Z'n eerste voorspellingen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Let maar op:
Sneijder Barca
Huntelaar Italië of Engeland
Kluivert Ajax
Alves Ajax
![]()
22 miljoen inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2007 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportief! Alves was 22 miljoen toch? En Huntelaar naar Man Utd toch?
En de bron was Sarpong?
Maar dingen als "Huntelaar naar Engeland/Italie" en "Sneijder naar Barca" of "Farval naar Spanje" liggen zo voor de hand, dat elke pannenkoek dat kan voorspellen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef Zwansen het volgende:
Als de helft hiervan waar blijkt te zijn loop ik een half jaar met een foto van Cultheld als ava. Als opvolger van MJ, wat een eer.
Sankoh > PSVquote:
Eg niet..quote:Op zondag 22 april 2007 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Buijs > Groningen
quote:Op zondag 22 april 2007 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Lindenbergh > Feyenoord
Anastasiou > Feyenoord
Buijs > Groningen
Saviola > Ajax
Quaresma > Ajax
Sneijder > Man U
KJH > Man U
Deze transfers zullen eind mei bekend worden gemaakt, je mag dus gerust zeggen dat we hier met een primeur hebben te maken op FOK. Overigens zal ik eind deze week nog een hele grote aankondiging doen, stay tuned dus.
Heeft het te maken met de recentelijke contacten tussen Bobson en Rijkaard onlangs op het Ramblas?quote:Op zondag 22 april 2007 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Eens even denken, de speler is in ieder geval niet afkomstig van de gebroeders Koeman. Hier moet je het voorlopig ook mee doen.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heeft het te maken met de recentelijke contacten tussen Bobson en Rijkaard onlangs op het Ramblas?
Sorry Longmen maar meer kan ik niet écht zeggen, vrijdag zal ik de aankondiging met jullie delen. Exclusief voor FOK!quote:Op zondag 22 april 2007 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Eens even denken, de speler is in ieder geval niet afkomstig van de gebroeders Koeman. Hier moet je het voorlopig ook mee doen.
Sneijder en KJH hoeven we niet bij Man U.quote:Op zondag 22 april 2007 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Lindenbergh > Feyenoord
Anastasiou > Feyenoord
Buijs > Groningen
Saviola > Ajax
Quaresma > Ajax
Sneijder > Man U
KJH > Man U
Deze transfers zullen eind mei bekend worden gemaakt, je mag dus gerust zeggen dat we hier met een primeur hebben te maken op FOK. Overigens zal ik eind deze week nog een hele grote aankondiging doen, stay tuned dus.
En tóch gaat het gebeuren.quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
Sneijder en KJH hoeven we niet bij Man U.
Je maakt me wel benieuwd... laat eens wat meer los. Al dat gewachtquote:
Bobson komt toch ook niet van de Koemannen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Sorry Longmen maar meer kan ik niet écht zeggen, vrijdag zal ik de aankondiging met jullie delen. Exclusief voor FOK!![]()
Geduld is een....quote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Je maakt me wel benieuwd... laat eens wat meer los. Al dat gewacht![]()
Zeg je hier nu dat Alves inderdaad 22 miljoen op gaat leveren? In een ander topic vond je dat bullshit?quote:Op zondag 22 april 2007 19:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
22 miljoen inderdaad.
Huntelaar waarschijnlijk naar Man U, maar Juve rammelt sinds een tijdje ook aan de poort omdat Trezeguet naar Lyon verkast.
Ik ga hier de bron niet specifiek noemen (dat verschilt namelijk per gerucht, het komt neer op een aantal bvo-jeugdspelers en wat stafmedewerkers), maar het klopt wel dat een aantal geruchten door Sarpong is genoemd.
Ja, we weten dat je iets tegen Ajax en Sneijder hebt, maar wees op z'n minst mans genoeg om toe te geven dat hij bij een veel grotere club dan dat hoortquote:
Wat heeft hij meer dan Xavi/Deco dan? Barca is op zoek naar een goede verdedigende middenvelder(ik denk dat het De Rossi wordt), niet naar een lichtgewicht dat mentaal tekort komt. Op een rotatiesysteem zit hij ook niet te wachten, bij die andere clubs kan hij elke week spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 10:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, we weten dat je iets tegen Ajax en Sneijder hebt, maar wees op z'n minst mans genoeg om toe te geven dat hij bij een veel grotere club dan dat hoort.
Sneijder is op zn best als aanvallende middenvelder en daarvan heeft barca al een goede lopenquote:Op maandag 23 april 2007 10:25 schreef AminBen het volgende:
[..]
Wat heeft hij meer dan Xavi/Deco dan? Barca is op zoek naar een goede verdedigende middenvelder(ik denk dat het De Rossi wordt), niet naar een lichtgewicht dat mentaal tekort komt. Op een rotatiesysteem zit hij ook niet te wachten, bij die andere clubs kan hij elke week spelen.![]()
Dat probeer ik dus aan te geven. Sneijder is helemaal niet nodig. Die vermeende interesse die Barca voor hem wordt natuurlijk 'bevestigd' door Sneijder, om een transfer naar een andere club te versieren of om een beter contract te forceren.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Sneijder is op zn best als aanvallende middenvelder en daarvan heeft barca al een goede lopen
Ik denk niet dat er veel clubs om Sneijder staan te springen, Man utd al helemaal niet.quote:Op maandag 23 april 2007 10:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, we weten dat je iets tegen Ajax en Sneijder hebt, maar wees op z'n minst mans genoeg om toe te geven dat hij bij een veel grotere club dan dat hoort.
Weet niet. Kans dat een aantal spelers bij Barca vertrekken (zeker als de titel misgelopen wordt) is natuurlijk aanwezig... Hij zal in eerste instantie voor de breedte gehaald worden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:40 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus aan te geven. Sneijder is helemaal niet nodig. Die vermeende interesse die Barca voor hem wordt natuurlijk 'bevestigd' door Sneijder, om een transfer naar een andere club te versieren of om een beter contract te forceren.
Jij moet niet zoveel denken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel clubs om Sneijder staan te springen, Man utd al helemaal niet.
Sneijder moet door groeien en dan kan hij misschien top worden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Weet niet. Kans dat een aantal spelers bij Barca vertrekken (zeker als de titel misgelopen wordt) is natuurlijk aanwezig... Hij zal in eerste instantie voor de breedte gehaald worden.
En vergeet de invloeden van Cruijff niet bij Barca.![]()
[..]
Jij moet niet zoveel denken.
Hij is tweebenig denk dat er wel degelijk ploegen geintresseerd zijn. En anders zitten ze te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |