eeeeeeenig stelquote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef Dark het volgende:
Melissa neemt een glaasje wijn voor zichzelf mee naar Brian, voor een goed gesprek.
Nee joh, dit is een DATE.quote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef Dark het volgende:
Melissa neemt een glaasje wijn voor zichzelf mee naar Brian, voor een goed gesprek.
Ja dat klopt. Maar Melissa's lichaamstaal spreekt ook boekdelen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:10 schreef Gert het volgende:
Aan Brian's lichaamshouding en kijk mij eens een mooie jongen zijn-gezicht te zien, is hij Melissa aan het versieren. Klopt dat? (heb het geluid op de andere streams staan).
tuurlijk dream on, mitch moet dat ook willen hahaquote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef Dark het volgende:
Amanda kan niet wachten tot donderdag, dan is Mitch er weer.
Ze vertelt Eric dat Brian het vervelend vond dat ze met Mitch wat ging drinken.
Ze wil Mitch graag beter leren kennen.
Ja, nogal gesloten inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2007 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar Melissa's lichaamstaal spreekt ook boekdelen.
Zo'n opmerking is niet verwonderlijk, voor iemand die denkt dat zijn sneue rijmpjes "gedichten" zijn.quote:
Eerder vroeg ze ook : Wie is Juf Judith?quote:Op zondag 22 april 2007 19:14 schreef Yollie het volgende:
Melissa zei eerder het programma niet te kijken, Nu zegt ze tegen Brian dat hij het zo goed doet en zich zo goed beheerst.
Mmmm, dekking van Jaap nu en na die 5 maanden of alleen nu nog 5 maanden Natasia... Die keuze is voor Brian lastig maar niet moeilijk. Met daarbij dat Jaap zijn pijlen voornamelijk richt op SHE. Natasia ergert zich wel aan Jaap waarmee ze een week geleden nog in hetzelfde kamp zat maar heeft ook dingen bewerkstelligd bij Jaap (verwijderen naam op weblog). Terwijl SHE niets klaarspeelt en Sylvia zelfs weigerd te spreken met Jaap. (Helaas weigert mijn favo ook maar enige deelname aan het spel tot mijn grote ergernis).quote:Op zondag 22 april 2007 19:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
(Sorry
)
[..]
Jaap kan in deze staat zich heel makkelijk tegen Brian keren, en dán pas gaat Brian het niet meer pikken. Denk aan de chips in z'n schmoel de 2e dag, noemt 'ie nog regelmatig.
De komende 5 maanden heeft hij Natasia nog hard nodig, juist als hij Amanda gaat verliezen (wat ongetwijfeld gaat gebeuren) en Jaap gaat op zeker nog veel meer uitvreten tegen Natasia, dat is haar dan meer waard dan haar band met Brian. De dekking van Natasia blijft voor hem van cruciaal belang, 5 maanden is een lange tijd.
quote:Op zondag 22 april 2007 19:13 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Weetje op wie ze lijkt. Amanda lepore of zo iets, de muse van David la Chapelle
primitieve gluiperdquote:Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef Dark het volgende:
Melissa heeft 1 maand borstvoeding gegeven en Brian kan zich heeeeeeeel goed voorstellen dat het een relaxte kiddy is.
Wil je een clubje oprichten?quote:Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef carpediem23 het volgende:
Nog meer mensen nog steeds last van de klote streams, bufferen, geen geluid, beeld stopt of begint overnieuw??
Zullen wel allemaal instructies van achter zijnquote:Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef akveor het volgende:
Melissa streelt Brian ego door te zeggen dat ze het wel mooi vind dat ie Jaap erin heeft gehouden.
Probeer je PC eens op te schonen. TIF, Cookies eruitgooien en defragmenteren.quote:Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef carpediem23 het volgende:
Nog meer mensen nog steeds last van de klote streams, bufferen, geen geluid, beeld stopt of begint overnieuw??
Ja.....om de hete brij heen !!quote:Op zondag 22 april 2007 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
B: Ik ben beter geworden in draaien
Ik heb een Mac en werd mij verteld dat het defragmenteren vanzelf gaat. Al het andere heb ik al gedaan.quote:Op zondag 22 april 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer je PC eens op te schonen. TIF, Cookies eruitgooien en defragmenteren.
helpt voor geen meter.quote:Op zondag 22 april 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer je PC eens op te schonen. TIF, Cookies eruitgooien en defragmenteren.
Nog brillianter als hij het zelf moet opruimen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:24 schreef Prosac het volgende:
ik zie nu pas die rotzooi van Jaap in de Fitness-zaal
briljant
Hier draaien ze echt wer perfect. Nadat het een paar dagen echt slecht was op mijn ene pc (losse stream bestandjes).quote:Op zondag 22 april 2007 19:24 schreef avonne het volgende:
[..]
helpt voor geen meter.
Het is al een dag of 4 zwaar &$%#
Dat doet Amanda ook zonder moeite de hele dag. Dat krijg je als je een topje als jurkje draagt.quote:Op zondag 22 april 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
Leuk een jurkje die je steeds naar beneden of omhoog moet trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |