een jongen van 9 mnd idem, maar Quinten verslaat iedereen. Grappig om te zien hoe kinderen ongeveer even groot & zwaar zijn en toch zo verschillend al in wat ze kunnen.
pi_48770447
Ja Quinten kan nog eigenlijk niets Hij heeft net zijn handjes ontdekt en kan er heel gebiologeerd naar kijken Oh en hij grijpt ook al een beetje gericht naar speeltjes, maar verder geen lichamelijke kunstjes nog hier. Behalve lekker doorgroeien dan
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:42:04 #234
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48771473
Ik vind het wel leuk die verschillen. Op m'n werk zie je het ook zo goed, bij die peutertjes van 2. En als ze 4 zijn kunnen ze grotendeels hetzelfde.

Anna is net alleen in bad geweest, op het balkon. Wel zonder water, maar toch. Even getest of het een beetje stevig zit (het is een opblaasboot). Vanmiddag als het wat warmer is mag ze met water, kan ze lekker spetteren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48772427
Dat zal ze vast leuk vinden YPPY Vanmorgen op het kdv waren de leidsters ook al badjes klaar aan het zetten, heerlijk voor die kindjes.
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:31:49 #236
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48773404
update Romijn.

mijn grote beeb was dinsdag alweer ziek, de 4e of 5e x in 3 weken tijd (dat ben ik ff kwijt), hoge koorts (bijna 40) dicht neusje en maar hangen en hangen bij mij, en tijden slapen ook krijsen ineens, echt een pijnhuiltje eten en drinken deed hij wel gelukkig
ha heeft gekeken en 1 oortje is rood en geiirriteerd en teruggetrokken, en dan dat in combi met neusamandelen die niet helemaal rustig zijn, en de pijn die hij weleens had, maakt dat hij aan de medicijnen moest. moet nu 3 x pd zn neus puffen, en 2 x pd antibiotica geven.
dat laatste was de eerste x hele opgaaf, ik gaf het met een spuitje in zn mond, en hij gaf het 3 min later helemaal terug in mijn schap(mijn weelderige boezem bedoel ik hiermee) kon gelijk douchen.
nu maar hopen dat het snel over is en hij niet meer ziek word.

eigenlijk moest hij ook naar het cb gisteren voor een enting, heb het maar afgebeld.
ben wel benieuwd hoe zwaar en lang hij nu is eigenlijk.

Quinten ook stevige boy hoor
pi_48776334
Arme Romijn, medicijnen en puffen, niet leuk Beterschap

Quinten is weer terug en hij heeft het hartstikke goed gedaan Netjes zijn flesje gedronken, slaapje gedaan, vrolijk gespeeld in de box Zo'n voorbeeldig kind
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:11:47 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48777154
Even een vraagje tussendoor; Dean heeft wat verhoging na zijn inentingen van gisteren (38,4).
Ik heb hem een zetpil gegeven 120 mg, hij is verder heel vrolijk en drinkt lekker, zou ik hem gewoon mee kunnen nemen in de wandelwagen even het zonnetje in???
  Milf vrijdag 27 april 2007 @ 14:14:07 #239
16000 nikky
pi_48777226
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:11 schreef Vivi het volgende:
Even een vraagje tussendoor; Dean heeft wat verhoging na zijn inentingen van gisteren (38,4).
Ik heb hem een zetpil gegeven 120 mg, hij is verder heel vrolijk en drinkt lekker, zou ik hem gewoon mee kunnen nemen in de wandelwagen even het zonnetje in???
Het is zo warm vivi buiten, gewoon lekker doen hoor . Kan geen kwaad. Maar uitkijken voor wind icm schaduw den ik.
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:23:20 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48777559
Ja ik wil alleen even boodschappen doen enzo, Cb arts belt me sowieso nog terug maar ja, dat duurt meestal uuuuren

Via google staat overigens wel "binnenhouden vanaf 38 graden"..twijfeltwijfel..
pi_48777688
Ik durf het niet te zeggen Vivi, ik heb altijd gehoord dat kindjes met koorts gewoon naar buiten mogen en dat ze gewoon alles mogen doen als ze zich verder goed voelen. Maar jouw google bevindsel maakt me aan het twijfelen.
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:27:55 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48777748
Oh ja? Nou ik ga gewoon ff hoor, tis heerlijk weer en hij ligt te kraaien, voelt zich goed zo te merken en kou zal ie niet vatten
  Milf vrijdag 27 april 2007 @ 14:30:17 #243
16000 nikky
pi_48777841
Toen Frummel hier der inentingen had gehad had ze dag erna ook koorts. Toevallig moest ik toch naar de HA voor mijzelf en heb gevraagd of het kwaad kon zo hoog.
Huisarts zei dat dit geen kwaad kon na een inenting en dat koorts dan heel normaal is. En toen was het nog een stuk kouder dan nu. Ik mocht haar gewoon meenemen overal heen. Ze heeft ( jaja vrouwelijke HA ) nog nagekeken voor me in haar medische boeken.

Doen wat je gevoel ingeeft Viev!
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:32:01 #244
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48777910
Wat doen alle kindjes het hier goed!

Nikky, ik heb dat ook gehad, op mijn werk een kind met kinkhoest. Heel akelig vond ik het ook, maar de besmetting is meestal al geweest voor de symptomen zich openbaren, aldus mijn huisarts. Je kunt er ook niets tegen doen nu, behalve naar de dokter gaan als je iets merkt.
De assistente zei dat je ook niet echt iets kunt doen om het te genezen, het moet gewoon uitzieken.... maar dat was dus niet de huisarts zelf die dat zei.

Fendy en Vivi, zielig he die prikjes!

Hier lekker genoten van het mooie weer, lekker in het badje spelen, in je blootje op de handdoek liggen en plassen en nu heerlijk slapen in de box met alleen een luier
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:36:36 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48778096
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:30 schreef nikky het volgende:
Toen Frummel hier der inentingen had gehad had ze dag erna ook koorts. Toevallig moest ik toch naar de HA voor mijzelf en heb gevraagd of het kwaad kon zo hoog.
Huisarts zei dat dit geen kwaad kon na een inenting en dat koorts dan heel normaal is. En toen was het nog een stuk kouder dan nu. Ik mocht haar gewoon meenemen overal heen. Ze heeft ( jaja vrouwelijke HA ) nog nagekeken voor me in haar medische boeken.

Doen wat je gevoel ingeeft Viev!
Oh nou fijn om te weten Nikky! Dank je wel

En verder heeft ie gelukig geen last gehad bij/van de prikjes hoor
  Milf vrijdag 27 april 2007 @ 14:42:57 #246
16000 nikky
pi_48778335
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:32 schreef PM-girl het volgende:
Wat doen alle kindjes het hier goed!

Nikky, ik heb dat ook gehad, op mijn werk een kind met kinkhoest. Heel akelig vond ik het ook, maar de besmetting is meestal al geweest voor de symptomen zich openbaren, aldus mijn huisarts. Je kunt er ook niets tegen doen nu, behalve naar de dokter gaan als je iets merkt.
De assistente zei dat je ook niet echt iets kunt doen om het te genezen, het moet gewoon uitzieken.... maar dat was dus niet de huisarts zelf die dat zei.

Fendy en Vivi, zielig he die prikjes!

Hier lekker genoten van het mooie weer, lekker in het badje spelen, in je blootje op de handdoek liggen en plassen en nu heerlijk slapen in de box met alleen een luier
Ik ben blij dat ik die nannycare mat heb liggen hier. Ik las dat kinkhoest een ademstop kan geven bij babies en dat dat de reden is dat het dodelijk kan zijn.
Ze hoest af en toe wel eens maar volgens mij is dat dan omdat ze zich verslikt. Zo klinkt het wel tenminste.

Gelukkig aankomende woensdag de laatste prikjes Viev hierzo! Dan zijn we er geloof ik de eerste tijd vanaf. ( toch? )
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:45:58 #247
108648 cattie
lieve moeder
pi_48786100
Help!

Het gaat nog steeds niet zo goed met Ive. Leek het eergisteren weer beter te gaan, nu is hij weer veel aan het huilen. Ik kan niets vinden waar hij last van zou hebben, de huisarts ook niet. Hij heeft ook geen koorts ofzo maar is ontzettend chagerijnig. Hij lacht soms wel, maar bij het minste of geringste gaat hij huilen en dan stopt hij niet snel meer. En heel erg jengelen. Overdag slaapt hij prima, maar 's avonds schopt hij een enorme scene voor het slapen van een kwartier tot twee uur lang. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Iemand hier een idee? Als dit in het weekend aanhoud ga ik dinsdag maar weer naar de huisarts ofzo.
En als klap op de vuurpijl wordt mijn man weer heel chagerijnig van het gejengel. Heb ik 2 chagerijnige mannen in huis.
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:02:34 #248
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48786631
Klote Cattie, Dean heeft ook wel eens van die buien, ik ga aankomende week ook met hem naar de osteopaat, baat het niet etc..
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:50:05 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_48788406
Ive heeft net zijn hele bedje ondergespuugd. Hij is dus gewoon echt ziek...
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:08:14 #250
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48789294
Cattie, wat rot zeg. Zou het misschien van de warmte kunnen zijn? Sterkte ermee!

Simon doet alsof hij geen broccoli lust! Gemalen gaat er niet in, levert een dichte mond op met een vies gezicht. Geef je hem een stronkje, dan zuigt ie alle bolletjes eraf! Zeffel doen dus....!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')