Brrr... Als ik zie hoeveel hoofdpijn ik krijg van sommige MSG-rijke dingen dan wil ik me niet eens indenken hoe dat voor een kleintje moet zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 10:08 schreef Macka66 het volgende:
In kant en klare sauzen en kruidenmixen zitten vaak smaakversterkers zoals MSG. Daar kun je overgevoelig voor zijn. Griezel even mee.
Zelf maken en samenstellen is eigenlijk de enige manier om dit soort 'hulpstoffen' te vermijden.
Oh tof, dan kan ze vast wennen aan papa's nasi.quote:
pssssst, nasi is rijst hoorquote:Op maandag 23 april 2007 11:05 schreef _evenstar_ het volgende:
nasi is wat anders als rijst![]()
maar zolang ze nergens op reageren kan je wel milde vorm maken![]()
Helemaal geweldigquote:Op maandag 23 april 2007 10:27 schreef Jarno het volgende:
Anna is echt helemaal los wat eten betreft: boterhammen met stroop, smeerkaas, smeerworst, banaan, mango, rijstwafels, wortel, appel, alles gaat er in gewoon. Twee weken geleden waren we nog blij dat ze d'r avondfles helemaal leegdronk..
(alleen vind ze de potjes die mama maakt voorlopig lekkerder dan degene die papa maakt grrrrr)
Ja, vind ik ook hoor. Maar potje stond er nog van een of ander pakket. En ik had geen echte bananen meer in huis!quote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef snoopy het volgende:
Ik vind een potje banaan zo gekBanaan is juist zo makkelijk te prakken tot een papje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |