Hoe kom je hierbij ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef Moody het volgende:
Twente en Vitesse willen Hasselbaink. Hij heeft aangegeven nog 1 jaar in Nederland te willen spelen. Op zich een leuke ervaren spits voor beide teams. Alleen zal hij sowieso bij Twente bankzitter worden, dus kan hij beter voor Vitesse kiezen (Lazovic gaat wel weg)
Maar dat is niet echt een insidegerucht, aangezien je dit zo van internet hebt gehaald.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:06 schreef assie het volgende:
Volgens mij heeft Birmingham interesse in Hasselbaink. Zoeken in ieder geval wel een spits.
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat hij opgepakt was in Goes bij loverboypraktijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef methodmich het volgende:
Jihad heeft een aanbieding gekregen, tekent vermoedelijk één dezer dagen voor FC Utrecht.
Heb ik ook gelezen op een andere sitequote:Op zondag 17 juni 2007 15:46 schreef Smeich het volgende:
Geen idee.... vind het ook vaag.
Anyways, ik post hier maar een inside gerucht dat Juventus Antunes heeft gekocht en wordt waarschijnlijk uitgeleend.
het is niet geworden wat we misschien gehoopt hebben, dus komt er ook helaas een vroegtijdig einde aan het topic!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef DeVinger het volgende:
Wat is het verschil tussen dit topic, reguliere transfergeruchten en bevestigde transfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |