Ja ik hoorde het vandaag en ik vind het echt niet zo raarquote:Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef Alicey het volgende:
Weet je zeker dat je het niet op 1 april hebt gehoord?
Ik vind het wel een raar idee, want dan moet je van te voren weten waar en hoe het mis gaat, anders heb je nog niets aan het massagraf. Bovendien zie ik niet wat er zo erg mis kan gaan dat het een dergelijke maatregel noodzakelijk zou maken..quote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het vandaag en ik vind het echt niet zo raar
Zou goed kunnen of je kan er makkelijk crisiscentra neerzetten (met veldhospitalen enzo) ik weet het niet.quote:Op maandag 23 april 2007 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn die stroken er niet gewoom om als buffer op te treden tijdens die rampen?
Metrostation Stadhuis heeft schuilkelders en ondergrondse gangen het stadhuis inquote:Op maandag 23 april 2007 08:27 schreef Funksoldier het volgende:
Kan best kloppen. Achter de begraafplaats Holy in Vlaardingen is ook zo'n stuk gereserveerd voor rampjes met Pernis e.d. En onder het liesveld ligt/lag een schuilkelder voor de hogere piefjes van de stad.
Dus ongetwijfeld dat aangelegen steden als Maassluis en Rotterdam en dus ook Schiedam dit ook hebben.
wat een heldenmoedquote:Op maandag 23 april 2007 10:16 schreef dubidub het volgende:
En so what? Wil je dan dat die lijken op straat blijven liggen? Denk dan om de rest van de bevolking en hun gezondheid. Als ik door zo'n ramp omkom, dan mogen ze mij in zo'n gat flikkeren als ik daarmee 3 andere levens spaar.
Bijna elke stad heeft wel schuilkelders en ondergrondse ruimtes.quote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Metrostation Stadhuis heeft schuilkelders en ondergrondse gangen het stadhuis in![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Onder het motto 'we doen het massagraf op de plek waar dan de fik het hardst in de pan slaat zodat we de moeite van het cremeren ook niet meer hoeven te nemen'?
quote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef kyraaa het volgende:
brrrr pernis....
blij dak na zoveel maanden eindelijk weg kon daar.
twas een leuk huisje, maar een verotte lokatie
geef mij maar amsterdam![]()
Onder dijkzigt schijnt ook wat te liggen en geloof maashaven ook. Er schijnen een stuk of 3 bunkers te zijn in Rotterdamquote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Metrostation Stadhuis heeft schuilkelders en ondergrondse gangen het stadhuis in![]()
Goeie mestquote:Op maandag 30 april 2007 21:16 schreef maartena het volgende:
Ik kan me voorstellen dat bepaalde stroken land door de brandweer zijn opgenomen in hun noodplan, bijvoorbeeld als triage-gebied om noodhulp te verlenen etc, etc.... maar zo'n noodplan wordt altijd aangepast, en dat kan ook prima vanaf een parkeerplaats.
Maar een massagraf? Nee, dat is klinkklare onzin..... Als er iets gebeurd waar duizenden doden bij vallen, dan wordt elk lichaam fatsoenlijk geïdentificeerd, en vrijgegeven aan de familie voor een normale begrafenis. Ze gooien niet zomaar een paar duizend man in een massagraf.
En als ze toch echt een massagraf nodig hebben omdat er 3 miljoen doden zijn gevallen ofzo..... dan confiskeren ze tegen die tijd wel gewoon een hele zooi weilanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |