Op naar de play-offsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
VdLeegte is stand-in voor Simons, Zonneveld is een linkermid en Landzaat een rechtermid. Zou wel kunnen dus.
Arsenal heeft wel meer gewonnen/finales gespeelt.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar goed dat Lyon een veel minder goede club is dan Arsenal
als ik prof-voetballer zou zijn zou ik iig veel liever in Engeland spelen dan in Frankrijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar goed dat Lyon een veel minder goede club is dan Arsenal
Mwah leven in zuid frankrijk of londen hmmm als braziliaan maakt dat veel uitquote:Op zondag 13 mei 2007 00:23 schreef toma het volgende:
[..]
als ik prof-voetballer zou zijn zou ik iig veel liever in Engeland spelen dan in Frankrijk.
voetballend hoort Lyon tot de top 16 van Europa maar dat komt mede door Juninho die daar al jaren dé beste speler is.
Zeker weten het is lekker vertoeven in de Provence. Ik zou het dan ook wel weten als warmbload Zuid-Amerikaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:45 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah leven in zuid frankrijk of londen hmmm als braziliaan maakt dat veel uit
Morgen gesprek bij FC Utrecht, dus wellicht dan ook rond.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef methodmich het volgende:
Jihad Azzagari (ASWH) mogelijk naar FC Utrecht, om daar in Jong Utrecht of A1 te spelen. Ook Anderlecht en SC Heerenveen hebben interesse.
Ik dacht dat Galatasaray in financiele problemen zat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cash.
nee johquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
Van een bron hoorde ik dat Kennedy Bakircioglü naar Ajax gaat
Deed Blind ook elke keer als er een aankoop kwamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef Messenga het volgende:
Die Van Geel drinkt ook veel champagne per jaar.
Het echte logo dus!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Oude shirts met het oude logo op de achtergrond... lol
Petö in gesprek met RBC Roosendaalquote:Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef methodmich het volgende:
een speler van NAC Breda, vermoedelijk Tamas Petö, naar RBC Roosendaal.
Jihad heeft een aanbieding gekregen, tekent vermoedelijk één dezer dagen voor FC Utrecht.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef methodmich het volgende:
Jihad Azzagari (ASWH) mogelijk naar FC Utrecht, om daar in Jong Utrecht of A1 te spelen. Ook Anderlecht en SC Heerenveen hebben interesse.
zie hem ook wel naar feyenoord gaan...(zou nog een goede zijn ook voor ze )quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef Moody het volgende:
Twente en Vitesse willen Hasselbaink. Hij heeft aangegeven nog 1 jaar in Nederland te willen spelen. Op zich een leuke ervaren spits voor beide teams. Alleen zal hij sowieso bij Twente bankzitter worden, dus kan hij beter voor Vitesse kiezen (Lazovic gaat wel weg)
quote:Birmingham City co-owner David Sullivan says the club need a proven goalscorer to survive in the Premiership.
"We need a striker who will score goals in the premier league," he told the Birmingham Mail.
"Sheffield United got relegated because they were one goal worse off than Fulham and Wigan.
"Sometimes you just don't know. Walter Pandiani scored a hat-trick against Real Madrid the other night but he looked off the pace for us."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |