Sylvia moet sowieso meert op de voorgrond treden als terror daarvoor nodig is vind ik het okay... lolquote:Op zondag 22 april 2007 19:25 schreef product het volgende:
Jaap moet de vier grootste gluiperds van de kooi terrorisren: Natasia, Sylvia, Braiin en Erik en een verbondje met Huub sluiten. Helaas zal Huub het niet leuk vinden als die Sylvia terroriseerd maar dat moet die dan maar even op de koop toe nemen
Dan ligt het waarschijnlijk aan je provider. Hier geen centje pijnquote:Op zondag 22 april 2007 19:24 schreef avonne het volgende:
[..]
helpt voor geen meter.
Het is al een dag of 4 zwaar &$%#
Wacht maar tot Amanda weer met hem gesproken heeft. De redaktie laat niet voor niets de kappers niet meer komen. Het is gewoon een leuk plaatje als Brian bossen haar uit z'n kop trekt als Amanda hem weer horendol heeft gemaakt.quote:Op zondag 22 april 2007 19:30 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Walgelijk. Brainless is zichzelf nu weer helemaal aan het opblazen, omdat Melissa met hem gepraat heeft. Hij voelt zich weer helemaal Mr. Macho.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Melis zegt 'ik maak er ook één met Pasoa erbij. . .'quote:Op zondag 22 april 2007 19:31 schreef Prosac het volgende:
en Huub moet nu even uitleggen hoe je cocktails maakt
ik dacht dat het een naveltruitje wasquote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doet Amanda ook zonder moeite de hele dag. Dat krijg je als je een topje als jurkje draagt.
Het irritante aan Sylvia vind ik dat ze zo pretentieus is terwijl die hersens van haar niet zo snel werken. Zelfs een discussie met Natasia of Brain wint ze niet voordat ze uren lang over goede argumenten heeft kunnen nadenken en dan nog het liefst in een 1 op 1 gesprek zodat ze niet afgeleid kan worden...quote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia moet sowieso meert op de voorgrond treden als terror daarvoor nodig is vind ik het okay... lol
Brian word altijd geholpen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:30 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Walgelijk. Brainless is zichzelf nu weer helemaal aan het opblazen, omdat Melissa met hem gepraat heeft. Hij voelt zich weer helemaal Mr. Macho.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ingestudeerde gezichtsuitdrukkingen,, dat constante amerikaanse "slang", dat 'coole' gedoe, bah wat een nepperige gluiperd.quote:Op zondag 22 april 2007 19:30 schreef hetbabbelaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 19:32 schreef Clank het volgende:
Laatste blog van Jaap nog gelezen???
Werelddictator Waanzin
Gepost op: 22/04, 19:09:04 Gepost door: Jaap
Check mijn utopische toekomstvisie.....
Lectori salutem!
KNIP
Het besef bij jullie zal er komen……jullie zullen knielen als de tijd rijp is!
Adiossss
De werelddictator.
Dus volgens jou is Sylvia de vrouwelijke Brianquote:Op zondag 22 april 2007 19:34 schreef product het volgende:
[..]
Het irritante aan Sylvia vind ik dat ze zo pretentieus is terwijl die hersens van haar niet zo snel werken. Zelfs een discussie met Natasia of Brain wint ze niet voordat ze uren lang over goede argumenten heeft kunnen nadenken en dan nog het liefst in een 1 op 1 gesprek zodat ze niet afgeleid kan worden...
Ha, in systeem 10 werken de streams in de browsers (FireFox of die Macbrowser) nooit goed. Je hebt dan WMP voor Mac nodig en moet de streams daar in afspelen (maak er favorieten van).quote:Op zondag 22 april 2007 19:23 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik heb een Mac en werd mij verteld dat het defragmenteren vanzelf gaat. Al het andere heb ik al gedaan.
Wat een heerlijk verknipt stukje weer.quote:Op zondag 22 april 2007 19:32 schreef Clank het volgende:
Laatste blog van Jaap nog gelezen???
Werelddictator Waanzin
Gepost op: 22/04, 19:09:04 Gepost door: Jaap
Check mijn utopische toekomstvisie.....
[...]
Dacht ik ook te zien.quote:Op zondag 22 april 2007 19:37 schreef Marrije het volgende:
Heh??? Wie was dat op stream 4 in dat groene t-shirt??
Ikzelf heb meer het gevoel dat ze ergens heel erg bang voor is en daarom altijd zo beredenerend bezig is. Zoals ik het zie. Zolang ze die last niet kwijt raakt zal ze niet winnen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:34 schreef product het volgende:
[..]
Het irritante aan Sylvia vind ik dat ze zo pretentieus is terwijl die hersens van haar niet zo snel werken. Zelfs een discussie met Natasia of Brain wint ze niet voordat ze uren lang over goede argumenten heeft kunnen nadenken en dan nog het liefst in een 1 op 1 gesprek zodat ze niet afgeleid kan worden...
Vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 22 april 2007 19:38 schreef proh het volgende:
wie was dat bij Brian in z'n groene t-shirt? de script schrijver?
Vandaag is groen, de kleur van het zwembad, vandaag is groen, de kleur van een shirtquote:Op zondag 22 april 2007 19:38 schreef proh het volgende:
wie was dat bij Brian in z'n groene t-shirt? de script schrijver?
Nee man dat is cool.quote:Op zondag 22 april 2007 19:38 schreef Mikaro het volgende:
Kan iemand Brian misschien gaan vertellen dat hij gewoon naarde kapper moet? Dit ziet er echt niet uit, het lijkt op een vogelnest ofzo.
quote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vandaag is groen, de kleur van het zwembad, vandaag is groen, de kleur van een shirt [afbeelding]
![]()
Qua denksnelheid doen ze in ieder geval niet voor elkaar onder...qua slinksheid ook niet trouwens... Toch heb ik haar nog wel iets hoger zitten dan Brain...maar voor beide geldt:quote:Op zondag 22 april 2007 19:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dus volgens jou is Sylvia de vrouwelijke Brian![]()
En die kan ook niet zingen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee man dat is cool.
Brian doet me qua maniertjes soms denken aan die zanger van Kane, ook zo'n walgelijke poser.
Wat dat betreft hebben ze elkaar echt gevonden!!!quote:Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat stro van Aman ziet er nog schoon uit als je het vergelijkt met dat gore, vette en op zijn achterhoofd platgedrukte oerwoud van Braajen.
Ook in vaagheid doen ze niet voor elkaar onder. Sylvia met haar 'gevoel' en Brain met zijn poezie e.d.quote:Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef product het volgende:
[..]
Qua denksnelheid doen ze in ieder geval niet voor elkaar onder...qua slinksheid ook niet trouwens... Toch heb ik haar nog wel iets hoger zitten dan Brain...maar voor beide geldt:![]()
Jammer. Zonder die botox zou het veel mooier zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 19:43 schreef KonnieKipke het volgende:
wow, de lippen van melissa zijn ook gedaan..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |